jueves, 2 de agosto de 2018

1 plaça d'Agent de la Policia Local (C1) Bases. Ajuntament de Carlet (Ribera Alta-València)

Resultado de imagen de carlet comarcaAnunci de l'Ajuntament de Carlet sobre convocatòria i bases que regiran les proves selectives per a la selecció de dues places d'agent de la Policía Local.
ANUNCI
Per resolució nº 1174 de data 11 de maig del 2018 es van aprovar les bases específiques per a la cobertura en propietat de dues places d'Agent de la Policia Local, una plaça mitjançant sistema d'oposició i torn lliure i una plaça mitjançant el sistema de concurs i torn de mobilitat.
L'objecte de les presents bases és la convocatòria per a la provisió en propietat de dues places d'Agent de la Policia Local, escala de l'Administració Especial, subescala bàsica, Grup de classificació C, Subgrup C1 dels previstos per l'article 76 del Reial Decret Llei 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, nivell de complement de destí 18, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2016.
BASES ESPECIFIQUES PER A LA COBERTURA EN PROPIETAT DE DOS PLACES D'AGENT DE LA POLICIA LOCAL, UNA PLAÇA MITJANÇANT EL SISTEMA D'OPOSICIÓ I TORN LLIURE I UNA PLAÇA MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS I TORN DE MOBILITAT
PRIMER . OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA . 1.1. És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat de dos places d'Agent de la Policia Local, vacants en la plantilla de personal funcionari d'este Ajuntament, i incloses en l'oferta d'ocupació pública corresponent a l'exercici 2016. Cobrint-se una d'elles pel torn lliure per mitjà del sistema d'oposició i una altra pel torn de mobilitat per mitjà del sistema de concurs.
1.2. Les esmentades places estan enquadrades en l'escala d'Administració Especial, subescala bàsica, Grup de classificació C, subgrup C1 dels previstos per l'article 76 del Reial Decret Llei 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, nivell de complement de destí 18 i la resta d'emoluments que corresponguen de conformitat amb la legislació vigent.
SEGONA . CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per a prendre part en les proves selectives convocades, els aspirants hauran de reunir en el dia de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantindre fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera, el requisits següents: 2.1. Torn Lliure:
a) Tindre la nacionalitat espanyola.
b) Estar en possessió del títol de Batxiller, cicle formatiu de grau mitjà de Formació professional o els seus equivalents, haver superat les proves d'accés a la Universitat per a majors de 25 anys o tindre complides les condicions per a obtindre en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència o homologació de títols haurà d'acreditar-se per mitjà de certificació expedida per l'Administració Educativa.
c) Haver complit díhuit anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No patir malaltia o cap defecte físic que impedisca l'exercici de les funcions, d'acord amb el quadro d'exclusions mèdiques establit per l'Orde de 23 de novembre de 2005, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques.
e) Tindre una estatura mínima de 1,65 metres els hòmens i 1,60 metres les dones.
f) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servici de l'Estat, de les Comunitats Autònomes o de les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
g) No tindre antecedents penals.
h) Comprometre's, per mitjà de declaració jurada, a portar armes de foc i, si és necessari, a utilitzar-les.
i) Estar en possessió dels permisos de conducció de vehicles de les classes B i A que permeta la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no sobrepassen els 25 Kw o una relació potencia/peso no superior a 0,16 Kw/Kg.
2.2. Torn de Mobilitat:
...
TERCERA PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES Els que desitgen prendre part en este procés selectiu ho sol·licitaran per mitjà d'instància dirigida a l'alcaldessa de l'Ajuntament de Carlet, presentant-se en el registre general d'este, en el model oficial que serà facilitat per l'Ajuntament, durant el termini de 20 dies hàbils a partir de la publicació de l'extracte de les presents Bases en el Butlletí Oficial de l'Estat. Les instàncies podran presentar-se igualment per mitjà de qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia