viernes, 3 de julio de 2015

borsa de treball de Mestre/a en educació infantil per a la Llar d’Infants Municipal La Balena, Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues ( Barcelona)

Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues EDICTE sobre publicació de les bases específiques per a la creació de la borsa de treball de mestre d'educació infantil per a la llar d'infants municipal la Balena.
La Junta de Govern Local de 28 d’abril de 2015 va aprovar les Bases específiques que han de regir la convocatòria per a la formació d’una borsa de treball per a contractacions laborals temporals en la categoria de Mestre/a en educació infantil per a la Llar d’Infants Municipal La Balena
El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 30 de junio al 19 de julio de 2015, a,i,}
Es publica el contingut íntegre de les bases, que és el següent:
BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL PER A LA LLAR D’INFANTS “LA BALENA” DE SANT CUGAT SESGARRIGUES
Primera. Objecte. L’objecte de les presents bases és la constitució d’una borsa de treball de mestres d’educació infantil per a la llar d’infants municipal de Sant Cugat Sesgarrigues, del grup de classificació A2, de règim laboral temporal.
La finalitat d’aquesta borsa és donar cobertura, en els supòsits de màxima urgència, a les incapacitats temporals, permisos per maternitat, vacants i d’altres incidències similars que puguin produir-se, amb la voluntat que la prestació del servei no es vegi afectada per aquestes circumstàncies.
Convocatòria
Denominació
Categories
2015/01Mestre/a d’educació infantilA2

Segona. Característiques del lloc de treball
Categoria professional: Mestre/a d’educació infantil
Règim: Laboral
Grup segons art. 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic: Administració Especial, A2
Dedicació setmanal: 37,5 hores
Retribució: el lloc de treball està dotat amb la retribució corresponent en jornada complerta i d’acord amb el Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues. En el cas de contractació a jornada parcial, s’aplicarà la regla de la proporcionalitat prenent com a referència la jornada completa.
Incorporació: La contractació i/o nomenament serà temporal i s’efectuarà sota la modalitat contractual més adient d’acord amb la causa que l’origini.
Ubicació: Llar d’infants municipal “La Balena” de Sant Cugat Sesgarrigues
Tercera. Funcions bàsiques Les funcions a desenvolupar seran les pròpies d’un/a mestre/a d’educació infantil de llar d’infants, d’acord amb les directrius pedagògiques fixades per l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues. De forma general, les funcions que corresponen a aquest lloc de treball són:
- Atendre directament els infants, com a responsable del grup assignat, en llur desenvolupament de la personalitat individual i social, tant en el camp físic com psíquic i social i de llur higiene personal, vestit i alimentació. Atendre, així mateix, la vigilància i custòdia dels infants en el cas de sortides programades pel centre.
- Formar part de l'equip educatiu participant en l'elaboració, l'execució i l'avaluació dels projectes que s'estableixin en el pla general de funcionament del centre.
- Programar, desenvolupar i avaluar els processos educatius i d'atenció als infants.
- Mantenir una relació periòdica amb els familiars dels infants, proporcionant-los orientació i suport, així com amb altres professionals i serveis educatius relacionats amb l'educació i el desenvolupament dels infants.
- Supervisar i avaluar el personal en pràctiques adscrit a l'aula.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Quarta. Requisits bàsics dels/les candidats/es Sens perjudici de les condicions establertes a la base segona de les Bases generals per la creació i funcionament de les borses de treball per a contractacions laborals temporals aprovades pel Ple de 18 de setembre de 2013, s’exigeixen altres requisits objectius que tinguin relació amb les places convocades. Tots els requisits s’han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds.
- Tenir la nacionalitat espanyola o la d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També seran admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge tant dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
Els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea han de demostrar coneixements suficients de castellà i català, i es poden exigir la superació de proves amb aquesta finalitat.
Els estrangers amb residència legal a Espanya podran accedir-hi amb igualtat de condicions que els espanyols.
- Tenir complerts els 16 anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
- Possibilitat d’incorporació immediata.
- Estar en possessió de la titulació acadèmica de Mestre/a en l’especialitat d’educació infantil o qualsevol altre títol declarat equivalent acadèmicament i professionalment a l’anterior, en la data límit de presentació de les instàncies.
En cas d’invocar una titulació equivalent a l’exigida, correspondrà a l'aspirant adjuntar un certificat lliurat per un òrgan competent que n’acrediti l’equivalència. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, l'aspirant haurà de disposar de la corresponent homologació del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
- Posseir la capacitat funcional, no patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
- No haver estat inhabilitat/da per a l’exercici de la funció pública per sentència judicial ferma, ni haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública per expedient disciplinari.
- No concórrer en cap causa d’incompatibilitat d’acord amb el que estableix la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’administració de la Generalitat, i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incomptabilitats del personal al servei de les administracions públiques.
Cinquena. Presentació de sol·licituds5.1. Les persones que desitgin participar en aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació de conformitat amb l’establert a la base tercera de les Bases generals per la creació i funcionament de les borses de treball per a contractacions laborals temporals i/o nomenaments d’interins/es de l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues aprovades pel Ple de 18 de setembre de 2013.
5.2. La sol·licitud s’haurà de presentar en el model normalitzat disponible a les dependències municipals i/o a la pàgina web municipawww.santcugatsesgarrigues.cat i es podrà lliurar de dilluns a divendres, de 8.00 hs a 14.00 hs i els dijous de 16.00hs a 20.00hs, en el Registre General de l’Ajuntament (C/ Sant Antoni, 31 de Sant Cugat Sesgarrigues) o en la forma prevista en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Les instàncies presentades a les oficines de correus, es lliuraran en aquestes dependències abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades les instàncies pel funcionari de Correus. Només així s’entendrà que van tenir la seva entrada en el registre administratiu el dia de la seva presentació a l’oficina de correus. En aquest cas, l’aspirant haurà de remetre un e-mail dins el termini de presentació d’instàncies a st.cugats@diba.cat, tot donant constància d’aquest fet, informant de la convocatòria en la qual vol participar, la data de presentació i el número de registre de la instància a correus.
5.3. Els aspirants que desitgin prendre part a la convocatòria hauran de presentar la documentació de conformitat amb l’establert a la “base tercera” de les Bases generals per la creació i funcionament de les borses de treball per a contractacions laborals temporals i/o nomenaments d’interins/es de l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues, aprovades pel Ple de 18 setembre de 2013.
5.4. Per poder ser admès/sa en les proves l’aspirant ha de manifestar expressament en la sol·licitud que compleix totes les condicions referides a les Bases, amb independència de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu. Als efectes d’admissió es tindran en compte les dades que els/les aspirants facin constar a la sol•licitud i serà de la seva responsabilitat la veracitat d’aquestes dades.
5.5. La sol·licitud ha d’estar signada per l’aspirant. La manca de signatura suposarà la seva exclusió, sense perjudici que pugui esmenar el defecte en un termini de 10 dies, de conformitat amb el que disposa l’article 71 de la LRJPAC.
5.6. Amb la sol·licitud s’haurà d’adjuntar la següent documentació:
- Fotocòpia del DNI.
- Còpia compulsada del títol acadèmic que habiliti per participar a les proves.
- Còpia compulsada del certificat que acrediti el coneixement de català.
Tots aquells mèrits avaluables d’acord amb el barem establert al punt 9.3 (valoració de mèrits) NO s’han d’adjuntar a la sol·licitud, en tant que només els hauran de presentar aquells aspirants que hagin superat la primera fase del procés selectiu i en el termini i forma establerts a l’apartat abans esmentat.
5.7. Els/les aspirants que no acreditin el certificat de nivell C de català de la Direcció General de Política Lingüística, de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, o equivalent normalitzat, hauran de superar la prova corresponent dins el procés selectiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia