martes, 28 de agosto de 2018

1 plaça d'Arxiver/a (A2). Bases. Ajuntament de La Pobla de Vallbona (Camp de Turia-València)

Resultado de imagen de La Pobla de Vallbona comarcaAjuntament de La Pobla de Vallbona. Anunci de l'Ajuntament de La Pobla de Vallbona sobre bases de la convocatoria de varies places vacants incloses en l'OEP 2017 i 2018.
ANUNCI
Per Resolució 2966/2018 de la Regidora delegada de personal, de 16 d'agost de 2018 s'han aprovat les bases que s'indiquen i que han de regir la convocatoria per a cubrir en propietat les places vacantes en la plantilla incloses en l'OEP dels anys 2017 i 2018:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A COBRIR DIVERSES PLACES VACANTS EN L'AJUNTAMENT DE LA POBLA DE VALLBONA, INCLOSES EN L'OFERTA D'OCUPACIÓ PER A 2017 I 2018
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA Són objecte de la convocatòria les següents places de funcionaris:
-15 places d'administratiu/a, per promoció interna, Grup C, Subgrup C1, escala administració general, subescala administrativa. (OEP 2018)
- 2 places de tècnic/a de gestió, per promoció interna, Grup A, Subgrup A2, escala administració general, subescala de gestió. (OEP 2017)
-1 plaça d'enginyer/a de camins, per promoció interna, Grup A, Subgrup A1, escala administració especial, subescala Tècnica, classe superior. (OEP 2017)

-1 plaça d'arxiver/a, per torn lliure, Grup A, Subgrup A2, escala administració especial, subescala Tècnica, classe mitjana. (OEP 2017)
SEGONA.- REQUISITS GENERALS DELS ASPIRANTS Els que desitgen participar en el procediment de selecció de personal convocat, hauran de reunir els següents requisits:
a)
Tindre la nacionalitat espanyola o la de qualsevol Estat membre de la Comunitat Europea; ser cònjuge (sempre que no estiga separats de dret), descendent o descendent del cònjuge d'espanyol o d'un nacional de qualsevol Estat de la Comunitat Europea, sempre que aquests descendents siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat depenents o bé, pertànyer a algun país amb el qual la Comunitat Europea tinga signat algun Tractat, ratificat per Espanya, sobre la lliure circulació de treballadors.
b) Posseir capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Estar en possessió dels títols acadèmics que s'indiquen en els annexos previstos per a cadascuna de les places convocades.
L'equivalència entre la titulació aportada per l'aspirant al fet que es refereix aquest punt, haurà d'acreditar-se amb el corresponent certificat de l'administració competent en matèria d'educació.
d) Tindre complits16 anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
i) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents.
f) No trobar-se immers en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.
g) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de funcions públiques.
h) No haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, d'acord amb l'art. 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, en la redacció de l'art. 1.8 de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència.
A més d'aquests requisits generals, s'exigiran, atenent a la naturalesa de cadascuna de les places convocades, i a la Relació de Llocs de treball de l'Ajuntament, els requisits especials que figuren en els annexos de les presents bases per a cadascuna de les places convocades.
Tots els requisits hauran de complir-se en l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu. En aquest sentit es podran efectuar les comprovacions oportunes fins a arribar a la presa de possessió com a funcionari de carrera.
TERCERA.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES Les instàncies sol·licitant prendre part en la present convocatòria es dirigiran a l'Excm. Alcalde President de l'Ajuntament de La Pobla de Vallbona, i es presentaran en el Registre d'Entrada General de l'Ajuntament, situat en l'Avinguda Colón, nº 93 o en qualsevol de les formes que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (d'ara endavant, LPACAP), havent-se d'utilitzar la instància que es facilitarà en les oficines municipals del propi Ajuntament, o bé mitjançant la impressió de la mateixa de la pàgina web municipal www.lapobladevallbona.es.
Les instàncies, hauran d'estar degudament emplenades i reuniran els requisits genèrics establits en l'article 66 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de la LPACAP, així com l'establit en l'article 69 del mateix text legal, havent-se de manifestar inequívocament per els/les aspirants que reuneixen tots i cadascun dels requisits d'admissió establits en aquestes bases, referits a la data de finalització de termini de presentació d'instàncies, així com que disposa de la documentació original que així ho acredita i que la posarà a disposició de l'Administració quan li siga requerida.
En cas de presentar-la per algun dels mitjans previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 octubre de la LPACAP, els/les aspirants remetran un correu electrònic a personal@lapobladevallbona.es, comunicant la presentació, i adjuntant una còpia de la instància registrada i segellada per l'organisme corresponent.
Juntament amb la sol·licitud de participació, que es presentarà per duplicat, les persones aspirants hauran d'acompanyar la següent documentació original i còpia per a compulsar:
1
. DNI original: cal mostrar-ho en el moment de presentar la instància o adjuntar-ho en cas de presentar-ho per un altre mitjà.
2. Titulació acadèmica requerida en l'annex corresponent a la plaça a la qual s'opta.
3. Resguard original acreditatiu de l'abonament de la taxa que de conformitat amb l'Ordenança fiscal ascendeix a:
-Per a les places d'administratiu/a: 30 €
-Per a les places de tècnic/a de gestió, enginyer/a de camins, i arxiver/a: 50 €
S'exigirà en règim d'autoliquidació i cal fer l'ingrés corresponent en qualsevol d'aquestes entitats bancàries col·laboradores: Bankia (caixers), BBVA, Caixa Mar, Banc Santander S.A, Kutxabank, Banc Popular Español, Caixa popular, Banc de Sabadell, Caixabank, Ibercaja Banc, o bé en l'Oficina Ajuntat a través de targeta de crèdit.
No s'admetrà un altre tipus de pagament dels drets d'examen.
L'imprès d'autoliquidació es facilitarà a l'Oficina Ajunta't presencialment o prèvia petició, per correu electrònic dirigit a recaudacion@lapobladevallbona.es.
La quota de la taxa correspon a la tramitació completa. En cas de desistir de participar en el procediment de selecció, només en el cas que es comunique dins del període que es concedisca per a presentar reclamacions o documentació després de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos, es tindrà dret al reintegrament de la quantitat ingressada. L'exclusió en el procediment selectiu d'algun dels aspirants, per causa no esmenable, així com la retirada voluntària o el desistiment dels aspirants intervingut el procediment selectiu, no generarà dret de devolució de la taxa.
4. Certificat de coneixements de valencià en el nivell que corresponga per a cadascuna de les places segons s'indica en els annexos. En cas de no aportar-se aquest certificat l'aspirant haurà de sotmetre's a una prova obligatòria i no eliminatòria de coneixements de valencià de nivell equivalent. El temps de realització de la prova serà determinat prèviament pel Tribunal. El Tribunal comptarà amb l'assessorament especialitzat de la tècnica de lingüística o d'un suplent.
El termini de presentació d'instàncies serà de 20 dies hàbils a explicar des del següent a la publicació de la convocatòria en el BOE.
---------------------------------------
ANNEX IV
ARXIVER/A

REQUISITS ESPECIALS:
Estar en possessió del títol de diplomatura universitària en biblioteconomia i documentació o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos, o complides les condicions per a obtenir-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies i disposen del certificat que ho acredite.
SISTEMA DE SELECCIÓ:
El procés selectiu es realitzarà mitjançant el sistema de concurs-oposició. En primer lloc, començarà la fase d'oposició de caràcter obligatori i eliminatori, després la de concurs de caràcter no eliminatori.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia