domingo, 4 de julio de 2010

4 Auxiliar Administratius ( C2 ). Bases. Ajuntament de Picassent (Horta Sud-València)

Ajuntament de Picassent. (pàgina 99 i ss.) Edicte de l'Ajuntament de Picassent sobre publicació de les bases específiques per a la selecció de quatre places d'auxiliar administratiu (subgrup C-2 de titulació). Edicte
PRIMER. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.- L'objecte de la convocatòria present és la selecció de quatre places de personal funcionari enquadrades en el subgrup C-2 de titulació, denominació "auxiliar administratiu", CD 16 i CE establert en el pressupost municipal, mitjançant el sistema selectiu de concurs-oposició lliure, corresponents a l'Oferta pública d'ocupació 2005 i 2008. Les places 104, 105 i 106 de la plantilla municipal de 2010 tenen un règim específic pel que fa a l'horari de prestació de serveis, que s'arreplega en el catàleg de llocs de naturalesa funcionarial de l'Ajuntament de Picassent i estan adscrites a l'àrea de Recaptació-Tresoreria. La plaça núm. 24 està adscrita a l'àrea econòmica d'Intervenció.
Així mateix, aquest procés té implícita la creació d'una borsa de treball dels aspirants que hagen superat, almenys, els dos primers exercicis de la fase d'oposició, d'acord amb les normes de gestió de les borses de treball municipals que, si és el cas, s'aproven a l'efecte.
El procés selectiu s'ajustarà al que disposen les bases específiques presents i per remissió a les bases generals vigents aprovades i, en allò no previst, per la Llei 7/2007, Llei 7/1985, RDL 781/86, Decret 24 octubre de 1995 i la seua modificació aprovada per Llei 8/95, Decret 33/1999, Decret 896/1991, RD 364/1995, Llei de 23 de desembre de 1953 i d'altra legislació aplicable.
SEGON. REQUISITS DELS ASPIRANTS.- Per a ser admesos al procés selectiu, els aspirants hauran de reunir els requisits següents, referits al moment de la finalització del termini de presentació d'instàncies, i posseir-los durant tot el procés selectiu:
· Ser espanyol o tenir, d'acord amb el que estableix la Llei 17/93, la nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals, celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta està definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea.
· Estar en possessió del títol de graduat escolar, batxiller elemental o equivalent, o complir les condicions per a obtindre'l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser reconeguda com a tal per l'administració competent en cada cas concret i degudament acreditada pels aspirants.
· No patir malaltia o defecte físic que impedisca el desenvolupament de les funcions corresponents.
· Tenir 16 anys complits i no excedir de l'edat de jubilació per compliment d'edat.
· No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Estat, de les comunitats autònomes, de les entitats locals o de qualsevol altra institució jurídica pública, ni estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
TERCER. SOL·LICITUDS I DRETS D'EXAMEN.- Es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Picassent, en el termini de 20 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, en hores de registre, o en qualsevol de les formes que determina l'article 38 de la Llei 30/92. Els sol·licitants hi declararan que reuneixen tots i cadascun dels requisits generals i específics i que es comprometen a prestar jurament o promesa, de conformitat amb la fórmula establerta en el Reial Decret 70/79, així com el règim d'incompatibilitats.Les sol·licituds s'acompanyaran de:
· Justificació de pagament dels drets d'examen, que es fixen en 20€.
El pagament es podrà fer efectiu a les dependències de Recaptació, en l'horari establert i durant el període de presentació de sol·licituds, o bé mitjançant ingrés al compte bancari 3082-1323-62-3195199827 de Ruralcaixa-Picassent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia