Ajuntament d'Olesa de Montserrat. ANUNCI sobre procés selectiu per constituir una borsa de treball de tècnics especialistes en informàtica.
Anunci pel qual es fa públic que, per la Junta de Govern Local del dia 13 de maig de 2014 s’han aprovat les Bases específiques i la convocatòria del procés de selecció per constituir una borsa de treball que servirà per cobrir les necessitats de personal laboral temporal o nomenaments d’interinitat de personal funcionari per ocupar llocs de Tècnics especialistes en informàtica i tecnologies de la comunicació de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
LA TAXA REGULADORA DE DRETS D’EXAMEN FIXADA SEGONS L’ORDENANÇA FISCAL NÚMERO 26, I ASSENYALADA EN FUNCIÓ DEL GRUP DE CLASSIFICACIÓ C2 SERÀ DE 12,20€
Les persones que presentin documentació de l’Institut Nacional d’Ocupació i/o del Servei Català d’Ocupació, de la qual s’acrediti i constati la situació de desocupació, tindran una bonificació del 100% de la taxa, segons l’article 7 de l’ordenança fiscal número 26 que regula les taxes de drets d’examen de l’any 2014.
PROCÉS SELECTIU 14-TEMP05
És objecte d’aquestes bases la regulació dels procés de selecció per constituir una borsa de treball que servirà per cobrir les necessitats de personal laboral temporal o nomenaments d’interinitat de personal funcionari per ocupar llocs de treball de TÈCNIC/A ESPECIALISTA EN INFORMÀTICA.
Les retribucions i dedicació estaran en funció de les vacants que es vagin produint, i el procés selectiu es regirà per les bases generals publicades al BOP de data 27 de juny de 2012 i exposades a la web municipal i les bases específiques següents:
Primera.- Requisits específics. A més de les condicions generals exposades a la base general segona, els aspirants hauran de:
a) Estar en possessió d’un títol de Grau mitjà o titulació superior en l’àmbit d’informàtica i telecomunicacions.
b) Estar en possessió del certificat de nivell C de la Junta permanent del Català, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents, d’acord amb l’establert a la base general segona.
c) Per a la cobertura de llocs de treball subjectes a subvencions que així ho estableixin com a requisit, caldrà trobar-se en situació d’atur i constar com a demandant d’ocupació al SOC.
www.olesam.cat - Pl. Felix Figueras i Aragay, s/n, 08640 Olesa de Montserrat, Barcelona - 937 78 00 50
Tercera.- Presentació d'instàncies i justificació dels mèrits al·legats Els aspirants que desitgin prendre part en les convocatòries hauran de fer-ho constar mitjançant instància (ajustada al model oficial i normalitzat) facilitada en el Registre General d'aquest Ajuntament, adreçada al Sr. Alcalde, President d'aquesta Corporació. Les instàncies es presentaran en el Registre General d'aquest Ajuntament, o per qualsevol dels mitjans establerts de conformitat amb la legislació vigent.
El termini per a la presentació d'instàncies comptarà fins a deu dies naturals a partir de l'endemà de la data de la publicació de l'anunci de la convocatòria corresponent de cada procés específic al taulell d'anuncis i Web municipal.{del 4 al 13 de juny de 2014, a.i.}
Les instàncies hauran d'anar acompanyades d'un currículum vitae de l'aspirant, d'una fotocòpia del DNI i dels justificants acreditatius dels requisits i mèrits al·legats, de conformitat amb l'establer a les presents bases i a les bases específiques.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia