sábado, 12 de abril de 2014

Borsa d’Auxiliars Administratius/ves (C2). Ajuntament d'Artà (Mallorca-Illes Balears)

BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ DE PERSONAL, MITJANÇANT CONCURS, AMB CARÀCTER INTERÍ, PER CREAR UNA BORSA D’AUXILIARS ADMINISTRATIUS/VES
1. LLOC DE TREBALL L’objectiu d’aquestes bases és seleccionar personal mitjançant un concurs, amb caràcter interí, per crear una borsa d’auxiliars administratius/ves, a l’efecte de poder cobrir, quan sigui necessari, amb caràcter interí o temporal, les vacants que es produeixin, o en la resta de supòsits en què, d’acord amb la normativa vigent, es pugui contractar personal laboral no permanent.
Característiques del lloc de treball: personal funcionari.
2. NORMATIVA D’APLICACIÓ.  La realització d’aquest procés selectiu es regula per aquestes bases especifiques i pel Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
3. REQUISITS DELS ASPIRANTS Els aspirants han de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per presentar sol·licituds, les condicions següents:
— Ser espanyol o estranger amb permís de residència permanent o permís de treball i residència en vigor o en tràmit de renovació.
— Tenir complerts 16 anys a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Només en el cas d’edat màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb anterioritat a l’Administració local, qualsevol que fos la naturalesa dels serveis esmentats.
— Estar en possessió del títol de graduat en educación secundària oblligatòria o en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds.
— Estar en possessió del permís de conduir de classe B.
— Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al certificat A2 (coneixements orals i escrits de català), de conformitat amb el Decret 114/2008, mitjançant la possessió del certificat o document lliurat per l’EBAP o per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé qualsevol dels certificats o documents que la Direcció General de Política Lingüística consideri equivalents segons la normativa vigent.
En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
Les persones d’altres estats per als quals és d’aplicació el dret a la lliure circulació, o estrangers amb permís de residència permanent o permís de treball i residència en vigor o en tràmit de renovació que no siguin castellanoparlants, han d’acreditar un coneixement adequat del castellà mitjançant una prova específica.
— No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física ni psíquica que impedeixi l’acompliment de les funcions corresponents. Els aspirants que accedeixin a les places reservades per a discapacitats, si és el cas, han de tenir acreditat el grau de discapacitat igual o superior al 33 % per l’òrgan competent de l’Administració i, amb anterioritat a l’inici de les proves selectives,
han d’acreditar, mitjançant un certificat de l’equip oficial de valoració de discapacitats de l’IBAS, les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents en la forma i en el termini assenyalats en aquestes bases.
— No haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per exercir les funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat.
En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situación equivalent, ni haver estat sotmès a cap sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat d’origen, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
— No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
— Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap altra activitat en el sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
4. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DOCUMENTACIÓ Les sol·licituds, dirigides al Sr. Batle, s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament d’Artà durant el termini de 6 dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB.{del 13 al 22 d'abril de 2014,a.i.} Els dissabtes les sol·licituds s’han de presentar a les oficines de la Policia Local, situades a la plaça del Pes, s/n, de 9 h a 13 h. En tot cas, però, el termini de presentación de sol·licituds comptarà a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB. Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escaigués en dia inhàbil, el termini s’ampliarà fins al dia hàbil següent. Per ser admesos i prendre part en el procés selectiu n’hi ha prou que els aspirants manifestin, a la sol·licitud, que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de les específiques. S’han d’acreditar amb la sol·licitud:
- El requisit dels coneixements de llengua catalana exigit. En el cas de no poder acreditar aquests coneixements, s’ha de sol·licitar realitzar la prova de llengua catalana corresponent.
- Fotocòpia confrontada del títol exigit per prendre part en aquest procediment selectiu.
- Fotocopia confrontada del permís de conduir classe B.
- Fotocòpia confrontada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs de mèrits.
La documentació restant s’ha d’acreditar en el moment i en els terminis que se sol·licitin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia