miércoles, 5 de agosto de 2015

borsa de treball per a mestre d'educació infantil i direcció d'una escola bressol. Ajuntament de Prats de Lluçanès

Per Resolució d’Alcaldia de data 30 de juliol de 2015, s’aproven les bases i la convocatòria per a la constitució d’una borsa de treball per cobrir les possibles vacants en el lloc de Tècnic d’Educació Infantil de l’Escola Bressol La Pitota.
S’adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:
BASES PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’ASPIRANTS PER A CONTRACTACIONS LABORALS TEMPORALS DE MESTRE D’EDUCACIÓ INFANTIL I DIRECCIÓ D’UNA ESCOLA BRESSOL
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte d’aquestes bases la definició dels mèrits, proves i resta de requisits que hauran de regir per la creació d’una borsa de treball per cobrir necessitats concretes prioritàries de caràcter temporal i/o vacants sobrevingudes amb caràcter temporal de les categories que a continuació s’indiquen:
A) Denominació
B) Grup
C) Titulació
1. Mestre d’Educació InfantilB1Estar en possessió de la diplomatura de Mestra d’Educació Infantil o el de grau equivalent.
Les retribucions a percebre seran de es que corresponguin al lloc de treballs segons les retribucions vigents en l’Ajuntament de Prats de Lluçanès.
L’horari laboral serà de dilluns a divendres: 32 hores/setmanals a distribuir segons els horaris del centre.
Amb caràcter general s’estableixen el període de prova de 2 mesos.
La no superació del període de prova suposarà l’extinció del contracte temporal, així com la pèrdua del dret a ser cridat en el cas de noves contractacions temporals, mentre duri la vigència de la borsa de treball corresponent.
2. FUNCIONS BÀSIQUES. Corresponen al director o directora de la llar d’infants les funcions següents: ...
3. CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d’algun país membre de la Unió Europea o la dels Estats als quals, en virtut de Tractats Internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També podran participar el cònjuge, així com els descendents d’ambdós i els descendents del cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres Estats membres de la Unió Europa, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat que visquin al seu càrrec.
b) Haver complert els 16 anys i no excedir de l’edat de la jubilació.
c) Estar en possessió de la titulació acadèmica que s’indica en la base primera o en condicions d’obtenir-la en data de finalització del termini d’admissió de sol·licituds. En cas d’aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar l’homologació de la titulació exigida.
d) No tenir cap malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents, i pel que fa a places reservades a disminuïts caldrà acreditar la condició oficial de persona discapacitada o el grau d’incapacitat.
e) No haver estar separat, mitjanant expedient disciplinari, del servei en Administracions Públiques, per mitjà de resolució ferma, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma.
f) No trobar-se en cap de les causes d’incapacitat o incompatibilitat previstes en la legislació vigent sobre la matèria.
g) Coneixement de la llengua catalana, nivell de suficiència.
4. SOL·LICITUDS. Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s’han de presentar al Registre General de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals, a comptar des del següent al de la publicació de la convocatòria al taulell d’edictes de l’ajuntament, a la web i en el DOGC.{del 4 al 24* d'agost de 2015, a.i.}
També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Les bases i la convocatòria es publicaran en el taulell d’anuncis de l’ajuntament i en la web d’aquesta administració i un anunci de la convocatòria en el diari DOGC.
Els aspirants han de manifestar en aquesta sol·licitud que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la base tercera, d’acord amb les condicions establertes en la legislació vigent.
Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació :
1. Currículum de l’aspirant
2. Fotocòpia del DNI
3. Fotocòpia del títol/s acadèmic/s
4. Fotocòpia dels justificants acreditatius dels mèrits que al·leguin per la seva valoració en la fase de concurs. El tribunal qualificador no podrà tenir en compte altres mèrits que els que es presentin i justifiquin en aquest tràmit. Caldrà aportar contractes de treball, nomenaments i informe de “vida laboral” expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social i/o certificats de serveis prestats en cas de tenir experiències en l’Administració pública.
5. Adaptacions necessàries que es creguin adients per realitzar les proves en el supòsit de persones disminuïdes.
6. Certificació acreditativa del nivell de català exigit, expedit pel centre oficial, en el cas de trobar-se exempt de realitzar l’exercici de català.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia