viernes, 10 de octubre de 2014

borsa de treball per a la brigada municipal. [Oficial de 1ª de manteniment (Grup C2)]. Ajuntament de Castellterçol (Vallés Oriental-Barcelona)

Per Decret de l’Alcaldia de data 3 d’octubre del 2014, s’han aprovat les bases de la convocatòria del procés de selecció per a la formació d’una Borsa de treball de persones candidates a cobrir, en règim de contractació laboral temporal, els llocs de treball vacants i substitucions a la brigada municipal. Igualment s’ha aprovat la convocatòria del procés de selecció.
Les sol·licituds de participació s’hauran de dirigir a l’Ajuntament de Castellterçol (Pl. Vella 3) en el termini de 20 dies naturals a partir del dia següent a la publicació d’aquest anunci al DOGC.{de l' 11 al 30 d' octubre de 2014, a.i.}
ANNEX:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA FORMACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONES CANDIDATES A COBRIR TEMPORALMENT ELS LLOCS DE TREBALL VACANTS I SUBSTITUCIONS DE LA BRIGADA MUNICIPAL 
1. Objecte de la convocatòria de la borsa de treball. La borsa de treball té com objecte disposar de persones candidates per a cobrir, en règim de contractació laboral temporal, els llocs de treball vacants i substitucions necessaris per a la prestació dels serveis de la brigada municipal, en tant no es produeixi la seva cobertura pels procediments de provisió i selecció definitius establerts, o la reincorporació dels seus titulars.
2. Requisits per formar part de la borsa de treball. Per tal de formar part de la borsa de treball, les persones interessades han de reunir els requisits específics següents:
BORSA D’OFICIALS DE PRIMERA DE MANTENIMENT
1.- Titulació / qualificació: Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalent. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
2.- Certificat de nivell elemental de català (B1) o equivalent.
3.- Posseir el permís de conduir vehicles de la classe B.
3. Coneixement de la llengua catalana. Les persones participants hauran d’acreditar, prèviament al seu nomenament, estar en possessió del nivell de coneixement de llengua catalana necessari per al desenvolupament de les funcions de la categoria professional del lloc de treball, d’acord amb l’establert al Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya (DOGC 3660, de 19.6.2002) i les equivalències que determina l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística (DOGC núm. 5511 de 23.11.2009), modificada per l’Ordre VCP/233/2010, de 12 d’abril (DOGC núm. 5610, de 19.04.2010).
4. Coneixement de la llengua castellana. Les persones participants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d’acreditar el coneixement de la llengua castellana, tant en l’expressió oral com en l’escrita, en el grau adequat a l’exercici de les funcions pròpies de la categoria professionals a la qual s’opta.
5. Estructura de la borsa de treball: categoria professional i funcions. La borsa de treball estarà constituïda amb les persones que constin admeses a la categoria professional següent:
Oficial de primera de manteniment (Grup C2).
Les funcions que correspon desenvolupar als/a les treballadors/es d’aquesta categoria son les següents:
   - Realitzar tasques pròpies de manteniment bàsic d’equipaments i d’instal·lacions (netejar espais exteriors, penjar quadres, canviar aixetes, canviar bombetes, desembussar lavabos i WC, etc.)
   - Reparar portes, finestres i mobiliari urbà de fusta així com canviar panys, frontisses i efectuar tasques bàsiques de serralleria o manyeria.
   - Realitzar tasques de neteja viària a la via pública amb el vehicle o els mitjans assignats.
   - Portar el manteniment del/s vehicle/s assignat/s (comprovar nivells, frens, llums, etc.)
   - Reparar petites avaries, danys o desperfectes del/s vehicle/s assignat/s, quan aquestes es produeixin en el transcurs d’un servei per tal de donar continuïtat al mateix.
   - Vetllar pel bon estat de les instal·lacions esportives municipals efectuant les reparacions que siguin necessàries en els casos oportuns.
   - Realitzar el muntatge i desmuntatge d’infraestructures per a la realització de festes populars i altres esdeveniments.
   - Donar suport a les tasques de la resta de personal de la brigada, segons les necessitats i d’acord amb les indicacions rebudes pe lloc d’Arquitecte/a tècnic/a.
   - Carregar, descarregar i transportar mobiliari i materials de les dependències municipals quan sigui necessari i així se li indiqui.
   - Utilitzar les eines manuals i mecàniques requerides per al desenvolupament dels treballs encomanats, així com tenir cura del seu manteniment.
   - Conduir el vehicle assignat per al trasllat de material i la maquinària necessària per al desenvolupament dels treballs encomanats.
   - Tenir cura del bon estat d’ordenació i neteja del seu lloc de treball.
   - En funció de les necessitats d’aquest lloc de treball, encarregar-se de les tasques d’electricitat i enllumenat públic que li siguin encomanades
   - Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d’acord amb els procediments establerts per l’ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
   - Mantenir els contactes necessaris amb tercers (empreses de construccions i manteniment d’instal·lacions, subministradors de materials, companyia d’aigües, etc.) en el desenvolupament de les seves tasques.
   - I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
6. Formalització de les sol·licituds. La sol·licitud d’incorporació a la borsa s’ha de formalitzar mitjançant sol·licitud presentada al Registre General de l’Ajuntament de Castellterçol (Pl. Vella 3). La mateixa haurà d’anar acompanyada de la documentació justificativa dels requisits i mèrits exigits en aquestes bases.
La sol·licitud també podran presentar-se en qualsevol de les altres formes establertes a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. A la instància s'ha de manifestar expressament que es compleixen tots i cadascuns dels requisits establerts a la base quinzena de les bases reguladores.
A aquesta instància s'acompanyarà, obligatòriament:
a) Copia del DNI.
b) Còpia del permís de conduir.
c) Currículum vitae de l'aspirant.
d) Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin. Si aquesta documentació no s'acompanya, els mèrits al·legats no seran tinguts en compte pel Tribunal Qualificador.
Per acreditar l'experiència laboral cal aportar l'informe de vida laboral actualitzat emes per la Tresoreria General de la Seguretat Social i els contractes de treball corresponents que acreditin la contractació en la categoria professional d'oficial de primera de manteniment/peó (en el cas d'empreses privades) o la certificació de l'òrgan competent amb indicació expressa de la categoria professional desenvolupada, període de temps i règim de dedicació (en el cas de serveis prestats a qualsevol administració).
e) Copia del document acreditatiu dels coneixements de llengua catalana, per tal de quedar exempt de la prova de català, i des castellà si s'escau.
Totes les copies dels documents que es presentin en la convocatòria hauran d'estar compulsades per l'Ajuntament de Castellterçol, per una altra administració publica o mitjançant copia autenticada per fedatari públic. Tots els requisits s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds.
El termini per presentar sol·licituds serà de 20 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la resolució de convocatòria.{de l' 11 al 30 d' octubre de 2014, a.i.}
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es publicarà una llista provisional d'admesos i d’exclosos.
Es podrà requerir a les persones participants l'esmena o la millora de les sol·licituds defectuoses. En el cas de no ser esmenades, es considerarà que els interessats desisteixen de la seva sol·licitud.
L’Administració podrà rectificar en qualsevol moment d’ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.
www.castelltersol.cat/  - Plaça Vella, 3, 08183 Castellterçol, Barcelona - 938 66 66 18

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia