jueves, 5 de junio de 2014

Borsa de treball de Policia Local de l'Ajuntament de Sant Joan (Mallorca-Illes Balears).


Primera.- Objecte, procediment de selecció, característiques de la plaça i normativa
1.- La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de places de la categoria de Policia Local, amb caràcter de funcionaris interins per cobrir necessitats urgents a l’Ajuntament de Sant Joan.
2.- Les places pertanyen a l’escala d’Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe de policia local, grup C1.
3.- La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex 1d’aquesta convocatòria.
4.- Vigència de la borsa de treball: tres anys, des que es publiqui al BOIB (article 12 del Decret 30/2009, de 22 de maig).
Tercera.- Presentació de sol·licituds.1.- Les sol·licituds es dirigiran a la batlessa-presidenta de la corporació, en el termini de quinze dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).{del 6 al 20 de juny de 2014, a.i.}
A la sol·licitud s’haurà d’indicar un número de fax o una adreça de correu electrònic, i un número de telèfon, que serviran a efectes de rebre informacions, comunicacions, requeriments o notificacions, en relació a aquest procediment i als que puguin tramitar-se a ran de la constitució de la borsa de treball.
2.- La presentació de sol·licituds i la documentació acreditativa esmentada a la base anterior, podrà fer-se en el registre general de la corporació o en la forma establerta a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.
3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:
a) Fotocòpia correctament compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.
b) Fotocòpia correctament compulsada, del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica, expedit per l’ EBAP i en plena validesa.
c) Fotocòpia correctament compulsada de la titulació exigida.
d) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits exigits a la base segona d’aquestes bases, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement que es compleixen els requisits als interessats per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.
e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa dels drets d’examen que s’estableixen en 10,00€, que s’hauran d’ingressar al compte corrent municipal número ES10 2100 0771 7402 0000 2776.
f) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base cinquena d’aquesta convocatòria.
... l’Ajuntament de Sant Joan i a la pàgina web d’aquest, www.ajsantjoan.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia