jueves, 12 de marzo de 2015

1 encarregat de brigada municipal. Ajuntament de la Pobla de Montornès (Tarragona)

Per decret de l’alcaldia de data 20/02/15 es van aprovar les Bases i Convocatòria per a la selecció, per torn d’urgència, d’un encarregat de brigada municipal, personal laboral temporal, en la modalitat interí per vacant.
Mitjançant el present, es sotmeten a informació pública les esmentades Bases que figuren en annex al present, a efectes d’al·legacions, pel termini de deu dies hàbils següents a l’última publicació en el Butlletí Oficial de la Província o en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, de manera que si no es presenten, les Bases restaran aprovades amb caràcter definitiu sense més tràmit. Simultàniament s’obre la convocatòria pel mateix termini de deu dies hàbils següents a l’última publicació, si bé, la convocatòria restarà en suspens fins la resolució, al seu cas, de les al·legacions que es puguin presentar.{}
Els següents anuncis es publicaran exclusivament a la pàgina web municipal, “www.lapoblademontornes.cat”, secció d’anuncis oficials.
--------------------------------
BASES PER A LA SELECCIÓ D’UN ENCARREGAT DE BRIGADA MUNICIPAL , PERSONAL LABORAL TEMPORAL , EN LA MODALITAT INTERÍ PER VACANT.
1.- Objecte de la convocatòria i funcions de les places. El present procés selectiu té com a finalitat la convocatòria d’un concurs oposició per a la selecció, per torn d’urgència, de la plaça d’Encarregat de la Brigada Municipal, vacant en la plantilla de personal laboral d’aquest Ajuntament, en la modalitat contractual de personal laboral interí per vacant.
Corresponen al lloc les funcions de direcció immediata del personal destinat en el servei de Brigada Municipal, la planificació i coordinació dels treballs, la seva supervisió tècnica, atendre el seguiment i adopció de les mesures de seguretat en el treball, el seguiment de les revisions periòdiques dels serveis generals, responsabilitzar-se de l’inventari adscrit al servei tant pel que fa als vehicles i béns mobles com als magatzems i altres immobles, adoptar les mesures immediates que requereixin situacions d’ urgència i en general, qualsevol mesura requerida per tal d’assegurar la prestació directa dels serveis generals a la població que siguin de competència municipal, mantenir les relacions immediates amb els subministradors de materials i vigilar les seves prestacions pel que fa a la qualitat, quantitat i preu concertats, l’execució material de les tasques requerides per a la implementació de les funcions indicades i qualsevol altra conforme al nivell i habilitats exigides.
2.-Condicions dels aspirants. Per ser admès/a i prendre part en el procés selectiu és necessari que els/les aspirants reuneixin els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats membres, en què, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea.
Així mateix, també podran presentar-se al procés de selecció les persones amb nacionalitat d’estats que no pertanyen a la Unió Europea sempre que tinguin permís de residència i treball vigent, d’acord amb la legislació d’estrangeria aplicable.
Els/les aspirants que no tinguin nacionalitat espanyola hauran de demostrar coneixements suficients de castellà i hauran de superar les proves establertes amb aquesta finalitat.
b) Haver complert setze anys d’edat.
c) No estar inhabilitat/da per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública.
d) Estar en possessió del títol de Formació Professional Grau Mig o Professional de Grau Superior, o titulació de nivell equivalent, en alguna de les famílies professionals següents: d’Electricitat; Instal·lacions i Manteniment; Energia i Aigua o Edificació i Obra Civil . En cas de presentació d’altres títols equivalents, l’aspirant haurà d’aportar un certificat oficial de l’equivalència de les titulacions presentades.
e) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l’exercici de les funcions corresponents. Aquest compliment s’entén referit al fet de no patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi l’exercici de les funcions pròpies de les places per a les quals es convoca aquest procés de selecció.
f) Acreditar el nivell elemental de català, certificat B1, (fins al gener de 2014, la denominació d'aquest certificat era Certificat de nivell elemental de català (A elemental), o equivalent, sobre de la llengua catalana, expedit per la Junta Permanent de Català. Per determinar les equivalències dels títols oficials del Departament d’Ensenyament amb els certificats de la Junta Permanent de Català, a més del títol, i per acreditar que s’ha fet tota l’escolarització a Catalunya sense exempció de l’assignatura de llengua catalana, cal presentar un certificat expedit, a sol·licitud de la persona interessada, pel centre docent corresponent.
Els sol·licitants que no ho acreditin en aquest moment, podran acreditar el seu nivell de suficiència en una prova prèvia al començament dels exercicis. El tribunal farà pública prèviament la llista de convocats a aquesta prova prèvia. Qui no superi aquesta prova serà declarat com a no admès al procés selectiu.
g) Estar en possessió del permís de conduir classe B.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia