domingo, 9 de noviembre de 2014

borsa de treball del cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyer de camins, canals i ports, de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria d’una borsa extraordinària del cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyer de camins, canals i ports, a les illes de Mallorca, Menorca y d’Eivissa y Formentera, mitjançant un procediment abreujat com a conseqüència de la urgència de la constitució de la borsa.
1.2. La selecció de les persones aspirants s’ha d’efectuar mitjançant un concurs, que ha de consistir en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2 d’aquesta convocatòria.
3. Requisits i condicions de les persones aspirants. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c. No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l’accés al cos o escala de funcionari. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d. Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma que estableix la base 4.4.d). D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
e. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f. Estar en possessió del títol acadèmic o nivell de titulació exigits o en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
Si el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.
El títol exigit per participar en la borsa convocada són els següents:
· Cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyer de camins, canals i ports, a les illes de Mallorca, Menorca i d’Eivissa i Formentera:
· Títol universitari oficial d'enginyer de camins, canals i ports de l'anterior ordenació universitària (Catàleg annex al RD 1954/1994, de 30 de setembre) o el títol oficial de màster universitari en enginyeria de camins, canals i ports més el títol de grau d'accés a aquest màster.
4. Sol·licituds. 4.1. Les persones interessades en participar en el concurs han de presentar una sol·licitud per a cada una de les especialitats i per a cada una de les illes on vulguin prestar serveis.
Els impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades a l’EBAP, a totes les conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i a l’adreça d’Internet http://www.caib.es.
Es recomana emplenar la sol·licitud a través d’Internet, a l’efecte d’agilitar-ne la gestió, d’acord amb les instruccions següents:
— La web http://oposicions.caib.es ofereix la possibilitat d’emplenar i d’imprimir les sol·licituds a través d’Internet.
— La persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades corresponents a cada apartat, seguint les instruccions que s’hi indiquen.
— El sistema comprovarà la coherència de les dades introduïdes, per a la qual cosa indicarà els errors en relació amb la convocatòria corresponent.
— La sol·licitud així emplenada s’ha d’imprimir i s’ha de presentar en el registre públic escaient.
— Així mateix, es pot emplenar el document d’ingrés per al pagament de la taxa de serveis de selecció del personal en el web http://oposicions.caib.es. L’aplicació mostra el model corresponent a la liquidació de la taxa i la persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades de l’operació que se li demanin.
— A continuació, la persona usuària pot imprimir el document i efectuar el pagament en una de les entitats col·laboradores que figuren en el model, o fer el pagament telemàtic, mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tengui un compte operatiu per via telemàtica en alguna de les entitats bancàries, els anagrames de les quals apareixen a la pantalla. L’aplicació indica també la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s’hagi efectuat correctament, s’ha d’incorporar en el model del document d’ingrés el justificant del pagament efectuat.
· En tot cas, el justificant del pagament de la taxa s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de participació en el procés selectiu.
4.2. Les persones aspirants han de declarar que tenen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
4.3. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar en el registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques o en alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i s’han d’adreçar al Servei de Selecció i Provisió de l’EBAP (c/ Gremi de Corredors, núm. 10, 3r., polígon Son Rossinyol, 07009 Palma).
4.4. El termini de presentació de sol·licituds serà de vuit dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB.{del 9 al 18 de novembre de 2014, a.i.}
4.5. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:
a. Fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).
b. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa del cos sol·licitat (anvers i revers del títol). El justificant de pagament dels drets d’expedició del títol només té validesa fins a l’expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant del pagament dels drets d’expedició del títol i, en aquest cas, les persones aspirants quedaran excloses i hauran d’acreditar el títol en el termini d’esmenes de les deficiències en la sol·licitud establert a la base 5, o justificar mitjançant un certificat de la universitat corresponent que el títol encara no ha estat expedit. 
c. Resguard acreditatiu del pagament de la taxa corresponent en el qual ha de figurar el segell de l’entitat bancària que justifiqui el pagament esmentat. L’import de la taxa és de 13,79 euros. Aquest import s’ha d’ingressar mitjançant un document unificat d’ingrés (DUI) habilitat a aquest efecte —que es troba a disposició de les persones interessades en el web http://oposicions.caib.es, a les unitats de personal de totes les conselleries del Govern de les Illes Balears— o en els bancs o les caixes que s’enumeren a continuació:
-Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona “La Caixa”
-Sa Nostra, caixa de Balears
-BBVA
-Banc de Crèdit Balear
-Banca March
d. Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
e. Per a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 %, un certificat dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials o de l’organisme públic equivalent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents al cos de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen a judici de l’Administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.
f. La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de comunicació amb la Conselleria d’Administracions Públiques.
g. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base 6 d’aquesta convocatòria.
4.6. Les persones aspirants, en comptes de presentar la documentació a què es refereixen els punts a) i b), poden donar el consentiment exprés a fi que l’Administració consulti i comprovi les dades i els documents necessaris, d’acord amb el que disposa l’article 3.2 del Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia