lunes, 2 de junio de 2014

(56) places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2014-2015. Per concurs. Universitat d'Alacant.




2. Requisits. 2.1. El compliment dels requisits per a concursar a cada una de les figures de personal docent i investigador contractat laboral, indicats en els apartats 2.2 i 2.3 següents, haurà d’estar referit sempre a la data d’expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i mantindre’s fins a la data de formalització del contracte.
2.2. Requisits de caràcter general:
) Tindre complits els 16 anys i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa.
) Posseir la capacitat funcional per a l’exercici de les tasques.
) No haver sigut separada o separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se en situació d’inhabilitació o equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
Així mateix, l’exercici de les places convocades quedarà sotmés a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desplegament, en matèria d’incompatibilitats.
) Les o els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de tindre un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.
2.3. Requisits de caràcter específic de cada figura:
2.3.1. Dels requisits indicats a continuació, quan es tracte d’estar en possessió d’un títol acadèmic i la o l’aspirant haja realitzat els estudis corresponents fora de l’Estat espanyol, aquests hauran d’estar homologats, i en cas de candidates o candidats amb títols de la Unió Europea hauran de presentar bé l’homologació o bé la credencial de reconeixement a efectes professionals.
) Per a places d’ajudant: haver sigut admesa o admés o estar en condicions de ser-ho en els estudis de doctorat (art. 9 Decret 174/2002).
) Per a places de professor ajudant doctor: estar en possessió del títol de doctor i disposar de l’avaluació positiva de la seua activitat per part de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació, de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva o, si és procedent, d’entitats equivalents homologades (art. 8 del Decret 174/2002).
) Per a places de professor associat: ser especialista de reconeguda competència i acreditar estar exercint, fora de l’àmbit acadèmic universitari, una activitat remunerada laboral, professional o en l’administració pública, per a la que capacite el títol acadèmic que posseïsca, i haver-ho fet durant un període mínim de tres anys dins dels cinc anteriors(art. 10.1 del Decret 174/2002).
Posseir una titulació acadèmica universitària oficial.
2.3.2. Les o els aspirants hauran de complir el requisit específic en aquelles places en què així s’indique.
2.3.3. Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s’establisca com requisit específic un perfil lingüístic, hauran d’acreditar el nivell del mateix establit per a cada plaça.
3. Sol·licituds. Els que desitgen prendre part en els concursos presentaran, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància segellada, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de publicació d’aquestaconvocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana{del 3 al 13 de juny de 2014, a.i.} en l’oficina principal del Registre General de la Universitat o en les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i en la seu d’Alacant, o bé, per qualsevol de les formes previstes en l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999. Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correus hauran d’anar en sobre obert perquè el personal de correus puga estampar-hi el segell de dates en cada una d’elles abans de la seua certificació i dirigir-se al Campus de Sant Vicent del Raspeig, Apartat 99, E-03080 Alacant. Aquesta instància, que s’ajustarà al model de l’annex II d’aquesta convocatòria, s’acompanyarà de la documentació que a continuació es detalla:
3.1. Per cada plaça sol·licitada: D’acord amb l’article130 del Decret Legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat (DOCV 22 de març), resguard quejustifique el pagament de 24,82 euros, en concepte d’admissió a proves, que s’ingressaran, en efectiu o per mitjà de transferència bancària, en el Banco Sabadell CAM en el compte número [ES89] 0081-3191-42-0001027605, indicant juntament amb el nom i cognoms, el número de DNI, el número de comissió de selecció i el número de la plaça.
...
Per a les places en les quals s’establisca com a requisit específic el coneixement de valencià, s’aportara fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria d’Educació; certificat de nivell C1, nivell Mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d’Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l’àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en les quals s’establisca com requisit específic el coneixement d’una determinada llengua estrangera, hauran d’aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del mateix establit per a cada plaça, segons la taula d’equivalències de la Universitat d’Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent direcció: ‹ http://ssyf.ua.es/va/accesopdi/acces-pdi.html ›

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia