miércoles, 4 de febrero de 2015

1 plaça de Tècnic d’Administració General, (A1). Bases. Ajuntament de Salem (Vall d'Albaida).


Mitjançant la Resolució d’Alcaldia de data 26 de gener de 2015, s’ha procedit a l’aprovació de la convocatòria i les bases per a la provisió, com a funcionari de carrera, d’una plaça de tècnic d’administració general, mitjançant el sistema de concurs oposició, com segueix a continuació:
Bases
Primera. Objecte de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat d’una plaça de tècnic d’administració general mitjançant el sistema de concurs oposició, en torn lliure.

La referida plaça s’inclou en l’oferta pública d’ocupació corresponent a l’exercici de l’any 2014, aprovada per la Resolució d’Alcaldia de data 19 de desembre de 2014, i publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València número 310, de data 31 de desembre de 2014, i en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana número 7433, de data 30 de desembre de 2014. Està enquadrada en la plantilla de funcionaris, grup A, subgrup A1, escala d’administració general, subescala tècnica, classe tècnic superior, denominació tècnic d’administració general.
Nombre de vacants: 1.
La plaça referida està adscrita a la Secretaria-Intervenció i les funcions que té encomanades, entre altres, són les següents: funcions de gestió, estudi i proposta de nivell administratiu de caràcter superior en relació amb les matèries jurídiques i econòmiques la tramitació de les quals corresponga a l’Ajuntament.
Segona. Publicitat de la convocatòria i les seues bases. La convocatòria s’anunciarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i es farà pública en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Salem. Se n’inserirà un extracte en el Boletín Oficial del Estado.

La llista provisional d’admesos i exclosos, el lloc, la data i l’hora del començament de les proves selectives, així com la composició del tribunal i la data de constitució d’aquest, es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament.
Els successius anuncis relatius al procediment de selecció es publicaran en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, en la web municipal i, si escau, en els taulers d’anuncis habilitats a aquest efecte.
No s’efectuaran notificacions individuals. Els aspirants a les proves objecte d’aquesta convocatòria quedaran assabentats del desenvolupament del procés, mitjançant les publicacions pertinents en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament.
Tercera. Condicions d’admissió d’aspirants. Per a poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els requisits següents :

) Tenir la nacionalitat espanyola o una altra que, conforme al que es disposa en l’article 57 de l’EBEP, permeta l’accés a l’ocupació pública.

En els supòsits assenyalats en l’article 57 de l’EBEP, s’haurà d’acompanyar a la sol·licitud, document que acredite les condicions que s’al·leguen.
) Tenir complits 16 anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.

) Posseir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques.

) No haver sigut separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de qualssevol funcions públiques o d’aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d’haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a  les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Si  es tracta de persones nacionals d’altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l’accés a l’ocupació pública.

) Estar en possessió del títol de llicenciat, enginyer, arquitecte o equivalent o bé trobar-se en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitze el termini de presentació d’instàncies, que haurà d’acreditar-se mitjançant el justificant del pagament de les taxes per a l’obtenció del corresponent títol. En el supòsit de títols obtinguts en l’estranger s’ha d’estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

L’equivalència, convalidació o homologació del títol haurà de ser degudament acreditada pels aspirants en el moment de la presentació de la instància, mitjançant certificat expedit a aquest efecte per l’administració competent en cada cas. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l’àmbit de les professions regulades a l’empara de les disposicions de dret comunitari.
Les persones amb discapacitat seran admeses en igualtat de condicions amb els altres aspirants, sense que s’establisquen exclusions per limitacions psíquiques o físiques sinó en els casos en què siguen incompatibles amb l’acompliment de les tasques o funcions corresponents.
Així mateix, quan prèviament ho hagen sol·licitat en la instància, el tribunal adaptarà en la mesura que siga possible el temps i mitjans de realització dels exercicis de manera que gaudisquen d’igualtat d’oportunitats. En tal cas, hauran d’aportar el dictamen tècnic facultatiu emès per l’òrgan tècnic de qualificació del grau de discapacitat, acreditant de forma fefaent la/s deficiència/s que hagen donat origen al grau de discapacitat reconegut, a l’efecte que el tribunal puga valorar la procedència o no de la concessió de l’adaptació sol·licitada.
Tots els requisits hauran de complir-se en l’últim dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu.
En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes fins a arribar a la presa de possessió com a funcionari de carrera.
Quarta. Forma i termini de presentació d’instàncies. Per a participar en les corresponents proves d’accés, s’haurà d’emplenar la sol·licitud i el full d’autobaremació de mèrits que figura com a model en l’annex II d’aquestes bases. També serà facilitada en les dependències municipals.
Les sol·licituds en què es requerix prendre part en les corresponents proves d’accés i en què els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases per a la plaça a la qual s’opta, així com si escau, la necessitat d’adaptació assenyalada en la base anterior, s’adreçaran a l’alcalde president de l’Ajuntament de Salem, i es presentaran, en el termini de 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, en el Registre General de l’Ajuntament, situat en la plaça de la Pau, número 1, de Salem, o en qualsevol de les formes establides en l’article 38.4 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Si la sol·licitud no es presentara en el Registre General de l’Ajuntament sinó en altres registres admissibles, s’haurà de remetre fax, dins del termini de presentació, al número 962 814 074, en què s’indicarà aquesta circumstància i s’identificarà l’aspirant per a la seua admissió.
Les sol·licituds presentades a través de les oficines de Correus, a les quals s’adjuntarà la documentació necessària ja compulsada pels òrgans competents, hauran d’anar en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal d’aquest organisme abans de ser certificades.
La sol·licitud haurà d’anar acompanyada per:
– Fotocòpia del DNI o document equivalent, en cas de tractar-se d’estrangers o nacionals d’estats membres de la Unió Europea.
– Curriculum vitae de l’aspirant.
– Full d’autobaremació de mèrits.
– Fotocòpia de la titulació exigida.
– Memòria exigida en la base setena. La falta de presentació de la memòria per part de l’aspirant dins del termini de presentació de sol·licituds suposarà la seua automàtica exclusió del procediment de selecció. Així mateix, si la memòria presentada no compleix els requisits establits en la base setena, també es produirà l’exclusió automàtica de l’aspirant.
– Fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguen per a la fase de concurs. proves, fotocòpia del dictamen tècnic facultatiu emés per l’òrgan tècnic de qualificació del grau de discapacitat, que acredite de forma fefaent la/s deficiència/s que hagen donat origen al grau de discapacitat reconegut, a l’efecte que el tribunal puga valorar la procedència o no de la concessió de l’adaptació sol·licitada.
En cas que la documentació assenyalada es presente de forma presencial en el Registre de l’Ajuntament de Salem, les fotocòpies s’acompanyaran dels documents originals a l’efecte de la seua compulsa llevat que es troben ja compulsades pels organismes competents. En cas d’optar per altres formes de presentació, les fotocòpies hauran d’estar ja compulsades pels organismes competents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia