miércoles, 1 de agosto de 2018

1 plaça d'Arxiver/a, a temps parcial, responsable de la gestió documental de la Mancomunitat de la Valldigna, pel sistema d'ingrés lliure.

Edicte de la Mancomunitat de la Valldigna sobre bases i convocatòria d'una plaça d'arxiver/a.
EDICTE
Per Resolució de Presidència de 6 de juliol de 2018 s'han aprovat les bases i la convocatòria d'una plaça de personal funcionari, amb una dedicació de quinze hores setmanals, vacant en la plantilla de personal i inclosa en l'oferta d'ocupació pública d'esta Mancomunitat (DOGV núm. 8314 d'11.06.2018).
Conseqüentment, d'acord amb el que disposa l'art. 10 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, es publiquen les bases que han de regir la convocatòria:
Bases que han de regir la selecció del personal funcionarial per a cobrir una plaça, a temps parcial, d'Arxiver/a responsable de la gestió documental de la Mancomunitat
1. Descripció de la plaça Es convoca procés selectiu per a cobrir plaça, a temps parcial, d'Arxiver/a responsable de la gestió documental de la Mancomunitat pel sistema d'ingrés lliure.
Encara que en estos moments la plaça te una dedicació de 15 hores setmanals, per raó de les limitacions pressupostàries, s'adverteix als aspirants que la seua dedicació pot ser ampliada fins les 40 hores setmanals, circumstància que accepten en el moment de subscriure la sol·licitud de participació en el procés selectiu.
3. Programa El programa que ha de regir el procés selectiu és el que figura en l'Annex II a aquesta convocatòria.
4. Titulació Els aspirants hauran d'estar en possessió del títol de Doctor, Llicenciat, Enginyer, Arquitecte o Grau o tenir complides les condicions per a obtenir-ho en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'estar en possessió de la corresponent credencial d'homologació o si escau del corresponent certificat d'equivalència. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de Dret Comunitari.
5. Mèrits Es valorarà l'experiència i formació en matèria de planificació, avaluació i seguiment del sistema de gestió i informació documental i els seus processos tècnics. Organització i control dels procediments tècnics de l'arxiu i del sistema de gestió documental. Planificació i execució del pla de descripció normalitzada. Supervisió de l'accés en línia i atenció d'usuaris, d'acord amb el barem definit en el punt 2 de l'Annex I.
6. Sol·licituds6.1 Les sol·licituds hauran d'emplenar-se en el model previst en l'Annex III.
6.2 Les sol·licituds es presentaran en paper en el Registre General d'esta Mancomunitat, situat en Plaça del País Valencià, núm. 10, 46791 Benifairó de la Valldigna (València), o en la forma establida en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
L'import dels drets d'examen es fixa en 69,38€.
S'ingressarà, en el compte corrent número IBAN: ES3401825941460201501783 del Banc BBVA a nom de «Mancomunitat de la Valldigna».
6.3 En tot cas la sol·licitud haurà de presentar-se en el termini de vint dies hàbils comtats a partir de l'endemà al de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el «Butlletí Oficial de la Província de València» [del 1 al 29 de agosto de 2018, a.i.] i es dirigirà al President de la Mancomunitat. La no presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient, així com la falta de justificació de l'abonament de la taxa per drets d'examen o de trobar-se exempt del mateix determinarà l'exclusió de l'aspirant.
6.4 En cap cas, la presentació i pagament de la taxa dels drets d'examen suposarà la substitució del tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia