domingo, 6 de julio de 2014

borsa de treball de Tècnic/a Auxiliar d’Informàtica (subgrup B) del Consell de Mallorca.

Primer. Convocar el procediment extraordinari i el procediment específic de selecció mitjançant convocatòria pública de concurs, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants per a la subescala, la classe o la categoria de tècnic –a auxiliar d’informàtica del Consell de Mallorca.
Segon. Establir les bases per les quals s’ha de regir aquesta convocatòria, que són les publicades en l’annex I.
ANNEX I
BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA DE DUES BORSES CORRESPONENTS A LA SUBESCALA, LA CLASSE O LA CATEGORIA DE TÈCNIC–A AUXILIAR D’INFORMÀTICA DEL CONSELL DE MALLORCA. GRUP O SUBGRUP: B
FUNCIONS GENERALS. Desenvolupar, implantar, documentar i mantenir les aplicacions informàtiques multiplataforma i aplicacions web, mitjançant tecnologies i entorns de desenvolupament específic, garantint l’accés a les dades de forma segura i complint els criteris d’ús i qualitat exigides en els estàndards establerts.
Provar els programes desenvolupats per garantir el funcionament i corregir possibles errors, així com el seu manteniment amb millores o funcionalitats.
Estudiar els nous llenguatges de programació i les noves actualitzacions, així com el mercat informàtic en referència a nous productes, tendències i serveis.
Participar en tasques d’implantació de les tecnologies de la informació i les comunicacions que s’ajustin a les necessitats de la institució i que li encomanin.
Configurar i instal·lar la maquinària i el programari dels usuaris finals de la institució.
Resoldre les incidències informàtiques associades als usuaris finals de la institució.
Realitzar el suport tècnic a la implantació dels sistemes d’informació corporatiu.
REQUISITS
a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de qualsevol dels tres títols de Cicle formatiu de grau superior de Formació Professional, branca d’Informàtica i Comunicacions o equivalent, o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
d) No patir cap malaltia i posseir les capacitats físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’ocupació o l’exercici de la funció pública.
f) Posseir el carnet de conduir B.
SISTEMA DE SELECCIÓ.  CONCURS. La puntuació mínima per a poder accedir a la borsa és de 4 punts per als grups A1, A2, B i C1 i de 0 punts per als grups C2 i AP. Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Junta Qualificadora pot establir una puntuació inferior.
VALORACIÓ DE MÈRITS . S’ha de valorar la titulació acadèmica i/o les accions formatives acreditades, ambdós casos relacionats amb les funcions de la subescala, la classe o la categoria objecte de la convocatòria, i també el treball desenvolupat en llocs de categoria igual o semblant d’acord amb el punt 1 de l’annex III.
TERMINI DE PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el BOIB.{del 6 al 23 de juliol de 2014, a.i.}
FASE DE CONCURS
La puntuació global màxima de la fase de concurs és de 29 punts.
Els mèrits al·legats pels aspirants s'han de posseir a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i únicament s’han de puntuar els acreditats de forma adequada i clara, d’acord amb el que s’especifica en l’annex II d’aquestes bases i els presentats dins el termini fixat a aquest efecte.
No s’ha d’admetre cap documentació referent a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas, s’ha de requerir documentació o esmena d’errades referent a mèrits. Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta en l’annex III.  ...
ANNEX II
1. FORMULARI I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El formulari de sol·licitud i les bases per a participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció, de la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública, situat a la Llar de la Infància, (carrer del General Riera, 113) i en l’adreça d’Internet
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
C/ del Palau Reial, núm. 1
C/ del General Riera, núm. 111 (edifici de la Llar de la Joventut)
C/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància)
Plaça de l’Hospital, núm. 4 (Centre Cultural la Misericòrdia)
C/ del General Riera, núm. 67 (Institut Mallorquí d’Afers Socials)
Ctra. de Sóller, km. 3,5 (Institut de l’Esport Hípic de Mallorca)
L’horari d’atenció al públic del Registre és de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. El que està ubicat en el c/ del Palau Reial, núm. 1, amplia l’horari d’atenció al públic a dissabte (no festiu), també de 9 a 14 h.
A més, poden presentar-se en qualssevol dels llocs que es preveuen en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú:
En els registres dels òrgans administratius on es dirigeixen.
En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració general de l’Estat, a la de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions, Cabildos o Consells Insulars, als Ajuntaments dels municipis als que es refereix l’article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, o a la d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, se n’ha subscrit el conveni oportú.
En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’estableixi.
En les representacions diplomàtiques i oficines consulars d’Espanya a l’estranger.  ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia