sábado, 14 de febrero de 2015

borsa de treball d' Administratiu/iva Responsable de Tresoreria (C1) de l'Ajuntament de Selva. (Mallorca-Illes Balears)

Primer.- Aprovar l'excepcionalitat per a cobrir de forma interina i mitjançant una borsa de treball, la plaça de Responsable de Tresoreria, d'acord amb les necessitats urgents i inajornables que se restringeixen al sector en qüestió, i a les funcions i càrrec considerat prioritari i que afecta al funcionament dels serveis públics essencials, mancant a dia d'avui d'aquesta figura a l'Ajuntament de Selva, i que per tant, complesqui els requisits legals que exigeix la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, i per tant, per a donar cobertura a las necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei.
Segon.- Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs-oposició, d'una borsa de treball de RESPONSABLE DE TRESORERIA de l'Ajuntament de Selva, per a cobrir de forma interina la plaça per raó de les necessitats del servei.
Tercer.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s'adjunten a aquesta Resolució.
Quart.- Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler municipal d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament de Selva (www.ajselva.net), així com donar compte a la Junta de personal del mateix.
Quint.- Publicar l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.
CONVOCATÒRIA I BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A CONSTITUIR MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ UNA BORSA D'ASPIRANTS PER COBRIR, COM A PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ, LES VACANTS QUE ES PUGUIN PRODUIR EN LA PLAÇA DE RESPONSABLE DE TRESORERIA DE L'AJUNTAMENT DE SELVA
Primera. Objecte. 1. L'objecte d'aquesta convocatòria és constituir, pel sistema concurs-oposició, una borsa d'aspirants per cobrir, com a personal funcionari interí, la plaça vacant d'administratiu Responsable de Tresoreria de l'Ajuntament de Selva.
2. Aquesta borsa es convoca amb caràcter d'interinitat i urgència, justificada l'excepcionalitat d'acord amb l'art. 21.2 de la Llei 36/2014, de 26 de desembre, de Pressuposts Generals de l'Estat per a 2015, per a cobrir mitjançant una borsa de treball, la plaça de Responsable de Tresoreria, d'acord amb les necessitats urgents i inajornables que se restringeixen al sector en qüestió, i a les funcions i càrrec considerat prioritari i que afecta al funcionament dels serveis públics essencials, mancant a dia d'avui aquesta figura a l'Ajuntament de Selva, la qual complesqui els requisits legals que exigeix la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, entre ells, la necessitat de la figura del tresorer, el qual ha de tenir la condició de funcionari de la corporació en els municipis de menys de 5.000 habitants i no un membre electe de la corporació, i així donar cobertura a las necessitats que es puguin donar per les necessitats del servei.
3. D'acord amb la Relació de Llocs de Feina de l'Ajuntament de Selva, aprovada en data 13 de setembre de 2011, prèvies negociacions i signada per part de la representant de funcionaris en representació de l'Stei-i i per part dels representants de Personal Laboral en representació de CCOO, les característiques i les funcions del lloc de feina són les següents:
a. Escala: administració general, subescala administrativa
b. Grup: C1
c. Nivell de complement de destinació: 18
d. Complement especific: 5.994,00
e. Número de llocs de feina: 1
f. Procediment selectiu: concurs-oposició
Funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria, d'acord amb la Relació de Llocs de Treball aprovada per la corporació i signada pels representants sindicals el mes de juliol de 2011:
- Comptabilitat pública
- Participació en l'elaboració del pressupost
- Supervisió d'ingressos i relacions amb l'ATIB pel que fa a les seves funcions de recaptació i col·laboració amb la Intervenció local quant a distribució de la recaptació municipal
- Recepció, comprovació i liquidació de les certificacions d'obra i factures
- Col·laboració en la gestió pressupostària i modificacions de crèdit
- Col·laboració amb la Intervenció en la liquidació del pressupost, en la formació del compte general i rendiment de comptes
- Liquidacions de tributs amb la resta d'administracions (IVA, IRPF, cotitzacions a la Seguretat Social i anàlegs)
- Col·laboració en el control de l'execució del pressupost i de la situació dels fons municipals
- Comunicacions amb la gestoria per a qüestions de la confecció de nòmines, control de bestretes i retencions
- Actuacions per al manteniment de software de la corporació en coordinació amb el consorci d'informàtica local
-Qualsevol altra activitat pròpia del cos/escala atorgada per una disposició legal o encomanada.
Segona. Requisits de les persones aspirants. 1. Per prendre part en la convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'expiració del termini establert per presentar sol·licituds, els requisits que es detallen a continuació:
a. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea o la d'algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, d'accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d'estats membres de la Unió Europea.
b. Tenir 16 anys complerts o no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c. Estar en possessió del títol de batxiller o titulació equivalent (accés universitari per majors de vint-i-cinc anys).
d. Nivell B2 de català.
e. No tenir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedesqui l'exercici de les funcions corresponents.
f. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, dels servei de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat per exercir les funcions públiques.
2. Manifestar, en la sol·licitud, que es reuneixen tots i cadascun dels requisits establerts en aquesta base i adjuntar, inexcusablement, els documents originals o compulsats acreditatius dels requisits exigits a les bases específiques d'aquesta convocatòria.
3. Abans de prendre possessió del càrrec, la persona interessada ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació o orfandat. Si realitza una activitat privada, ho ha de declarar abans de la presa de possessió, per tal que l'Ajuntament pugui adoptar l'acord de compatibilitat o d'incompatibilitat.
Tercera. Presentació de sol·licituds. 1. Les sol·licituds per prendre part en la convocatòria s'han de dirigir a batlia i s'han de presentar en el Registre de l'Ajuntament en el termini de deu dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.{del 15 al 26 de febrer de 2015, a.i.}
2. Les sol·licituds també es poden presentar en la forma que indica l'art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. Per ser admesos i prendre part en la convocatòria, les persones aspirants han de manifestar, en la sol·licitud, que reuneixen totes les condicions exigides a la base segona, a més dels documents que se detallen en el següent punt.
4. La sol·licitud s'haurà d'acompanyar amb els següents documents:
a. Fotocòpia compulsada del Document Nacional d'Identitat.
b. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic de batxiller o titulació equivalent.
c. Certificat compulsat del requisit del nivell de català exigit.
d. Declaració responsable signada pel sol·licitant, del compliment dels requisits de les lletres e i f de la base segona.
e. Relació de mèrits dels quals disposin i que vulguin que se'ls tinguin en compte en la fase de concurs, seguint el mateix ordre d'exposició que consta a la base cinquena de valoració de mèrits.
f. Resguard de l'ingrés dels drets d'examen establerts a l'apartat següent.
Per tant, els mèrits s'hauran d'acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc. per mitjà d'originals o fotocòpies acarades. Els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada, no seran valorats.
5. S'estableix uns drets d'examen de 10,00 €, que s'hauran d'ingressar al compte corrent municipal número ES1621000232470200033366. La presentació del resguard d'ingrés serà requisit imprescindible per a acceptar la sol·licitud.
D'acord amb l'ordenança municipal corresponent, estaran exempts de pagament de la taxa els aspirants a processos selectius que acreditin estar en situació d'atur, mitjançant la presentació de la fotocòpia compulsada de la targeta d'atur oficial conjuntament amb la sol·licitud de participar en el procés selectiu.
6. Els mèrits i les condicions personals a valorar en la fase de concurs s'han de justificar amb els documents compulsats de la manera corresponent, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud. Per tant, cal tenir en compte que no es valoraran els mèrits i les condicions que no s'acreditin correctament.
7. Un cop expirat el termini d'admissió de sol·licituds, Batlia dictarà una resolució per la qual declararà aprovats provisionalment el llistat de persones admeses i excloses. Així mateix, també se publicarà el lloc, la data i l'hora del primer exercici i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procediment.
8. Les errades de fet es poden resoldre en qualsevol moment, tant d'ofici com a petició de la persona interessada.
9. Les persones aspirants excloses poden al·legar el que estimin convenient o esmenar deficiències en el termini de cinc dies naturals, comptadors des del dia següent de la publicació del llistat provisional d'aspirants admesos i exclosos. El tribunal resoldrà les al·legacions i esmenes en el termini de dos dies hàbils i publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.
Si no es presenten al·legacions ni esmenes la llista provisional esdevendrà definitiva.
10. Totes les resolucions i els anuncis d'aquesta convocatòria es publicaran en el tauler d'anuncis municipal i en la pàgina web de l'Ajuntament (www.ajselva.net) en l'apartat TREBALL PUBLIC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia