Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient - Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente
RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2011, de la Direcció General de Transports i Logística, per la qual es convoca la realització de diverses proves tendents a l’obtenció o la renovació de certificats acreditatius de formació en matèria de transports. [2011/13099]
RESOLUCIÓN de 21 de diciembre de 2011, de la Dirección General de Transportes y Logística, por la que se convoca la celebración de diversas pruebas tendentes a la obtención o renovación de certificados acreditativos de formación en materia de transportes. [2011/13099]Article 1. Objecte de la resolució.- És objecte d’esta resolució convocar les proves següents per a l’exercici 2012:
1. Exàmens per a l’obtenció del Certificat d’Aptitud Professional acreditatiu de la qualificació inicial, necessari per a la conducció per vies públiques espanyoles de vehicles per als quals resulte obligatori estar en possessió de permisos de conducció de les categories C1, C1+E, C, C+E, D1, D1+E, D o D+E, definides en el Reial Decret 818/2009, de 8 de maig, pel qual s’aprova el Reglament General de Conductors.
2. Exàmens per a l’obtenció i la renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera.
3. Exàmens per a l’obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera.
1. Exàmens per a l’obtenció del Certificat d’Aptitud Professional acreditatiu de la qualificació inicial, necessari per a la conducció per vies públiques espanyoles de vehicles per als quals resulte obligatori estar en possessió de permisos de conducció de les categories C1, C1+E, C, C+E, D1, D1+E, D o D+E, definides en el Reial Decret 818/2009, de 8 de maig, pel qual s’aprova el Reglament General de Conductors.
2. Exàmens per a l’obtenció i la renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera.
3. Exàmens per a l’obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera.
Article 2. Presentació de sol·licituds 1. Les sol·licituds per a l’obtenció del Certificat d’Aptitud Professional acreditatiu de la qualificació inicial es presentaran segons el que establix l’article 7 de l’Orde 3/2010, de 18 de gener, de la Conselleria d’Infraestructures i Transports, que establix:
a) Les sol·licituds es tramitaran exclusivament per via telemàtica.
b) Les sol·licituds d’inscripció s’hauran d’efectuar almenys amb 15 dies naturals d’antelació respecte de la data de realització de la prova corresponent.
c) Per a la inscripció efectiva s’haurà de consignar el número de la taxa de drets d’admissió a l’examen, així com la data de l’ingrés corresponent.
d) La falta de justificació de l’abonament dels drets d’examen determinarà l’exclusió de l’aspirant.
e) En cap cas la justificació de l’abonament dels drets d’examen substituirà el tràmit d’inscripció.
b) Les sol·licituds d’inscripció s’hauran d’efectuar almenys amb 15 dies naturals d’antelació respecte de la data de realització de la prova corresponent.
c) Per a la inscripció efectiva s’haurà de consignar el número de la taxa de drets d’admissió a l’examen, així com la data de l’ingrés corresponent.
d) La falta de justificació de l’abonament dels drets d’examen determinarà l’exclusió de l’aspirant.
e) En cap cas la justificació de l’abonament dels drets d’examen substituirà el tràmit d’inscripció.
Per a la presentació a les proves per a l’obtenció del certificat d’aptitud professional, en els casos en què el domicili que figura en el document acreditatiu de la identitat no siga d’un municipi de la Comunitat Valenciana, s’haurà de presentar a més la documentació relativa a la residència habitual dels interessats, exigida segons el que establix l’article 10.2 de l’Orde 3/2010, de 18 de gener, en concret, el certificat d’empadronament o, si és el cas, l’autorització a què es referix l’article 6.2 de l’Orde 3/2010, de 18 de gener.
2. Obtenció i renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera.
2. Obtenció i renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera.
Les sol·licituds per a l’obtenció i la renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera es podran presentar bé de forma telemàtica o segons el que establix l’article 8 de l’Orde de 24 de març de 2004, de la Conselleria d’Infraestructures i Transport.
Estes sol·licituds hauran de realitzar-se per mitjà del model que s’adjunta en l’annex III d’esta resolució, i d’acord amb els criteris següents:
1. Les sol·licituds es presentaran, degudament omplides, en la Direcció General de Transports i Logística de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient o en els servicis territorials de Transports de València, Alacant i Castelló, o en qualsevol dels llocs establits en
l’article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
2. Les sol·licituds aniran acompanyades d’una fotocòpia del document nacional d’identitat vigent, només en aquells casos en què els interessats no hagen atorgat la seua autorització expressa a l’òrgan gestor en la seua sol·licitud per a la consulta de dades referides a la identitat de la persona interessada, i del justificant del pagament de la taxa per drets d’examen.
3. En els casos en què el domicili que figura en el document acreditatiu de la identitat no siga d’un municipi de la Comunitat Valenciana, s’haurà de presentar a més els documents que se citen en l’article 7 de l’esmentada Orde de 24 de març de 2004 relatius a la residència habitual dels interessats.
En la sol·licitud haurà d’indicar-se un sol lloc de la Comunitat Valenciana per a assistir a les proves, i no es podrà modificar posteriorment.
3. Obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera.
Les sol·licituds relatives a l’obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera es podran presentar bé de forma telemàtica o segons el que establix l’article 8 de l’Orde de 16 de setembre de 1999.
En este últim cas, les sol·licituds per a prendre part en les proves que es convoquen, hauran de realitzar-se per mitjà del model que s’adjunta en l’annex IV d’esta resolució, i d’acord amb els criteris següents:
a) Les sol·licituds es presentaran, degudament omplides, en la Direcció General de Transports i Logística de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient o en els Servicis Territorials de Transports de València, Alacant i Castelló, o en qualsevol dels llocs establits en l’article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
b) Les sol·licituds aniran acompanyades d’una fotocòpia del document nacional d’identitat vigent, només en aquells casos en què els interessats no hagen atorgat la seua autorització expressa a l’òrgan gestor en la seua sol·licitud per a la consulta de dades referides a la identitat de la persona interessada, i del justificant del pagament de la taxa per drets d’examen.
c) En els casos en què el domicili que figura en el document acreditatiu de la identitat no siga d’un municipi de la Comunitat Valenciana, s’haurà de presentar a més els documents que se citen en l’article 7 de l’esmentada Orde de 16 de setembre de 1999 relatius a la residència habitual dels interessats.
En la sol·licitud haurà d’indicar-se un sol lloc de la Comunitat Valenciana per a assistir a les proves, i no es podrà modificar posteriorment.
4. Per a la presentació telemàtica de les sol·licituds s’haurà de tindre en compte el que establix l’Orde de 2 de juny de 2005, del conseller d’Infraestructures i Transport, per la qual es regula la presentació telemàtica de sol·licituds per a l’examen de capacitació professional per al transport de mercaderies i viatgers per carretera i de consellers de seguretat i la seua renovació.
Article 6. Dates, hora i lloc de realització de les proves. 1. En tots els casos el lloc de realització i l’hora d’inici de les proves s’anunciarà en la pàgina web www.citma.gva.es; amb una antelació mínima de 15 dies. En el cas dels exàmens per a l’obtenció i renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera, es podran establir diferents horaris per a les diverses especialitats, que s’anunciaran, igualment, amb una antelació mínima de 15 dies abans de la realització dels exàmens, en la pàgina web www.citma.gva.es.
2. La determinació de les dates de realització dels exàmens s’establix en l’annex II d’esta resolució.
ANNEX II
Dates de realització de les proves d’obtenció del certificat d’aptitud professional acreditatiu de la qualificació inicial.
28 de gener de 2012.
3 de març de 2012.
21 d’abril de 2012.
26 de maig de 2012.
7 de juliol de 2012.
15 de setembre de 2012.
20 d’octubre de 2012.
24 de novembre de 2012.
Dates de realització de les proves d’obtenció i renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera.
26 de maig de 2012
24 de novembre de 2012
Dates de realització de les proves d’obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera.
26 de maig de 2012
24 de novembre de 2012
No es poden realitzar ambdós exercicis en la mateixa convocatòria, s’haurà d’optar per una de les dos modalitats, o mercaderies o viatgers.
1. Les sol·licituds es presentaran, degudament omplides, en la Direcció General de Transports i Logística de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient o en els servicis territorials de Transports de València, Alacant i Castelló, o en qualsevol dels llocs establits en
l’article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
2. Les sol·licituds aniran acompanyades d’una fotocòpia del document nacional d’identitat vigent, només en aquells casos en què els interessats no hagen atorgat la seua autorització expressa a l’òrgan gestor en la seua sol·licitud per a la consulta de dades referides a la identitat de la persona interessada, i del justificant del pagament de la taxa per drets d’examen.
3. En els casos en què el domicili que figura en el document acreditatiu de la identitat no siga d’un municipi de la Comunitat Valenciana, s’haurà de presentar a més els documents que se citen en l’article 7 de l’esmentada Orde de 24 de març de 2004 relatius a la residència habitual dels interessats.
En la sol·licitud haurà d’indicar-se un sol lloc de la Comunitat Valenciana per a assistir a les proves, i no es podrà modificar posteriorment.
3. Obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera.
Les sol·licituds relatives a l’obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera es podran presentar bé de forma telemàtica o segons el que establix l’article 8 de l’Orde de 16 de setembre de 1999.
En este últim cas, les sol·licituds per a prendre part en les proves que es convoquen, hauran de realitzar-se per mitjà del model que s’adjunta en l’annex IV d’esta resolució, i d’acord amb els criteris següents:
a) Les sol·licituds es presentaran, degudament omplides, en la Direcció General de Transports i Logística de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient o en els Servicis Territorials de Transports de València, Alacant i Castelló, o en qualsevol dels llocs establits en l’article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
b) Les sol·licituds aniran acompanyades d’una fotocòpia del document nacional d’identitat vigent, només en aquells casos en què els interessats no hagen atorgat la seua autorització expressa a l’òrgan gestor en la seua sol·licitud per a la consulta de dades referides a la identitat de la persona interessada, i del justificant del pagament de la taxa per drets d’examen.
c) En els casos en què el domicili que figura en el document acreditatiu de la identitat no siga d’un municipi de la Comunitat Valenciana, s’haurà de presentar a més els documents que se citen en l’article 7 de l’esmentada Orde de 16 de setembre de 1999 relatius a la residència habitual dels interessats.
En la sol·licitud haurà d’indicar-se un sol lloc de la Comunitat Valenciana per a assistir a les proves, i no es podrà modificar posteriorment.
4. Per a la presentació telemàtica de les sol·licituds s’haurà de tindre en compte el que establix l’Orde de 2 de juny de 2005, del conseller d’Infraestructures i Transport, per la qual es regula la presentació telemàtica de sol·licituds per a l’examen de capacitació professional per al transport de mercaderies i viatgers per carretera i de consellers de seguretat i la seua renovació.
Article 6. Dates, hora i lloc de realització de les proves. 1. En tots els casos el lloc de realització i l’hora d’inici de les proves s’anunciarà en la pàgina web www.citma.gva.es; amb una antelació mínima de 15 dies. En el cas dels exàmens per a l’obtenció i renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera, es podran establir diferents horaris per a les diverses especialitats, que s’anunciaran, igualment, amb una antelació mínima de 15 dies abans de la realització dels exàmens, en la pàgina web www.citma.gva.es.
2. La determinació de les dates de realització dels exàmens s’establix en l’annex II d’esta resolució.
ANNEX II
Dates de realització de les proves d’obtenció del certificat d’aptitud professional acreditatiu de la qualificació inicial.
28 de gener de 2012.
3 de març de 2012.
21 d’abril de 2012.
26 de maig de 2012.
7 de juliol de 2012.
15 de setembre de 2012.
20 d’octubre de 2012.
24 de novembre de 2012.
Dates de realització de les proves d’obtenció i renovació dels certificats de capacitació professional de consellers de seguretat per al transport de mercaderies perilloses per carretera.
26 de maig de 2012
24 de novembre de 2012
Dates de realització de les proves d’obtenció del certificat de competència professional per a l’exercici de les activitats de transport interior i internacional de mercaderies i de viatgers per carretera.
26 de maig de 2012
24 de novembre de 2012
No es poden realitzar ambdós exercicis en la mateixa convocatòria, s’haurà d’optar per una de les dos modalitats, o mercaderies o viatgers.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia