miércoles, 5 de marzo de 2014

Bases que regiran la convocatòria per a la selecció d'un/a Educador/a Social (A2). Ajuntament d’Alcúdia (Mallorca-Illes Balears)

Mitjançant Decret de Batlia nº 66, de 27 de gener de 2014, s’ha aprovat les bases que regiran la convocatòria per a la selecció d’un/a Educador/a Social, corresponent a l’escala d’Administració Especial, subescala Tècnic Mitjà d’Administració General, grup de classificació A2, amb caràcter de funcionari de carrera de l’Ajuntament d’Alcúdia, mitjançant concurs-oposició.
“BASES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ D’UN/A EDUCADOR/A SOCIAL, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ, AMB CARÀCTER DE FUNCIONARI DE CARRERA DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA 
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria la selecció, com a funcionari de carrera, d’un/a Educador/a Social, mitjançant el sistema de concurs-oposició, que pertany a l’Escala d’Administració Especial, Subescala Tècnic mitjà d’administració general, dotada amb el sou corresponent al grup A2 i altres retribucions i emoluments que l’hi correspongui d’acord amb la normativa vigent d’aplicació, plaça que ha estat inclosa en l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’any 2011 d’aquesta corporació (BOIB núm. 67, de 05-05-2011).
SEGONA.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la dels altres membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació dels treballadors.
També podran ésser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els conjugues no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret.
L’aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si es el cas. 
b) Tenir 16 anys complits i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa. 
c) Estar en possessió del títol de diplomat/ada i/o graguat/da en Educació Social (o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds) o amb habilitació d’acord amb el que disposa la disposició transitòria tercera, supòsit B, de la Llei
8/2002, de 26 de setembre, de creació del col·legi d’educadores i educadors de les Illes Balears.
d) No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l’exercici de les funcions.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
f) No trobar-se inclòs en cap de les causes d’incapacitat previstes en la legislació per al desenvolupament del càrrec.
g) Abans de prendre possessió de la plaça, l’interessat haurà de fer constar que no està sotmès a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la Llei 53/1984 de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s en el seu cas, a exercir l’oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d’orfenesa. 
h) Acreditar el requisit de coneixements de nivell de domini funcional efectiu de la llengua catalana (nivell C1, antic nivell C) o en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s‘han d‘acreditar mitjançant l‘aportació d‘un certificat oficial expedit per l‘Escola Balear d‘Administració Pública o expedit o homologat per l‘òrgan competent en matèria de política lingüística.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran d’acomplir-se el darrer dia de termini de presentació d’instàncies i gaudir d’aquests durant el període selectiu.
TERCERA.- SOL·LICITUDS. 1. Les instàncies per a participar al procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’Annex II de les presents bases, adreçada a la Sra. Batlessa de l’Ajuntament d’Alcúdia, i es presentaran en el registre general d’aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 30/92, de 26 de novembre.
2. El termini per a la presentació d’instàncies es comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la corresponent convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat i serà de vint (20) dies naturals. Els successius anuncis es publicaran únicament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
3. Per esser admès, i en el seu cas, prendre part en les proves selectives corresponents, bastarà que els aspirants manifestin a les seves instàncies que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base segona d’aquesta convocatòria, adjuntant a dita instància còpia del DNI i document acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana exigit, degudament acarats.
4. Els aspirants que pretenguin puntuar en la fase de concurs, acompanyaran en les seves instàncies els documents acreditatius dels mèrits i serveis a tenir en compte a la fase de concurs, a més d’enumerar-los a la sol·licitud. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. Els mèrits o serveis a tenir en compte, estaran referits a la data en la qual expiri el termini de presentació d’instàncies. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d’errades referida a mèrits.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia