martes, 4 de febrero de 2014

Borsa de Treball de Personal de Neteja, Ajuntament de Vinarós. (Baix Maestrat-Castelló)

Ajuntament de Vinarós. (Castelló)
  • Se abre el pdf del anuncio en una ventana nueva
    BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DE NETEJA
Convocatòria i les bases  específiques que han regir la selecció per a la constitució d’una Borsa de Treball de Personal de Neteja, altres agrupacions professionals (laborals) en previsió de futures contractacions laborals temporals, pel sistema de concurs oposició, les quals es transcriuen:
BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DE NETEJA, ALTRES AGRUPACIONS  PROFESSIONALS (LABORALS) (Ref. convocatòria núm. 01/2014).
1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la constitució d’una borsa de treball de PERSONAL DE NETEJA, altres agrupacions professionals (laborals), per a futures contractacions temporals.
El lloc de treball requerirà plena disponibilitat horària, per adequar l’horari laboral al bon desenvolupament del Servei.
Les contractacions podran ser a temps parcial. 
El procés selectiu es realitzarà pel sistema de concurs oposició. La creació d’aquesta Borsa de Treball anul·larà l’existent amb anterioritat. 
La borsa de treball estarà formada pels aspirants ordenats per ordre de la puntuació total obtinguda, de major a menor. 
3.- REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per ser admesos en la realització de les proves els aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies
Tenir la nacionalitat espanyola, d’algun dels estats membres de la Unió Europea o estrangera en els termes establerts en l’article 57  de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Tenir compliments 16 anys, i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques pròpies del lloc que es convoca.
Estar en possessió del títol de Certificat d’Escolaritat. 
No haver estat separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans  constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs  públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals es desenvolupen en el  cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o  en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en el mateixos termes, 
l’accés a l’ocupació pública. 
4.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES I DOCUMENTACIÓ ANNEXA. Les instàncies per prendre part en la present convocatòria es dirigiran al Sr. alcalde president d’aquest Ajuntament, es podrà fer ús  del model d’instància que facilitarà l’oficina d’informació municipal. Les instàncies es presentaran en el Registre General o en la forma  que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. 
En la instància cal assenyalar el lloc de treball pel qual es concorre. 
Els drets d’examen es fixen en 10€. L’import de la taxa, es farà efectiu en règim d’autoliquidació, mitjançant l’imprès establert a  aquest efecte per l’Ajuntament de Vinaròs, i que estarà a la disposició dels aspirants a l’oficina de Rendes i Exaccions de l’Ajuntament de Vinaròs (Pl. Parroquial, núm. 12).
A les sol·licituds, en què es farà constar que es reuneixen tots els requisits assenyalats a la base tercera, haurà d’acompanyar-se el document acreditatiu del pagament dels drets d’examen, “currículum vitae” i les fotocòpies, degudament compulsades: del DNI, de la titulació exigida i dels mèrits al·legats per a la fase de concurs (base vuitena). 
No es tindrà en compte cap altre mèrit que els al·legats en aquest moment. 
El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals a comptar a partir del següent al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament.{del 2 a l' 11 de febrer de 2014, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia