lunes, 2 de febrero de 2015

Borsa de treball d' Oficial de Manteniment (C2). Consell de Mallorca.

Primer. Convocar el procediment extraordinari i el procediment específic de selecció mitjançant convocatòria pública de concurs, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants per a la subescala, la classe o la categoria d’oficial-a de manteniment del Consell de Mallorca.
Segon. Establir les bases per les quals s’ha de regir aquesta convocatòria, que són les publicades en l’annex I.
ANNEX I
BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA DE DUES BORSES CORRESPONENTS A LA SUBESCALA, LA CLASSE O LA CATEGORIA D’OFICIAL-A DE MANTENIMENT PER AL CONSELL DE MALLORCA.
GRUP O SUBGRUP: C2
FUNCIONS GENERALS:
- Participar en l’execució de les tasques correctives de manteniment generalista en els edificis i les instal·lacions: electricitat, llanterneria, fusteria, paleta, pintura i climatització amb eines del Consell de Mallorca.
- Participar en l’execució de les tasques preventives o de manteniment modificatiu, amb la periodicitat i qualitat que s’especifiqui: revisió lluminàries, neteja cobertes, etc. i noves intervencions.
- Fer seguiment diari de les ordres de treball enviades per l’oficina tècnica i emplenar l'informe setmanal de les ordres de treball executades per tota la brigada i reenviar per correu a l’oficina tècnica.
- Distribuir i supervisar les tasques setmanals i diàries dels mossos d’oficis al seu càrrec, així com tenir cura que aquestes es facin seguin les normes vigents en matèria de seguretat.
Tenir cura i control del material propi de la brigada i de les eines, inclòs el manteniment de l'equip de protecció individual (EPI).
Intervenir en tasques d’adequació d’espais i instal·lacions per a actes que es facin dins els edificis del Consell de Mallorca: sales d’exposicions, rodes de premsa, presentació d’actes, etc.
Coordinar i fer trasllats de material entre edificis amb vehicles del Consell de Mallorca.
- Coordinar i participar en petits trasllats o mudances dins el mateix edifici, inclòs el trasllat de mobiliari, material d’oficina, ordinadors, etc.
REQUISITS
a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de E.S.O. o equivalent, o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
d) Posseir el carnet de conduir B.
e) Carnet BTP: és requisit únicament en cas que s’hagi d’ocupar la plaça d’oficial-a de manteniment al Servei de Bombers
f) No patir cap malaltia i posseir les capacitats físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa.
g) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’ocupació o l’exercici de la funció pública.
SISTEMA DE SELECCIÓ. CONCURS. La puntuació mínima per a poder accedir a la borsa és de 4 punts per als grups A1, A2, B i C1 i de 0 punts per als grups C2 i AP. Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Junta Qualificadora pot establir una puntuació inferior.
VALORACIÓ DE MÈRITS  S’ha de valorar la titulació acadèmica i/o les accions formatives acreditades, ambdós casos relacionats amb les funcions de la subescala, la classe o la categoria objecte de la convocatòria, i també el treball desenvolupat en llocs de categoria igual o semblant d’acord amb el punt 1 de l’annex III.
TERMINI DE PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el BOIB.{de l' 1 al 18 de febrer de 2015, a.i.}
ANNEX II
1. FORMULARI I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El formulari de sol·licitud i les bases per a participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció, de la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública, situat a la Llar de la Infància, (carrer del General Riera, 113) i en l’adreça d’Internet  http://www.conselldemallorca.net/borses.
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
  • C/ del Palau Reial, núm. 1
  • C/ del General Riera, núm. 111 (edifici de la Llar de la Joventut)
  • C/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància)
  • Plaça de l’Hospital, núm. 4 (Centre Cultural la Misericòrdia)
  • C/ del General Riera, núm. 67 (Institut Mallorquí d’Afers Socials)
  • Ctra. de Sóller, km. 3,5 (Institut de l’Esport Hípic de Mallorca)
L’horari d’atenció al públic del Registre és de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. El que està ubicat en el c/ del Palau Reial, núm. 1, amplia l’horari d’atenció al públic a dissabte (no festiu), també de 9 a 14 h.
A més, poden presentar-se en qualssevol dels llocs que es preveuen en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú:
En els registres dels òrgans administratius on es dirigeixen.
En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració general de l’Estat, a la de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions, Cabildos o Consells Insulars, als Ajuntaments dels municipis als que es refereix l’article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, o a la d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, se n’ha subscrit el conveni oportú.
En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’estableixi.
En les representacions diplomàtiques i oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
En qualsevol altre que s’estableixi en les disposicions vigents.
Si la sol·licitud s’envia per correu, la documentació corresponent s’ha de presentar a l’oficina de Correus en un sobre obert perquè el personal de Correus  ha de datar i segellar l’exemplar destinat al Consell de Mallorca, abans que es certifiqui, d’acord amb el que es disposa en l’article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula la prestació dels serveis postals (BOE núm. 313, de 31 de desembre). Si l’oficina de Correus corresponent no data i segella la sol·licitud, s’ha d’entendre com a data vàlida de presentació la d’entrada en el Registre General del Consell de Mallorca.
El termini de presentació han de ser de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’haver publicat aquesta convocatòria en el BOIB.{de l' 1 al 18 de febrer de 2015, a.i.} En el model d’instància s’ha d’assenyalar en quin dels dos procediments convocats es vol formar part. Si aquestes caselles es deixen en blanc s’ha d’entendre que el sol·licitant es presenta a la convocatòria, únicament, pel procediment extraordinari. No es pot fer servir una mateixa instància per a participar en borses de categories diferents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia