Convocatòria del 24 de desembre del 2011 de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, d’ajudes a les entitats locals valencianes per al desenrotllament d’actuacions que faciliten el procés de regularització de les persones immigrants, durant l’exercici 2011. [2011/13083]
Convocatoria de 24 de diciembre de 2011 de la Federación Valenciana de Municipios y Provincias, de ayudas a las entidades locales valencianas para el desarrollo de actuaciones que faciliten el proceso de regularizacion de las personas inmigrantes, durante el ejercicio 2011. [2011/13083]Primera. Objecte. Desenrotllament d’actuacions dirigides a facilitar el procés de regularització de les persones immigrants que permeta la seua integració social, laboral, educativa i cultural en la nostra societat, per mitjà de la realització dels corresponents informes de adecuació d’habitatge i arrelament o integració social, així com el suport per a l’assistència a cursos i activitats que els permeta accedir a la sol·licitud de la seua regularització, durant l’exercici 2011.
Segona. Beneficiaris. Les entitats locals de la Comunitat Valenciana que formen part de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), i que promoguen actuacions que faciliten la regularització de les persones immigrants.
Tercera. Requisits de les entitats beneficiàries. Podran ser beneficiàries de les subvencions establides en el present conveni les entitats locals de la Comunitat Valenciana que formen part de l’FVMP i que complisquen els requisits següents:
1. Que l’entitat local tinga més d’un 5% de població immigrant empadronada a data 01/01/2010 en el territori del seu àmbit d’actuació.
2. Que l’entitat local dispose de Pla d’Integració de les Persones immigrants, en el territori del seu àmbit d’actuació.
En tot cas, l’FVMP finançarà els projectes d’actuació de les entitats locals valencianes, tenint com a límit màxim allò que s’ha estipulat en el conveni subscrit el 24 de desembre de 2011 entre l’FVMP i la Conselleria de Justícia i Benestar Social.
Setena. Lloc de presentació de la instància i documentació. La documentació haurà de presentar-se en horari laboral de 9.00 a 14.00 hores, en el Registre General de l’FVMP, ubicat en l’adreça postal C/ Guillem de Castro núm. 46– 1r 46001– València.
Les entitats locals sol·licitants que disposen de firma electrònica de documents hauran d’acreditar-ho davant de l’FVMP.
La documentació presentada haurà de ser original i haurà d’ajustarse al model dels annexos (amb els logotips de l’encapçalament inclòs) que s’adjunten.
...
Octava. Terminis de presentació. La Resolució del secretari general de la FVMP de 9 de desembre de 2011 per la que la FVMP avançava a les Entitats Locals valencianes els esborranys de les Convocatòries i la sol·licitud i Annexos exigits, perquè la documentació original requerida fora omplida per les Entitats locals, revisada per la FVMP i posada en valor de la Conselleria de Justícia i Benestar Social abans del 31 de desembre de 2011, va donar lloc a què el termini improrrogable de presentació de la sol·licitud i de la documentació requerida en els annexos 1, 2, 3, 4, 5, 6, i 7 finalitzara el 19 de desembre 2011 i fora esmenada fins al 22 de desembre de 2011 com a data màxima, amb l’advertència que, si no ho feren, s’arxivarà l’expedient sense més tràmit. En tot cas, la FVMP presentarà la documentació original de la justificació del gasto i resta de la documentació requerida a la Conselleria abans del 31 de desembre de 2011.
El termini per a la presentació de la Memòria a què fa referència l’apartat h) de la base setena de les presents Bases serà com a data límit el 10 de gener de 2012. A més de presentar-se en format escrit en el Registre General de l’FVMP, haurà de remetre’s en format electrònic i és necessari que el format electrònic permeta el tractament dels dades presentades, a l’adreça « inmigracion2011info@fvmp.org ». Si la Memòria estiguera incompleta, l’FVMP comunicarà a l’entitat sollicitant les deficiències perquè siguen esmenades fins al 17 de gener de 2011 com a data màxima, amb l’advertència que, si no ho fera, s’arxivarà l’expedient sense més tràmit.
Segona. Beneficiaris. Les entitats locals de la Comunitat Valenciana que formen part de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), i que promoguen actuacions que faciliten la regularització de les persones immigrants.
Tercera. Requisits de les entitats beneficiàries. Podran ser beneficiàries de les subvencions establides en el present conveni les entitats locals de la Comunitat Valenciana que formen part de l’FVMP i que complisquen els requisits següents:
1. Que l’entitat local tinga més d’un 5% de població immigrant empadronada a data 01/01/2010 en el territori del seu àmbit d’actuació.
2. Que l’entitat local dispose de Pla d’Integració de les Persones immigrants, en el territori del seu àmbit d’actuació.
En tot cas, l’FVMP finançarà els projectes d’actuació de les entitats locals valencianes, tenint com a límit màxim allò que s’ha estipulat en el conveni subscrit el 24 de desembre de 2011 entre l’FVMP i la Conselleria de Justícia i Benestar Social.
Setena. Lloc de presentació de la instància i documentació. La documentació haurà de presentar-se en horari laboral de 9.00 a 14.00 hores, en el Registre General de l’FVMP, ubicat en l’adreça postal C/ Guillem de Castro núm. 46– 1r 46001– València.
Les entitats locals sol·licitants que disposen de firma electrònica de documents hauran d’acreditar-ho davant de l’FVMP.
La documentació presentada haurà de ser original i haurà d’ajustarse al model dels annexos (amb els logotips de l’encapçalament inclòs) que s’adjunten.
...
Octava. Terminis de presentació. La Resolució del secretari general de la FVMP de 9 de desembre de 2011 per la que la FVMP avançava a les Entitats Locals valencianes els esborranys de les Convocatòries i la sol·licitud i Annexos exigits, perquè la documentació original requerida fora omplida per les Entitats locals, revisada per la FVMP i posada en valor de la Conselleria de Justícia i Benestar Social abans del 31 de desembre de 2011, va donar lloc a què el termini improrrogable de presentació de la sol·licitud i de la documentació requerida en els annexos 1, 2, 3, 4, 5, 6, i 7 finalitzara el 19 de desembre 2011 i fora esmenada fins al 22 de desembre de 2011 com a data màxima, amb l’advertència que, si no ho feren, s’arxivarà l’expedient sense més tràmit. En tot cas, la FVMP presentarà la documentació original de la justificació del gasto i resta de la documentació requerida a la Conselleria abans del 31 de desembre de 2011.
El termini per a la presentació de la Memòria a què fa referència l’apartat h) de la base setena de les presents Bases serà com a data límit el 10 de gener de 2012. A més de presentar-se en format escrit en el Registre General de l’FVMP, haurà de remetre’s en format electrònic i és necessari que el format electrònic permeta el tractament dels dades presentades, a l’adreça « inmigracion2011info@fvmp.org ». Si la Memòria estiguera incompleta, l’FVMP comunicarà a l’entitat sollicitant les deficiències perquè siguen esmenades fins al 17 de gener de 2011 com a data màxima, amb l’advertència que, si no ho fera, s’arxivarà l’expedient sense més tràmit.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia