miércoles, 1 de abril de 2015

Borsa de Treball d' Inspector/a tècnic/a d’Artesania -concurs de mérits- (A2). Consell de Mallorca.

BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA DE DUES BORSES CORRESPONENTS A LA SUBESCALA, LA CLASSE O LA CATEGORIA D’INSPECTOR-A TÈCNIC-A D’ARTESANIA PER AL CONSELL DE MALLORCA.
GRUP O SUBGRUP: A2
FUNCIONS GENERALS
Vigilar, verificar i constatar el compliment de les disposicions legals i reglamentàries en matèria d'artesania.
Comprovar els fets dels quals tingui coneixement l'Administració per presumptes infraccions o irregularitats en matèria d'artesania.
Informar als titulars de les acreditacions artesanes i actuar amb caràcter d'agent de l'autoritat en el compliment i aplicació de la normativa vigent en matèria d'artesania i el seu ús. Així com proposar, si escau, l'adopció de les mesures oportunes.
Elaborar els informes que requereixi la seva activitat, així com els sol·licitats pels òrgans competents en matèria d'artesania.
Estudiar, preparar i executar les campanyes i plans d'inspecció, així com qualsevol altra actuació preparatòria per a la correcta execució de les seves funcions.
Formar part com a vocal tècnic en aquells òrgans col·legiats, en matèria d'artesania, que així se li requereixi.
Gestionar els continguts de creació, inserció, modificació i manteniment de la pàgina web de la Secció d'Artesania, en especial les queixes, reclamacions, denúncies i suggeriments.
Qualsevol altra funció inspectora que, legal o reglamentàriament, se li atribueixi.
REQUISITS
a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds de:
qualsevol diplomatura o el grau corresponent de la branca d’Humanitats o de Ciències Socials i Jurídiques.
Tres anys complets de qualsevol llicenciatura de la branca de Humanitats o de Ciències Socials i Jurídiques
d) No patir cap malaltia i posseir les capacitats físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’ocupació o l’exercici de la funció pública.
f) Carnet de conduir B.
SISTEMA DE SELECCIÓ.
CONCURS. La puntuació mínima per a poder accedir a la borsa és de 4 punts per als grups A1, A2, B i C1 i de 0 punts per als grups C2 i AP. Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Junta Qualificadora pot establir una puntuació inferior.
VALORACIÓ DE MÈRITS.
S’ha de valorar la titulació acadèmica i/o les accions formatives acreditades, ambdós casos relacionats amb les funcions de la subescala, la classe o la categoria objecte de la convocatòria, i també el treball desenvolupat en llocs de categoria igual o semblant d’acord amb el punt 1 de l’annex III. 
TERMINI DE PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el BOIB.{de l' 1 al 21 d'abril de 2015, a.i.}
ANNEX II - FORMULARI I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES
El formulari de sol·licitud i les bases per a participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció, de la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública, situat a la Llar de la Infància, (carrer del General Riera, 113) i en l’adreça d’Internet http://www.conselldemallorca.net/borses .
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
C/ del Palau Reial, núm. 1
C/ del General Riera, núm. 111 (edifici de la Llar de la Joventut)
C/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància)
Plaça de l’Hospital, núm. 4 (Centre Cultural la Misericòrdia)
C/ del General Riera, núm. 67 (Institut Mallorquí d’Afers Socials)
Ctra. de Sóller, km. 3,5 (Institut de l’Esport Hípic de Mallorca)
L’horari d’atenció al públic del Registre és de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. El que està ubicat en el c/ del Palau Reial, núm. 1, amplia l’horari d’atenció al públic a dissabte (no festiu), també de 9 a 14 h.
A més, poden presentar-se en qualssevol dels llocs que es preveuen en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú:
En els registres dels òrgans administratius on es dirigeixen.

En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració general de l’Estat, a la de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions, Cabildos o Consells Insulars, als Ajuntaments dels municipis als que es refereix l’article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, o a la d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, se n’ha subscrit el conveni oportú (el Consell de Mallorca té subscrit un conveni amb diferents ajuntaments de l’illa, veure BOIB núm. 24, de 19 de febrer de 2015)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia