Convocar el procés selectiu (amb número de registre de la convocatòria 234) per proveir 24 places del cos superior d'inspectors tributaris de la Generalitat de Catalunya (subgrup A1), de les quals 2 corresponen al 10% addicional, de conformitat amb el contingut de les bases específiques, que consten als annexos 1 i següents, i de les bases generals publicades per la Resolució GAP/1644/2007, de 28 de maig, de la directora general de Funció Pública (DOGC núm. 4898, de 6.6.2007; correcció d'errades al DOGC núm. 4912, de 26.6.2007), modificades per la Resolució GAP/2765/2007, de 10 de setembre (DOGC núm. 4970, de 18.9.2007), en tot allò que no s'oposi a les bases específiques.
Annex 1
Bases específiques
Base 1. Places, funcions, perfil professional i temari. 1.1 Descripció de les places. Es convoca el procés selectiu per proveir, mitjançant el sistema de concurs oposició, 24 places del cos superior d'inspectors tributaris (subgrup A1) de la Generalitat de Catalunya, que es distribueixen de la manera següent:
a) Torn de lliure accés: 12 places, de les quals una correspon al 10% addicional i una altra es reserva per als aspirants que tinguin reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33%.
b) Torn de promoció interna: 12 places, una de les quals correspon al 10% addicional.
Les places sense cobrir del torn de promoció interna s'acumularan al torn lliure, i a l'inrevés.
La plaça reservada per a persones amb discapacitat que no es cobreixi s'acumularà a la resta de places del torn respectiu.
En el supòsit que alguna de les persones aspirants que participen per la via de reserva superi les proves i no obtingui plaça per aquesta via, i que la seva puntuació sigui superior a l'obtinguda per altres persones aspirants, s'inclourà, pel seu ordre de puntuació.
Les persones que prenguin part en aquesta convocatòria no poden participar en més d'un torn dels previstos anteriorment.
Fins a la resolució d'aquesta convocatòria, no es poden amortitzar, transformar ni modificar substancialment les places convocades, si no és en compliment de les normes de procediment administratiu.
1.2 Funcions i perfil professional. Les funcions que corresponen al cos superior d´inspectors tributaris . són les que consten a l'article 217.2.2 de la Llei 17/2017, d'1 d´agost, del Codi tributari de Catalunya.
El perfil de competències professionals del cos superior d'inspectors tributaris és el que consta a l'annex 2.
1.3 Temari. El temari sobre el qual versaran les proves d'aquest procés selectiu és el que conté la Resolució ECO/67/2014, de 16 de gener, de la presidenta de l'Agència Tributària de Catalunya, per la qual s'aprova i es fa públic el temari de les proves selectives per a l'accés a l'escala d'inspecció tributària del cos superior d'inspecció i tècnica tributària de la Generalitat de Catalunya (DOGC núm. 6545, de 22.1.2014).
La normativa i els coneixements exigits al temari són els vigents en la data de la realització dels exercicis i les proves d'aquest procés de selecció.
Base 2. Requisits i condicions de les persones participants en el procés selectiu. A més dels requisits i les condicions establerts en la normativa de funció pública d'aplicació general, les persones participants han de complir els requisits següents:
2.1. Titulació. Estar en possessió de la titulació universitària oficial de doctor, de grau, de llicenciat, d'enginyer o d'arquitecte.
2.2 Nivell de coneixements de llengua catalana. Posseir els coneixements de nivell de suficiència de català (C1) o superior, de conformitat amb el que estableix el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
2.3 Requisits específics de promoció interna. ...
Base 3. Sol·licituds i taxa. 3.1 Presentació de les sol·licituds. Les sol·licituds s'han d'adreçar telemàticament al/a la president/a de l'Agència Tributària de Catalunya en el termini de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGC {del 20 de setembre al 9 d'Octubre de 2018, a.i.}, de conformitat amb el que es preveu a l'annex 3.
Amb la sol·licitud, la persona aspirant dona el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent. Així mateix, dona el consentiment perquè l'òrgan convocant, l'òrgan gestor (Oficina de Selecció de Personal) i el Tribunal Qualificador facin les comprovacions i les acreditacions d'ofici a partir de les dades que consten en el Registre general de personal, en la base de dades de convocatòries de selecció i a partir de les dades de què disposen les administracions públiques. Quan no es puguin verificar les dades, els aspirants hauran de presentar la documentació corresponent d'acord amb el que determinen aquestes bases.
Les dades personals de les persones aspirants s'incorporaran a l'activitat de tractament “Convocatòries de selecció de personal”, segons les especificacions següents:
Identificació del tractament: convocatòries de selecció de personal. Responsable del tractament: Direcció General de Funció Pública, contacte: Oficina de Selecció de Personal (bustia.oficinaseleccio@gencat.cat). Delegat de protecció de dades, contacte: dpd.politiquesdigitals@gencat.cat, Via Laietana, 26, 08003 Barcelona. Finalitat: gestionar els processos de selecció de personal funcionari de la Generalitat de Catalunya i elaborar estudis i informes de gènere. Conservació de les dades: les dades es mantenen en el sistema indefinidament, llevat que l'interessat en sol·liciti la supressió. Legitimació: missió en interès públic o exercici de poders públics. Destinataris: no se cedeixen dades a tercers ni es fan transferències internacionals de dades, tret que hi hagi una obligació legal. Drets de les persones interessades: es poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitar la limitació de les dades al responsable del tractament, carrer de Rivadeneyra, 6, 08002 Barcelona, bustia.oficinaseleccio@gencat.cat; també es pot presentar una reclamació davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades a www.apdcat.cat.
Així mateix, amb la sol·licitud la persona aspirant declara que no està inclosa en cap dels supòsits d'incompatibilitat que preveu la legislació vigent, o que sol·licitarà l'autorització de compatibilitat o que exercirà l'opció que preveu l'article 10 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, en el cas que sigui nomenada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia