lunes, 3 de noviembre de 2014

2 professors de l’Escola Municipal de Música titulats/des universitaris/àries, subgrup A2: Professor/a de clarinet, i Professor/a de guitarra elèctrica. Ajuntament de l'Ametlla del Vallès (Barcelona)

De conformitat amb allò que estableix 95.3 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals, adjunt remeto el text íntegre de les bases reguladores del procés de selecció de dos professors de l’Escola Municipal de Música grup A2 com a personal laboral interí pel sistema de concurs així com la convocatòria pública , el text de les quals es transcriu íntegrament.
BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL CONCURS, PER A LA SELECCIÓ DE DOS PROFESSORS/ES DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA, GRUP A2, EN RÈGIM LABORAL INTERÍ I DEDICACIÓ PARCIAL DE LA JORNADA.
PRIMERA.- Objecte. És objecte de les presents bases regular el procés selectiu per a la contractació laboral interí fins a la cobertura reglamentaria de les places vacants de dos professors de l’Escola Municipal de Música titulats/des universitaris/àries corresponents al grup A, subgrup A2, de la plantilla laboral d’aquest Ajuntament.
Les especialitats a cobrir son les de guitarra elèctrica i clarinet.
Les places esmentades es troben vacants i s’inclouen en la plantilla de personal aprovada per acord de Ple de data 3 d’abril de 2014 publicada al BOPB
SEGONA.- Sistema selectiu. El procediment de selecció és el concurs de mèrits
TERCERA- Modalitat del contracte. El caràcter del contracte és temporal i a règim de dedicació a temps parcial. La jornada de laboral es desenvoluparà de dilluns a divendres, tot i que es pot establir un horari flexible depenent de les circumstàncies.
Les places convocades tindran la dedicació i retribucions brutes anuals i dues pagues extraordinàries (sempre que així ho permeti la legislació) següents:
- Professor de clarinet: dedicació parcial del 28,57% de la jornada, un CE de 1.432,55€ i un CD 18
- Professor de guitarra elèctrica: dedicació parcial del 57,14% de la jornada, un CE de 2.865,10€ i un CD 18
Es fixa una retribució bruta de 3.738€ euros bruts anuals
QUARTA.- Condicions dels/de les aspirants.- 4.1.- Per ser admesos/ses en aquest procés selectiu els/les aspirants hauran de complir els següents requisits:
a) Ser ciutadà/na espanyol/a o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats en el quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en els termes que indica la legislació vigent. En el cas d’estrangers/res s’haurà d’acreditar el domini de la llengua oficial de l’Estat espanyol.
També podran ser admesos/ses el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
També podran ser admesos/ses els/les nacionals de països diferents als que formen part de la Unió Europea, els/les quals hauran d'aportar permís de residència i treball, d'acord amb la normativa vigent.
b) Haver complert 16 anys d’edat i no superar l’edat de jubilació.
c) Posseir la titulació de Grau o equivalent dins del termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives. Els/les nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d'altres estats diferents hauran d’acreditar el reconeixement del seu títol oficial per l'estat espanyol, de conformitat amb la normativa vigent en la matèria.
d) No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.
e) No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici d'ocupacions o càrrecs públics ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administración pública.
4.2.- Aquestes condicions hauran de complir-se, com a màxim, dintre de l’últim dia del termini de presentació d’instàncies.
CINQUENA.- Presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de:
a) Presentar en el termini de 20 dies naturals, comptats des de l'endemà de la darrera publicació de la convocatòria al BOPB o al DOGC {del 4 al 24* de novembre de 2014, a.i.}, instància a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana d'aquest Ajuntament –OAC- (de dilluns a divendres, de 8 a 15:00 hores i dijous de les 16:00 a les 18:30 Hores).
Les instàncies també es poden presentar en la forma que determina l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons redacció establerta a la Llei 4/99 de 13 de gener. També podran presentar-se a l'oficina virtual d'aquesta Corporació municipal (www.ametlla.cat).
b) Manifestar en la sol·licitud si s’està en possessió del certificat del nivell C de llengua catalana o equivalent i acreditar-ho mitjançant el corresponent certificat
c) Manifestar en la sol·licitud que es compleixen totes les condicions exigides en la base quarta.
d) Manifestar el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la legislació vigent.
Els/les aspirants discapacitats/des han de fer constar en la sol·licitud aquesta condició, així com les adaptacions que sol·liciten per a la realització de les proves.
e) Currículum vitae.
f) Còpies i documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte a la fase de concurs. A aquests efectes cal acreditar documentalment tots els aspectes que consten en el barem de mèrits, com ara períodes treballats, experiències professionals, cursos, etc... (es poden acreditar mitjançant informe de vida laboral actualitzat i/o fotocòpies dels contractes, nòmines o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i durada dels serveis prestats). Els mèrits no acreditats suficientment no seran valorats pel tribunal. Els serveis prestats en aquest Ajuntament seran tinguts en compte, si s'escau, d'ofici i per tant no caldrà la seva acreditació per part de l'aspirant.
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, les persones aspirants donen el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia