lunes, 8 de abril de 2019

1 Agent d'Igualtat -concurs de mèrits i entrevista personal-. Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida

Resultado de imagen de Mancomunitat de Municipis de la Vall d'AlbaidaAnunci de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida sobre publicació de les bases que regeixen la selecció d'un/a Agent d'Igualtat.
ANUNCI
Per Resolució de Presidència de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida número 2019-0206 de data 25 de març de 2019, s'ha donat aprovació a les bases per a la selecció d'un/a Agent d'Igualtat, que tot seguit es detallen:
BASES QUE REGEIXEN LA SELECCIÓ D'UNA O D'UN AGENT D'IGUALTAT PER A LA MANCOMUNITAT DE MUNICIPIS DE LA VALL D'ALBAIDA.
1. Objecte
Davant la necessitat immediata de cobrir amb caràcter temporal les funcions pròpies d'una o d'un Agent d'Igualtat al servei que la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida, prestarà a tots els municipis mancomunats de la Vall d'Albaida, es dona a coneixement aquestes bases per a procedir al procés de selecció d'aquesta professional pel procediment de concurs de mèrits i entrevista personal d'una o un Agent d'Igualtat.
La Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida, és troba al carrer Sant Francesc, 8, en Ontinyent.
La contractació sols es formalitzarà i estarà condicionada i vinculada a la concessió de la subvenció a les entitats locals incloses en la línia nominativa S5159000 "Xarxa Valenciana d'Igualtat" dels pressupostos de la Generalitat Valenciana per a l'exercici 2019.
El lloc de treball estarà dotat de les retribucions d'acord el programa de financiació de dins de la Red d'Agents d'Igualtat per al desenvolupament especialitzat a dones i promoció d'integració del principi d'igualtat en les polítiques municipals, incloses en la línea nominativa de la Generalitat Valenciana amb la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida.
2. Funcions. Les funcions d'aquest tècnic/a es prestaran tant a la seu de la Mancomunitat com de manera itinerant pels 34 municipis de la Vall d'Albaida mancomunats.
Les funcions concretes a realitzar per l'agent d'igualtat són:Àrea 1. Incorporació de la perspectiva de gènere en les polítiques públiques municipals. Avaluar, dissenyar i impulsar la perspectiva de gènere en les polítiques públiques municipals i de les mancomunitats de forma transversal (incorporació de la perspectiva de gènere en els pressupostos i informes d'impacte per raó de gènere en normativa, així com en subvencions, contractes, convenis, i altres actuacions).
Assessorar sobre la normativa europea, estatal i autonòmica en matèria d'igualtat entre dones i homes.
Ús de llenguatge inclusiu en l'àmbit administratiu municipal en els documents i comunicacions, i la seua extensió a altres àmbits socials, culturals i artístics.
Elaboració i anàlisi de dades estadístiques amb perspectiva de gènere.
Assessorament, elaboració, implementació i avaluació de plans d'igualtat municipals i/o de la mancomunitat.
Àrea 2. Informació i assessorament a les dones. Atenció personalitzada a dones sobre recursos, serveis, formació, orientació sociolaboral, itineraris professionals i normativa que afavorisca la igualtat entre dones i homes.
Informar i assessorar les dones per a la creació d'empreses i la millora de l'activitat empresarial i/o autònoma.
Dissenyar accions per a fomentar l'associacionisme de dones i assessorar per a la constitució de les associacions.
Realitzar accions de sensibilització, informació i formació en matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes (xerrades, ponències, tallers, campanya 8 de març, i altres activitats de similar índole), en coordinació amb la Direcció General de l' Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere.
Àrea 3. Violència de gènere. Prevenció i detecció de la violència de gènere i coordinació amb els serveis especialitzats de la Generalitat.
Atenció, assessorament i derivació als recursos especialitzats a dones víctimes de Violència de Gènere.
Detecció de les necessitats del municipi en matèria d'atenció a la violència de gènere.
Participació en els plans de protecció local en coordinació amb la resta de serveis d'àmbit nacional, autonòmic i local.
Realitzar accions de sensibilització, informació i formació per a prevenció de la violència de gènere (xerrades, ponències, tallers, campanya 25 de novembre, i altres activitats de similar índole), en coordinació amb la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere.
Àrea 4: Plans d'Igualtat en Empreses de la Comunitat Valenciana.
Assessorar empreses o entitats en l'elaboració i implantació de plans d'igualtat dins de la seua organització laboral.
Elaborar els informes tècnics sobre els plans d'igualtat presentats per a l'obtenció de visat i el segell "*Fent Empresa. *Iguals en *Oportunitats" i les seues respectives avaluacions.
El personal de la Xarxa que treballen en l'àmbit d'una Mancomunitat centrarà les seues actuacions de forma preferent en els municipis que conformen la mancomunitat i que no tinguen personal propi de la *Xarxa Valenciana d'Igualtat.
Les anteriors funcions és prestaran en la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida en coordinació amb l'agent d'igualtat de la capital de la província respectiva, o en el seu defecte amb l'agent d'igualtat del municipi amb major població de la província, i este a la vegada en coordinació amb els òrgans competents de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, sense prejudici de que la tasca d'avaluació de plans d'igualtat que és presenten per a ser visats per la Direcció General de l' Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere, és realitzarà atenent a criteris de proporcionalitat entre la Red d'Agents d'Igualtat.
3. Requisits. Amb la finalitat de ser admès/a per a participar en el procés selectiu, serà necessari complir els següents requisits:
- Ser espanyol/a o nacional de qualsevol estat de la Unió Europea, o d'altres estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siguen d'aplicació a la lliure circulació de treballadors en els termes en què podran accedir igualment el/la cònjuge dels espanyols/es i dels nacionals d'altres estats membres de la UE, sempre que no estiguen separats de dret, menors de 21 anys o majors d'edat que visquen a les seues expenses, de conformitat amb la modificació introduïda per la Llei 55/1999, de 9 de desembre, en la Llei 17/1993, de 23 de desembre.
- Tenir complits els 18 anys d'edat i no excedir de l'edat establida per a la jubilació forçosa per edat.
- No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici del lloc de treball al qual s'opta.
- No haver estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol Administració Pública o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat/ada per a l'exercici de les funcions públiques.
-Posseir alguna de les següents titulacions:- Titulació: Diplomatura /Llicenciatura (pla antic) o grau (Pla Bolonya)
- Formació: Títol de doctorat i/o màster en gènere i/o polítiques d'igualtat emès per una Universitat, o una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d'igualtat d'oportunitats realitzades en un mateix curs i certificat per un organisme públic.
- Estar en possessió del títol Mitjà de Valencià.
- Estar en possessió del carnet de conduir tipus B.
- No tenir cap antecedent per delictes de caràcter sexual.
- Els/les interessats/des hauran de reunir tots els requisits en la data de publicació de les bases.
4. Documentació. Una vegada siguen publicades les bases, els i les interessats i interessades, hauran de presentar en les oficines de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida (C. Sant Francesc, 8, 4a Planta, en horari de 09.30 a 14 hores) o mitjançant via telemàtica a través de la Seu Electrònica de la Mancomunitat (www.mancovall.com), en un termini màxim de 10 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les bases en el Diari Oficial de la Província de València {del 9 al 18 d'abril de 2019, a.i.} la següent documentació:
- Fotocòpia confrontada de la titulació requerida, en els termes previstos en la base tercera.
- Documents acreditatius dels mèrits que al·leguen els/les aspirants. Els requisits s'acreditaran mitjançant aportació de documentació acreditativa on es farà constar que es reuneixen tots els requisits exigits en el punt 3 d'aquestes bases. Es considerarà document acreditatiu l'original o la fotocòpia degudament compulsada. L'experiència laboral s'acreditarà amb els documents probatoris que l'aspirant considera més adients i obligatòriament mitjançant certificació acreditativa de vida laboral emès per la Tresoreria de la Seguretat Social. En el cas de prestació de serveis, factures i/o contractes de la prestació.
- Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat.
- Les persones aspirants redactaran un currículum vitae on faran constar les dades que consideren rellevants per a l'acompliment de les funcions assignades al lloc de treball convocat, amb una extensió màxima de cinc folis.
- Les persones aspirants redactaran i presentaran una memòria sobre les primeres mesures que projectarien a l'hora d'elaborar un Pla d'Igualtat de l'entitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia