martes, 9 de junio de 2015

Borses de Treball (A1): Tècnic Superior (a) gestió, recaptació i inspecció tributària; i (b) assessoria jurídica. Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

És fa públic que mitjançant decret de la Gerència de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, de data 14 de maig de 2015, s’ha resolt convocar els processos selectius de personal interí 1/2015/a i 1/2015/b per a la constitució de dues borses de treball de Tècnics Superiors, grup A, subgrup A1, als àmbits de gestió, inspecció i recaptació de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona i a l’àmbit de l’assessorament jurídic i la defensa judicial que es presta a la Direcció de l'Assessoria Jurídica de l’ORGT, respectivament.
Els processos selectius convocats es regeixen per les següents bases:
Primera. Característiques dels llocs.
a. Procés 1/2015/a. Les funcions atribuïdes al lloc de Tècnic Superior amb adscripció a l’àmbit de la gestió, recaptació i inspecció tributària es concreten en la tramitació dels procediments administratius i tributaris de caràcter superior per a la realització de les actuacions que se’n deriven de l’àmbit concret en què es prestaran serveis en qualsevol dels llocs de treball que l’ORGT té a la demarcació territorial de Barcelona.
b. Procés 1/2015/b. Les funcions atribuïdes al lloc de Tècnic Superior amb adscripció a l’àmbit d’assessoria jurídica, seran totes aquelles derivades de l’assessorament jurídic, la representació i la defensa judicial del ORGT i dels ens locals delegants davant els Tribunals, especialment en l’àmbit del dret tributari i/o l’assessorament en la recaptació i la gestió tributària, essent els serveis centrals de l’ORGT el lloc on es prestaran serveis.
Segona. Requisits. 2.1. Requisits comuns a ambdós processos
a. Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors.
b. També podran ser admesos/es el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
c. Els/les nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea hauran d'acreditar la seva nacionalitat. Els/les nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea hauran de demostrar coneixements suficients de castellà i català, podent-se exigir la superació de proves amb aquesta finalitat.
d. Haver complert 16 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
e. No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
2.2. Requisits de titulació del procés 1/2015/a
a. Estar en possessió de la titulació universitària de llicenciatura o grau.
b. Els/les aspirants d'Estats membres de la Unió Europea hauran d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que s'estableix a la normativa vigent en la matèria.
2.3. Requisits de titulació del procés 1/2015/b
a. Estar en possessió de la titulació universitària de llicenciatura o grau de Dret.
b. Els/les aspirants d'Estats membres de la Unió Europea hauran d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que s'estableix a la normativa vigent en la matèria.
Tercera. Presentació d’instàncies. Els aspirants interessants hauran de presentar una instància en el Registre d’aquest Organisme, ja sigui a les oficines centrals situades a la Travessera de les Corts, 131- 159, recinte de la Maternitat, Pavelló Mestral, 08028 de Barcelona, de dilluns a divendres no festius, en horari de 08:30 a 14:00 hores o a qualsevol de les seves oficines o punts d’informació i gestió. El llistat dels centres es pot consultar a la seu electrònica de l’ORGT (http://orgt.diba.cat).
D’igual manera es podrà presentar en qualsevol dels llocs habilitats d’acord amb el que disposa l’article 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre.
El termini de presentació d’instàncies serà de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la darrera de les publicacions del corresponent anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 9 de juny al 2 de juliol de 2015, a.i.}
La instància anirà acompanyada de la següent documentació en fotocòpia:
- DNI
- Títol corresponent en funció del procés al que es presenta.
- Certificat de coneixement del nivell de suficiència de català (certificat C).
- Currículum vitae i la documentació acreditativa dels mèrits valorables, sense que l’òrgan seleccionador en pugui valorar d’altres que no siguin aportats en aquest moment. En el cas de no acreditar documentalment els mèrits al·legats en el moment de presentar la sol·licitud, els interessats disposaran de 10 dies hàbils per fer-ho. Cas contrari, no seran objecte de valoració.
El model d’instància que podeu utilitzar es lliurarà en els registres abans esmentats i també el podeu descarregar a la seu electrònica de l’ORGT (http://orgt.diba.cat).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia