martes, 10 de marzo de 2015

1 plaça d'arquitecte/a tècnic/a. Ajuntament de Pals (Girona)

La Junta de Govern Local, en sessió ordinària de data 19 de febrer de 2015, ha aprovat les bases reguladores i la convocatòria del procés selectiu per cobrir interinament una plaça d’arquitecte/a tècnic/a, reservada a personal funcionari, pertanyent a l’escala d’administració especial, subescala de serveis especials, grup de classificació A2, complement de destí 20, vacant a la plantilla de personal de l’Ajuntament de Pals, amb el contingut següent:
“1. Objecte de la convocatòria. L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés selectiu per cobrir interinament una plaça d’arquitecte/a tècnic/a, reservada a personal funcionari, pertanyent a l’escala d’administració especial, subescala de serveis especials, grup de classificació A2, complement de destí 20, vacant a la plantilla de personal de l’Ajuntament de Pals.
2. Funcions. 2.1. Les funcions pròpies de la plaça objecte d'aquestes bases són les que es detallen a continuació:
a) Efectuar treballs de topografia, aixecaments d’edificis i inspeccions a la via publica.
b) Efectuar inspeccions i visites d’obres i elaborar informes de disciplina urbanística.
c) Dirigir i supervisar projectes d’obres municipals: obres a la via publica, d’urbanització, edificis i d’altres, elaborant la corresponent memòria, efectuant els amidaments, fent-ne els pressupostos i els estudis de seguretat i salut laboral, així com encarregar-ne i supervisar-ne els plànols.
d) Elaborar memòries de millores a efectuar, tant a la via publica com a edificis municipals.
e) Dirigir l’execució de les obres municipals que se li assignin amb el corresponent control tècnic i pressupostari i fer un seguiment de les executades per altres administracions publiques o per entitats privades que l’ajuntament acabarà recepcionant com a sol o edificis i equipaments públics.
f) Elaborar informes de guals, de primera ocupació i de llicencies d’obres menors i amb relació als avals dipositats.
g) ...
3. Condicions d’admissió dels aspirants. 3.1. Per prendre part en aquest procés selectiu els/les aspirants han de complir, en la data de tancament del termini de presentació de les sol·licituds, les condicions fixades a l’article 56 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, pel qual s’aprovà l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (en endavant, EBEP), amb les especificacions següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores.
També hi poden ser admesos/eses el/la cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels/de les ciutadans/anes espanyols/oles com de nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats/ades de dret, i també els seus/les seves descendents i els/les del seu/de la seva cònjuge, sempre que no estiguin separats/ades de dret, siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat dependents.
Els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han de demostrar coneixements suficients de castellà i català; s’exigirà la superació de proves amb aquesta finalitat.
b) Tenir 16 anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa per a l’accés a la funció pública.
c) Estar en possessió d’alguna de les titulacions següents: arquitecte tècnic o aparellador.
Els/les aspirants estrangers/es han d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.
Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi l’exercici de les funcions pròpies de la plaça a proveir.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir tasques similars a les que feia en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a la condició d’empleat públic.
f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell de suficiència (certificat C1 -fins al gener de 2014, la denominació d’aquest certificat era Certificat de nivell de suficiència de català (C)-) la qual cosa es podrà acreditar amb la presentació dels títols, i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. En cas de voler acreditar el nivell de català assolit per estudis reglats realitzats, caldrà presentar un certificat expedit pel centre, que convalidi el nivell de català assolit. En cas de no acreditar documentalment l’esmentat nivell de català, les persones interessades en participar en la convocatòria també podran presentar les seves instàncies, tot i que hauran de realitzar la prova específica de coneixements de la llengua catalana de l’esmentat nivell.
g) Disposar de vehicle i carnet de conduir B.
3.2. Les persones aspirants amb condició legal de discapacitat amb un grau igual o superior al 33% tenen dret a l’adaptació de les proves i del lloc de treball que se’ls ha d’assignar en cas que se’ls adjudiqui interinament la plaça. S’ha de presentar informe de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (o òrgan competent equivalent de la resta de comunitats autònomes) que declari que la persona compleix les condicions per exercir les funcions del lloc de treball i que informi sobre les adaptacions per realitzar les proves i sobre la necessitat d’adaptar el lloc de treball.
4. Presentació de sol·licituds. 4.1. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar una sol·licitud adreçada a l'Excma. Sra. Alcaldessa-Presidenta de l'Ajuntament de Pals, de conformitat amb el que disposa l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (en endavant, LRJPAC), sens perjudici dels altres mitjans previstos a la norma. Les sol·licituds s’han de presentar en el punt següent: Oficina de registre de l'Ajuntament de Pals, situada a la plaça Major, núm.7, 17256, de Pals (de dilluns a divendres, de 8 a 15 hores).   www.pals.cat/
El termini per presentar sol·licituds comptarà des de la publicació de la convocatòria corresponent al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya o al Butlletí Oficial de la Província de Girona fins a 20 dies naturals a partir de l'endemà de la darrera publicació.{de l' 11 al 30 de març de 2015, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia