viernes, 6 de febrero de 2015

borsa de treball de netejador/a amb caràcter laboral temporal. Ajuntament de Búger (Mallorca-Illes Balears).

Base primera.- Objecte de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria la creació d’una borsa de treball de netejador/a amb caràcter laboral temporal, per cobrir les places vacants, necessitats o substitucions a la plantilla d’aquest Ajuntament.
Base segona.- Condicions o requisits dels/de les aspirants. Per ser admeses al procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, ser estranger amb residència legal a Espanya.
b) Tenir complerts setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa, d’acord amb la legislació vigent.
c) No patir cap malaltia i posseir la capacitat física i psíquica necessària per realitzar les funcions corresponents.
d) No haver estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se incurs en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
e) Estar en possessió del títol de certificat d’estudis primaris o equivalent.
La titulació s’acreditarà mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l’equivalència de títols.
Amb caràcter previ a la formalització del contracte, l’interessat ha de manifestar que no desenvolupa cap feina o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de les Administracions Públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Els aspirants hauran de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes fins a la contractació.
Base tercera.- Presentació de sol·licituds. 1.- Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex I). Es presentaran al Registre d’Entrada de l’Ajuntament, dins del termini de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB {del 6 al 23 de febrer de 2015, a.i.}, i s’adreçaran al batle de la corporació. Si el darrer dia de presentació recaigués en dia inhàbil, el termini s’entendrà ampliat fins al dia següent hàbil.
També podran presentar-se per les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en la redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.
Si es presenten a les oficines de Correus es lliuraran en aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de Correus. Només així s’entendrà que van tenir la seva entrada el dia
de la seva presentació a Correus i per tant podran ser admeses a la convocatòria sempre que s’acompleixi l’esmentat anteriorment. El comprovant s’enviarà mitjançant fax al núm. 971 877166, en el mateix dia. Sense complir aquests dos requisits, la documentació no serà admesa si és rebuda per l’òrgan convocant amb posterioritat a la data i a l’hora de finalització del termini assenyalat.
També es podran presentar les instàncies en el registre d’entrada d’altres administracions públiques i s’haurà de trametre justificant d’aquest registre mitjançant fax al núm. 971 877166, abans de la data de finalització del termini per a la presentació d’instàncies.
En tot cas, si és rebuda la documentació amb posterioritat al termini de cinc dies naturals comptats des de la finalització del termini de presentació de propostes, aquesta no serà admesa en cap cas.
La no presentació de les sol·licituds en temps i forma determinarà la inadmissió de l’aspirant al procés selectiu.
2.- A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades hi hauran d’adjuntar la documentació que s’assenyala a continuació:
a) Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpiacompulsada del document oficial acreditatiu de la personalitat i, si és el cas, permís de residència.
b) Còpia autenticada o fotocòpia acarada del títol exigit a la lletra e) de la base anterior o certificat acadèmic que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l’obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a la seva expedició, si n’és el cas.
c) Full d’autovaloració (annex 3) i còpia autenticada o fotocòpia acarada dels documents justificatius dels mèrits al·legats. El Tribunal no valorarà els mèrits que no s’acreditin juntament amb la instància de sol·licitud per participar en el procés selectiu.
Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d’anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llegua catalana o a la castellana.
La documentació que han d’aportar les persones aspirants per acreditar el compliment des requisits exigits a la convocatòria i la relativa als mèrits al·legats, es faran mitjançant l’original o la fotocòpia compulsada.
3.- Les persones aspirants hauran de conservar una còpia segellada i registrada de la seua sol·licitud, per si els fos requerida en qualsevol moment del procés selectiu.

4.- La presentació de la instància implica, als efectes de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el consentiment dels afectats per a la seva utilització amb la finalitat que la pugui gestionar l’àrea administrativa, i n’és obligatòria la seva formalització. Els afectats disposaran, en tot cas, dels drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes previstos en la legislació vigent. Serà responsable del fitxer l’Ajuntament de Búger.  http://www.ajbuger.net/index.es.html   - Pça. Constitució, 1 07311 Búger Teléfono: 971-516146

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia