viernes, 11 de abril de 2014

borsa de treball per a suplències temporals de personal de la categoria d'auxiliar administratiu municipal. Ajuntament de Castell (Menorca-Illes Balears)

BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DE CONSTITUCIÓ DE BORSA DE TREBALL PER A SUPLENCIES TEMPORALS DE PERSONAL DE LA CATEGORIA D'AUXILIAR ADMINISTRATIU MUNICIPAL
Primera. Objecte de la convocatòria. L’objecte de la convocatòria és la creació d’una borsa de treball per a cobrir les suplències temporals, mitjançant contractació laboral temporal o nomenament interí, de vacants que es produeixin de places de la categoria d’Auxiliar administratiu a l'Ajuntament des Castell.

PERSONAL FUNCIONARI: GRUP NIVELL 
Auxiliar administratiu C2 12 
PERSONAL LABORAL: 
Auxiliar administratiu:
El desenvolupament de les tasques dels llocs de treball que s'ofereixin es desenvoluparan sota les condicions d’incompatibilitat previstes a la legislació vigent i d’acord amb els horaris que corresponguin a cadascun d’ells i d’acord amb les necessitats del servei.
Segona. Condicions dels aspirants. Per poder participar en el concurs - oposició serà necessari:
Ser ciutadà espanyol, d’acord amb les lleis vigents i la d’altres estats membres de la Unió Europea o la d’aquells estats que en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per l'Estat espanyol els sigui aplicable la lliure circulació dels treballadors o els beneficií el previst a la legislació en matèria d’estrangeria vigent al darrer dia del termini de presentació de les sol·licituds.
Haver complert 16 anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa i estar en possessió del títol de graduat en educació secundària, FPI o equivalent o graduat escolar.
En cas d’invocar un títol equivalent a l’exigit, correspon a l’aspirant la seva acreditació mitjançant norma legal o certificació expedida pel Ministeri d’Educació i Ciència.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, han de venir acompanyades de l’ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de l’homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
No patir cap malaltia o defecte físic que li impedeixi exercir normalment les funcions corresponents.
No estar inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de funcions públiques ni haver estat separat, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública ni trobar-se afectat en causes d’incapacitat o incompatibilitat aplicables al personal al servei de l’administració local.
L’acreditació o manifestació del coneixement del castellà pels aspirants que no tenen la nacionalitat espanyola.
Tercera. Característiques dels contractes. Els contractes seran de la modalitat de temporals segons la durada del temps que resulti necessària la suplència a realitzar o acollit a qualsevol tipus de modalitat contractual vigent de temps determinat. Si el treballador a substituir tingués la condició de funcionari, el candidat a cobrir la suplència serà nomenat interí durant el temps que durés l’esmentada suplència.
Quarta. Presentació de sol·licituds. Les sol·licituds per a prendre part al concurs - oposició s’adreçaran a l’Alcalde i es presentaran, mitjançant instància, a les dependències municipals en hores d’oficina de dilluns a divendres ( de 9 a 14 h), o en la forma establerta en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP-PAC), durant el termini de 10 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). L’esmentat anunci es publicarà igualment en un diari de l'Illa.{de l' 11 al 21* d'abril de 2014, a.i.}
A les instàncies els aspirants hauran de fer constar que accepten aquestes Bases i que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la seva Base segona, referides sempre a la data de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds i s’adjuntarà:
1.- Fotocòpia del DNI.
2.- Currículum vitae acadèmic i professional.
3.- Certificació acreditativa de la titulació exigida.
4.- Fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits que s’al·leguin per a ser valorats pel tribunal. Els mèrits insuficientment acreditats no es valoraran.
5.- Acreditació de castellà:
La prova de coneixements de llengua castellana s’hauran d’acreditar per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola i consistirà en mantenir una conversa, amb els assessors que el tribunal de selecció nomeni, de manera que quedi demostrat un domini suficient de l’idioma castellà per part de l’aspirant.
Aquesta acreditació de coneixement de castellà es valorarà com a apte o no apte i quedant exclosos del procés de selecció els aspirants que no ho aconsegueixin
Restaran exempts de realitzar aquesta prova els aspirants que hagin presentat, juntament amb la sol·licitud per prendre part en el procés de selecció, fotocòpia compulsada d’algun dels documents següents:
Certificat que acrediti que s’ha cursat la primària, la secundària i el batxillerat a l’Estat espanyol.
Diploma de nivell superior de castellà o certificació acadèmica que acrediti que s’han superat totes les proves adreçades a la seva obtenció.
Certificat d’aptitud en castellà per a estrangers expedit per les escoles oficials d’idiomes.
www.aj-escastell.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia