jueves, 12 de marzo de 2015

borsa de treball de Delineant (C1). Ajuntament d'Eivissa

PRIMER.- Aprovar la convocatòria de la constitució d'una borsa de treball de delineant per cobrir amb caràcter temporal necessitats urgents i inajornables de prestació de serveis a l'Ajuntament d'Eivissa, pel procediment de selecció mitjançant el sistema de concurs-oposició.
SEGON.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, i que es detallen a continuació, les quals han de complir obligatòriament l'Ajuntament, la Comissió de Valoració i les persones aspirants que hi participin.
TERCER.- Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Eivissa i a la pàgina web municipal (http://www.eivissa.es) .
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATORIA DE LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE DELINEANT PER COBRIR AMB CARÀCTER TEMPORAL NECESSITATS URGENTS DE PRESTACIÓ DE SERVEIS A L’AJUNTAMENT D’EIVISSA .
PRIMERA. OBJECTE.
L’objecte de les bases és regular la convocatòria de la constitució d’una borsa de treball de delineant, de l'escala d'administració especial, sotsescala tècnica, classe auxiliar, grup de classificació C1, per cobrir amb caràcter temporal necessitats urgents i inajornables de prestació de serveis com a personal funcionari a l’Ajuntament d’Eivissa per a l'acompliment del lloc de treball de delineant-c.
SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS. 2.1. Per prendre-hi part, les persones interessades han de complir els següents requisits:
a) Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També poden ésser admesos el/la cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els conjugues no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, de conformitat amb l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
Per a les persones aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se’n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d’acreditar-ne el coneixement mitjançant l’aportació del diploma d’espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d’octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com llengua estrangera (DELE); o del certificat d’aptitud d’espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d’idiomes o mitjançant l’acreditació que estan en possessió d’una titulació acadèmica espanyola expedida per l’òrgan oficial competent en el territori espanyol.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Haver complit 16 anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió del títol de FPII branca delineant o graduat/ada en arts aplicades i oficis artístics o equivalent, o estar en
condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar la corresponent homologació del Ministeri d’Educació i Ciència, o d’una universitat espanyola.
La titulació s’ha d'acreditar mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat pot declarar també l’equivalència de títols.
e) Haver satisfet els drets d’examen.
f) No haver estat separat del servei o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de les funcions públiques per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupa en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de pertànyer a un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.
g) Amb caràcter previ a la presa de possessió, l'interessat ha de manifestar que no desenvolupa cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de comptabilitat o incompatibilitat.
2.2. Els aspirants han de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es poden efectuar les comprovacions oportunes durant tot el procés.
2.3. De conformitat amb el que disposa l’article 38.3 de la Llei 13/1982, de 7 d’abril, d’Integració social del minusvàlid, i la Llei 51/2003, de 2 de desembre, d’Igualtat d’oportunitats, no discriminació i accessibilitat de les persones amb discapacitat, les persones minusvàlides són admeses en igualtat de condicions que la resta dels aspirants.
TERCERA. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. 3.1. Participants. 3.1.1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud i s'han de presentar al Registre General de l’Ajuntament, dins del termini de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) {del 13 al 30 de març de 2015, a.i.} i s’han d'adreçar a l'Alcaldia-Presidència de la Corporació. Si el darrer dia de presentació recaigués en dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia següent hàbil. També poden presentar-se per les altres formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions publiques i del procediment administratiu comú, en la redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener (LRJPAC) i pel Reial decret llei 8/2011, d'1 de juliol.
Les instàncies que no es presentin al Registre General de l’Ajuntament d'Eivissa i es presentin per les altres formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/92, no seran admeses encara que consti que es lliuraren abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, salvat que es remeti a la Regidoria de Recursos Humans per fax (971.39.75.88) tèlex o telegrama, la justificació de la data de remissió de la sol·licitud en el mateix dia que s’envia.  ...

3.1.2. El model normalitzat de sol·licituds, que s’adjunta com Annex III, es trobarà gratuïtament a disposició de les persones interessades al Registre General d’Entrada d’aquest Ajuntament, i a la pàgina web (http://www.eivissa.es ), a partir de l’obertura del termini per a la seva presentació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia