martes, 10 de febrero de 2015

1 treballador/a familiar per concurs de mèrits. Ajuntament de l'Ametlla del Vallès (Barcelona)

PRIMERA. Normes Generals L’objecte d’aquestes bases és la contractació d’un/a treballador/a familiar per atendre persones amb necessitats socials, mitjançant contracte laboral d’interinatge, fins a la cobertura reglamentaria de la plaça. 
La plaça esmentada es troba vacant i s’inclou en la plantilla de personal aprovada per acord de Ple de data 3 d’abril de 2014 publicat al BOPB 
La plaça esmentada està adscrita al departament de benestar social i les tasques encomanades són les següents: 
- portar a terme el seguiment i control dels usuaris del Servei d’assistència Domiciliaria i del transport amb el minibus 
- Acompanyar als usuaris a centres mèdics fora del municipi 
- Prestar assistència domiciliaria a persones amb situació de risc social 
- Atendre a les persones en les necessitats bàsiques, tant en la higiene personal, necessitats fisiològiques,... 
- Realitzar la compra, cuinar i administrar àpats 
- Realitzar petits tràmits i gestions burocràtiques 
- Distribuir i controlar la presa de medicació dels usuaris incapacitats 
- Acompanyar als usuaris que ho necessitin a realitzar determinades activitats dins i fora del municipi 
- Col·laborar amb l’equip multidisciplinari en els projectes individuals 
- Tractar amb les famílies i recollir la informació que li proporcionen per a desenvolupar les seves tasques 
- Fer tràmits senzills requerits pel propi servei 
- I en general totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes 
Per poder dur a terme aquestes tasques, es farà servir un vehicle de l’Ajuntament, de la marca Renault, model Màster Combi de 9 places i matrícula 8176FKP i en el seu cas, vehicle de similars característiques titularitat de l’Ajuntament 
SEGONA. Modalitat del Contracte La modalitat del contracte és un contracte laboral regulat en Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març. 
El règim de dedicació del contracte es al 100% de la jornada laboral és a dir 37,5 hores setmanals, fixant com a dia de descans els dissabtes i diumenge. L’horari de treball serà: 
- de dilluns a divendres:
- de 8:15h a 12h 
- de 15:30h a 17:30h 
- de 18:30 a 20:30 
No obstant aquest horari podrà tenir variacions per necessitats del servei. La retribució bruta és la corresponent al Grup de classificació AP, amb un complement específic 10.401,02€ bruts anuals i un complement de destí de 10 
TERCERA. Condicions d’Admissió d’Aspirants Per poder participar en el procés selectiu és necessari reunir els requisits següents:
 a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic. 
b) Tenir la capacitat física i psíquica per a l’acompliment de les tasques. 
c) Tenir divuit anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa. Únicament per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l’edat de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública. 
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que feia en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’empleat públic. 
e) Tenir certificat d’escolaritat i el carnet de conduir en la data en què acabi el termini de presentació d’instàncies, en cada cas, essent necessari aportar el 
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d’Instàncies Les sol·licituds per participar en les corresponents proves d’accés, en què els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides a les bases generals per a la plaça que s’opti, s’adreçaran al Sr. AlcaldePresident de l’Ajuntament de/d’ l'Ametlla del Valles i es presentaran en el Registre d’entrada d’aquest Ajuntament o bé mitjançant el procediment que regula l’article 38.4 de la Llei 30/1992, en el termini de vint dies naturals a comptar des del dia següent de l’ultima publicació d’aquesta convocatoria en el Butlletí Oficial de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {de l' 11 de febrer al 2* de març de 2015, a.i.}, es publicaran igualment en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, La sol·licitud s’acompanyarà amb:
- Fotocòpia del DNI o, si escau, passaport.
- Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin als efectes de valoració en la fase de concurs. 
- Fotocopia del Carnet de Conduir B 
- Fotocopia del certificat d’escolaritat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia