lunes, 2 de febrero de 2015

1 plaça d’Enginyer Tècnic Industrial (A2) en règim de funcionari interí de l’Ajuntament d’Alcúdia (unitat d’urbanisme i activitats)

BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA PROVISIÓ D’UN LLOC DE FEINA D’ENGINYER TÈCNIC INDUSTRIAL EN RÈGIM DE FUNCIONARI INTERÍ DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.
Primera.- Objecte de la convocatòria. L’objecte de la present convocatòria es la provisió com a funcionari interí, mitjançant concurs-oposició, d’un lloc de feina d’Enginyer Tècnic Industrial, d’Administració Especial, subescala tècnica mitjana, vinculada a la unitat d’urbanisme i activitats de l’Ajuntament d’Alcúdia.
Classificació:  Grup A, Subgrup A2, nivell de complement de destinació 22.
Sistema de selecció: concurs-oposició.
La interinitat se crearà i  s’extingirà per les causes previstes a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Es tindrà en compte l’establert a la plantilla i al catàleg de llocs de feina de l’Ajuntament d’Alcúdia en matèria de definició, característiques, contingut, règim retributiu i dedicació del lloc de feina convocat.
Les funcions del lloc de feina son:
  • Informar i assessorar sobre aquelles matèries pròpies de la seva especialitat.
  • Supervisar i controlar en matèria d’enginyeria o enginyeria tècnica les llicències d’obra i les llicències d’activitats, projectes i instal·lacions.
  • Col·laborar amb el responsable de la secció de planificació urbanística i obres.
  • Informar sobre la tramitació dels projectes i activitats, i realitzar les corresponents visites d’inspecció.
  • Resoldre les qüestions tècniques que en matèria de seguretat i la resta de la normativa legal puguin afectar a les instal·lacions dels establiments, indústries, i activitats que caiguin en el terme municipal.
  • Emetre els informes preceptius que en la seva matèria formin part dels expedients de llicència d’obres.
  • La resta de funcions que puguin ser atribuïdes en relació al lloc de treball
Segona.-  Publicitat. Aquestes bases es publicaran en el taulell d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal i en el BOIB.
Els successius anuncis relatius a les proves que es convoquin se faran públiques en el taulell d’edictes de l’ajuntament i a la pàgina web del mateix ajuntament.
Tercera.- Condicions dels aspirants. Per ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Teninacionalitaespanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran participar el cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de 21 anys, o majors de dita edat dependents.
L’aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si és el cas.
b) Tenir complerts setze anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de la titulació d’enginyer tècnic industrial o titulació equivalent, o estar en condicions d’obtenir-la en la data en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
Els aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, en el seu cas, la homologació.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi o menyscabi el desenvolupament de les seves funcions.
e) No haver estat separat del servei de l’Administració de l’Estat, les Comunitats Autònomes o l’administració Local, ni haver estat inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.
f) No trobar-se inclòs en cap de les causes  d’incapacitat previstes en la legislació pel desenvolupament del càrrec.
Abans  de prendre  possessió  del lloc de feina, l’interessat   haurà  de fer constar  que no esta sotmès a cap dels motius  d’incompatibilitat    establerts  a  la  Llei  53/1984 de 26  de desembre,  d’incompatibilitats del personal al   servei   de   les  Administracions Públiques  o comprometre’s en el  seu cas, a exercir  l'oportuna   opció  en el període  de temps  que preveu 1'article  10 de l’esmentada llei,  i a  no percebre  pensió  de jubilació,  de retir o dorfenesa.
g) Acreditar   el requisit  de coneixements   de nivell  ddomini  funcional  efectiu  de  la llengua  catalana,  nivell  C1  (antic  nivell  C) o econdicions d’obtenir-lo  en la data dfinalització    del   termini    d’admissió  de   sol·licituds.    Aquests    coneixements s 'han dacreditar  mitjançant l’aportació ducertificaoficial expedit per l'Escola  Balear d'Administració blica o expedit o homologat per  lòrgan competent  en matèria  de política lingüística. En el cas de no poder-ho acreditar documentalment es farà una prova específica a dit efecte per part del Servei de Normalització Lingüística de l’Ajuntament d’Alcúdia, i tindrà caràcter eliminatori. El resultat d’aquesta es qualificarà com a “apte” o “no apte”.
El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu, s’ha de produir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió com a persona funcionària interina.
Quarta.-  Sol·licituds. 1. Les instancies  peparticipar  al procés  selectiu  shauran  dfer segons  emodel  que figura  a l’annex  II de lepresents  bases,  adreçada  a la Sra. Batllessa  de l' Ajuntament d' Alcúdia, i  es presentaran  en el registre  general  d’aquest  Ajuntament  o en qualsevol  de les formes previstes a la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
2. Les persones aspirants adjuntaran a la instància presentada, en la qual faran constar expressament que compleixen totes les condicions exigides a la base 3a, la documentació següent:
a. fotocòpia del DNI de l’aspirant
b. còpia compulsada del títol acadèmic de la persona aspirant, d’acord amb allò que exigeix el punt c) de la base tercera.
c. Documentació acreditativa dels coneixements de llengua catalana de nivel C1.
d. Currículum Vitae, al que s’adjuntaran els documents acreditatiudels mèrits a tenir  en compte  d’acord amb la lletra b) de la base setena, a més d' enumerar-los a la  sol· licitud.  Els  documents   hauran  de  ser originals  o copies  compulsades. No  s’admetrà cap documentació  referida  a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. El tribunal podrà sol·licitar aclariments respecte a la documentació que ofereixi dubtes, sense que es permeti presentar nova documentació per a subsanar el defecte d’acreditació.
4. El termini  per  a la presentació   d’instàncies serà de 15 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de la corresponent  convocatòria  en el Butlletí  Oficial de les Illes Balears. {de l' 1 al 16* de febrer de 2015, a.i.} Els successius  anuncis es publicaran  en el taulell d’anuncis i a la pàgina web municipal.  (www.alcudia.netTotes les notificacions referides a esmenes de documentació, recursos i d’altres incidències produïdes durant el procediment selectiu es faran mitjançant la publicació al taulell d’anuncis i a la pàgina web municipal, llevat que puguin afectar a les dades de caràcter personal d’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia