miércoles, 10 de octubre de 2018

57 places d’auxiliar jardiner/a de 1r i 2n any mitjançant concurs oposició lliure per a Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal (exp. 32/2018-SF_OP). Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona

Resultado de imagen de Institut Municipal de Parcs i Jardins de BarcelonaInstitut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona  ANUNCI sobre les bases i la convocatòria de 57 places d’auxiliar jardiner/a de 1r i 2n any mitjançant concurs oposició lliure per a Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal (exp. 32/2018-SF_OP).
CONVOCAR conjuntament l'oferta pública d'ocupació parcial de 2017 i 2018, de Parcs i Jardins de Barcelona, I.M., de 57 places de la categoria d'auxiliar jardiner de 1r i 2n any (30 places corresponents a 2017 i 27 places corresponents a 2018), per a l'exercici 2018. APROVAR les bases que han de regir l'esmentada convocatòria. PUBLICAR la present convocatòria i les bases al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal, així com un anunci de la convocatòria al Boletín Oficial del Estado.” 
------------
ANNEX
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA DE 57 PLACES D'AUXILIAR JARDINER/A DE 1r. i 2n. ANY MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ LLIURE PER A PARCS I JARDINS DE BARCELONA, INSTITUT MUNICIPAL.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió de 57 places de la categoria d'Auxiliar Jardiner/a de 1r i 2n any per a Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal (en endavant IMPIJ), mitjançant concurs-oposició lliure.
La convocatòria es regirà per les presents bases, l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i altra normativa concordant. Així mateix, i pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa el Pla d'Igualtat d'Oportunitats de Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal, quant a la presència equilibrada de dones i homes en les diferents categories professionals.
CARACTERISTIQUES
Núm. de places convocades: 57 places.
Categoria: Auxiliar de jardiner/a de 1r i 2n any
Grup de titulació: C2
Classe de personal: Laboral indefinit
Nivell salarial: 1
Es reserven 7 places per a aquelles persones aspirants que tinguin la condició legal de discapacitat, d'acord amb el que preveu l'article 59 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, en endavant TREBEP, i les Bases Marc sobre Integració Social de persones amb discapacitat. En el cas que alguna d'aquestes places reservades quedi deserta, s'acumularà a la resta de la convocatòria.
Les persones aspirants que superin totes les proves i no obtinguin plaça, constituiran una borsa per la cobertura de substitucions o altres necessitats. 
2. NATURALESA DELS ÀMBITS DE TREBALL I FUNCIONAL. Les funcions a desenvolupar consistiran a executar, complint la normativa de seguretat i protecció de la salut i sota les indicacions del cap de l'equip de treball, les feines de manteniment de la jardineria que, sense dominar pròpiament l'ofici, exigeixen pràctica i especial habilitat, com per exemple: identificació de plantes més habituals en jardineria a la ciutat de Barcelona, el desfonament, cavat i escarda a màquina; preparació de terres i adobs; arrencada, embalatge i transport de plantes; plantació de qualsevol espècie d'element vegetal; retall i neteja de branques i fruits; poda d'arbres i arbustos; aclarida i retall d'arbustos; preparació d'insecticides i anticriptogàmics i la seva utilització; protecció i tutoratge d'arbres, arbustos i enfiladisses; neteja de jardins (zones verdes, paviments, papereres, entre d'altres); ús i manteniment de regs automatitzats; utilització de la maquinària pròpia de les tasques a desenvolupar, amb responsabilitat del seu bon ús, neteja i manteniment.
3. REQUISITS PER LA PARTICIPACIÓ. Per prendre part en aquesta convocatòria les persones aspirants han de complir els següents requisits:
a) Tenir 16 anys complerts i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
b) Estar en possessió del títol acadèmic d'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, caldrà presentar la corresponent homologació del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
c) Acreditar estar en possessió del certificat de nivell elemental de llengua catalana (certificat A2) o superior de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura o equivalent. En cas de no disposar del certificat de coneixements de català es realitzarà la corresponent prova dins del procés de selecció.
d) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res.
També podran ser admesos el/la cònjuge, descendents i descendents del/de la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als/les descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors/res, d'acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial Decret 766/1992 de 26 de juny sobre l'entrada i permanència a Espanya de nacionals d'estats membres de la Unió Europea i d'altres estats que han estat part en l'Acord sobre l'espai econòmic europeu, signada a Porto el 2 de maig de 1992, i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial Decret 737/1995 de 5 de maig.
En tots els casos, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar documentalment la seva nacionalitat.
A més, aquelles persones candidates que accedeixen a la convocatòria pel fet de ser cònjuge, descendents o descendents del/de la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o d'estats als quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, hauran d'acreditar el vincle de parentiu amb el/la nacional en virtut del/la qual es presenten i, en el cas de descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquests/tes candidats/tes hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel/la nacional, en la qual aquest/a manifesti fefaentment que no està separat/a de dret del seu/seva cònjuge.
e) Les persones aspirants admeses en el procés selectiu que no tinguin nacionalitat espanyola han d'acreditar el coneixement de la llengua castellana, tant en l'expressió oral com en l'escrita, en el grau adequat a l'exercici de les funcions pròpies de la categoria.
f) No haver estat acomiadat/da ni separat/da del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
g) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i les tasques pròpies de la categoria convocada. Les persones amb reconeixement de discapacitat hauran de presentar al Tribunal qualificador un dictamen actualitzat de les seves condicions psíquiques, físiques o sensorials, indicant –si s'escau- l'adaptació o adequació de temps i mitjans materials per a la realització de les proves i exercicis previstos en la convocatòria i el motiu o motius d'aquestes. En l'acceptació de les dites adaptacions o adequacions cal atenir-se al que disposa l'article 6 i article 4.3 del Decret 66/1999 de 9 de març del Govern de la Generalitat. Aquest Informe haurà d'estar expedit per l'equip multiprofessional competent, i es podrà presentar fins a 15 dies naturals abans de la convocatòria de la primera prova del procés de selecció.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se el dia de l'inici de la prestació de serveis amb l'IMPIJ.
4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS, TERMINI I DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA. Les persones candidates per tal de ser admeses en el procés de selecció, hauran de presentar la següent documentació:
a) Omplir el full de sol·licitud (annex 2)
b) Fotocòpies del document nacional d'identitat o passaport espanyol. Les persones candidates que no tinguin nacionalitat espanyola han d'acreditar el coneixement de la llengua castellana d'acord a les possibilitats descrites a l'apartat 7.3 de les presents bases.
c) Fotocòpia de la titulació acadèmica. 
d) Fotocòpia del certificat del nivell elemental de llengua catalana (A2). En cas de no presentar-lo, s'haurà de superar la prova indicada en el punt 7.2. 
e) En cas de persones candidates amb certificat de discapacitat hauran de presentar el certificat i un dictamen actualitzat de les seves condicions psíquiques, físiques o sensorials, expedit per l'equip multi professional competent.
f) Currículum d'acord amb el model d'aquestes bases (annex 3) i adjuntar els documents acreditatius dels mèrits a valorar en la Fase de concurs.
Els/les candidats/es són responsables de l'exactitud i veracitat de la informació proporcionada.
Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud en el termini de 20 dies naturals a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, sens perjudici que les sol·licituds es poden començar a presentar a partir de la primera publicació que es produeixi.{de l' 11 al 30 d'Octubre de 2018, a.i.}
Les persones amb discapacitat indicaran aquesta condició en la sol·licitud, així com la seva voluntat d'acollir-se a la reserva de plaça, acompanyada de forma imprescindible del certificat de discapacitat i del certificat de les condicions personals d'aptitud per al treball (emès per l'EVO Laboral), on s'indiqui si té la capacitat suficient per desenvolupar el lloc de treball objecte de la present convocatòria i, si escau, les adaptacions funcionals per a les proves que pugui necessitar la persona amb discapacitat. Aquest Informe haurà d'estar expedit per l'equip multiprofessional competent, i es podrà presentar fins a 15 dies naturals abans de la convocatòria de la primera prova del procés de selecció.
La documentació sol·licitada s'ha de presentar al Registre Municipal de la Gerència d'Ecologia Urbana (Av. Diagonal 230, 2ª planta, horari de 8:30 a 14h), adreçada a la Direcció de Recursos Humans, Departament de Selecció i Formació, de Parcs i Jardins de Barcelona, l'Institut Municipal, sens perjudici del que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (Annex 4). La documentació haurà d'indicar de manera visible “Convocatòria Oferta Pública 57 places d'Auxiliar Jardiner/a de 1r i 2n any de Parcs i Jardins de Barcelona, l'Institut Municipal”.
Les dades corresponents al domicili, telèfon i adreça electrònica que figurin en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions i seran responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors en la seva consignació i la comunicació a l'Institut de qualsevol canvi de les mateixes.
... web electrònica de l'Ajuntament de Barcelona (https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca), 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia