martes, 3 de junio de 2014

1 Auxiliar informàtica (interinitat). Ajuntament de Banyoles (Girona)

De conformitat amb el que disposa l’article 90 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del Personal al servei de les Entitats locals, es fa públic que, per acord de la Junta de Govern Local de la Corporació de data 19 de maig de 2014, s’han aprovat les bases i la convocatòria que han de regir les proves selectives per a la contractació laboral temporal urgent per interinitat, d’una persona com a auxiliar informàtica, el text íntegre de les quals ha estat publicat en el Butlletí Oficial de la Província de Girona núm. 101, de 28 de maig de 2014, a l’e-Tauler i a la seu electrònica de l’Ajuntament de Banyoles. www.banyoles.org  Passeig de la Indústria, 25, 17820 Banyoles, Girona - 972 57 00 50
------------
https://seu.banyoles.cat/Ajuntament/Recursoshumans/Convocat%C3%B2riesdepersonal.aspx
-----------
Tercera.- Condicions dels aspirants: Per prendre part en el procediment de selecció serà necessari: 
 a) Tenir nacionalitat espanyola o d’un membre de la Unió Europea segons les normatives vigents i sens perjudici del previst a la legislació en matèria d’estrangeria vigent el darrer dia del termini de presentació de sol.licituds. 
b) Haver complert 16 anys el dia que acabi el termini de presentació de sol.licituds. 
c) Estar en possessió de Graduat escolar, Graduat en educació secundària obligatòria, o una altra equivalent o superior. En cas de presentació d’altres títols equivalents, l’aspirant haurà d’aportar un certificat oficial d’equivalència de les titulacions presentades. 
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi el normal desenvolupament de la funció. 
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de cap administració, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques. 
f) Estar en possessió del títol acreditatiu del nivell C de català expedit per la Junta permanent de català o equivalent. Els aspirants que no puguin acreditar la possessió d’aquest títol hauran de superar la prova que es realitzarà el mateix dia en què es dugui a terme la prova de coneixements i/o prova pràctica i la valoració dels mèrit i per la qual cosa seran citats degudament. 
g) No trobar-se incurs/a en causes de incapacitat o incompatibilitat senyalades en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, de incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.  
Quarta. Presentació de sol·licituds: Les persones interessades en prendre part a les proves han de presentar una instància, en la qual hauran de manifestar que coneixen i accepten aquestes bases i que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides per participar en el procés selectiu. Les instàncies es dirigiran a l’Alcalde President i es presentaran al Registre general de l’Ajuntament, o en qualsevol altra forma de les que estableix l’article 38.4 c) de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, a partir de l’endemà de l’última publicació de l’anunci de la convocatòria en el BOP o en el DOGC i per un termini de 7 dies naturals.{del 4 al 10 de juny de 2014, a.i.} les posteriors publicacions es faran a la Pàgina Web de l’Ajuntament de Banyoles (e-tauler i seu electrònica de l’Ajuntament, (https://seu.banyoles.cat/).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia