lunes, 1 de mayo de 2017

ampliació de la borsa de treball de Secretari-Interventor. Ajuntament de Cabra del Camp (Tarragonés-Tarragona)

BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL, COMPLEMENTÀRIA A LA DE DATA 18 D'AGOST DE 2016 PER A COBRIR AMB CARÀCTER INTERÍ LA PLAÇA DE SECRETARI INTERVENTOR DE L'AJUNTAMENT DE CABRA DEL CAMP
La plaça de secretaria intervenció de l'Ajuntament de Cabra del Camp, no ha estat possible proveir-la per funcionari d'habilitació de caràcter nacional pels procediments dels articles 30 i següents del Reial decret 1732/1994, de 29 de juny, de provisió de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, de conformitat amb l'art. 34 de l'esmentada norma que regula els nomenaments interins, i de l'article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de las Bases del Règim Local, actualment està ocupada per secretaria interventora. La selecció es va realitzar per mitjà de bossa de treball aprovada per decret de l'alcaldia de data 18 d'agost de 2016 i l'acta de constitució del Tribunal realització de la Selecció de la Plaça de Secretretari Interventor de l'ajuntament de Cabra del Camp de la mateixa data.
Atès que la borsa de treball estava formada únicament per dos candidats es considera necessari crear una borsa de treball complementària a la existent amb una nova convocatòria de procés selectiu per cobrir mitjançant concurs oposició, amb caràcter de funcionari interí, la plaça de secretaria intervenció d'aquest Ajuntament d'acord amb les següents bases:
1.- Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball complementària a la borsa de treball de data 18 d'agost de 2016, per cobrir mitjançant concurs oposició amb caràcter de funcionari interí la plaça de secretaria intervenció d'aquest Ajuntament reservada a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, subescala secretaria intervenció, enquadrat al subgrup A1 de l'article 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), amb nivell de complement de destinació 24.
2.- Requisits per a participar en la selecció
Per poder prendre part en el procés de selecció és necessari que els aspirants reuneixin el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Haver complert setze anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa fixada per la llei.
c) Estar en possessió d'alguna de les següents titulacions: Llicenciatura en dret, Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l'Administració, Llicenciatura en Sociologia, Llicenciatura en Administració i Direcció d'empreses, Llicenciatura en Economia, Llicenciatura en Ciències empresarials i financeres o el títol de grau corresponent. Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, en el seu cas, l'homologació.
L'equivalència de les titulacions haurà de ser acreditada degudament per l'aspirant.
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi la pràctica normal de la feina.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats autònomes, ni estar inhabilitat/da absolutament o especialment per a l'ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven.
f) No estar afectat per cap dels motius d'incompatibilitat i d'incapacitat dels previstos a la legislació vigent en la matèria.
g) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
h) Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C1 de català) o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l'Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix és d'aplicació el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
En el cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova o l'exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar.
3.- Sol·licituds
Els aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar una sol·licitud adreçada al president de la corporació i es podran presentar al registre general de l'ens, durant el termini de vint (20) dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya,{del 29 d'abril al 18 de maig de 2017, a.i.} en qualsevol de les formes que determina la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Cal presentar una instància, segons model normalitzat de sol·licitud d'admissió juntament amb el currículum vitae i documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits al·legats per les persones aspirants mitjançant fotocòpia simple, llevat del català i/o castellà que caldrà presentar fotocòpia compulsada, al Registre General de l'Ajuntament, en horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, o en qualsevol dels llocs a què fa referència l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques en relació amb la disposició derogatòria i la disp. transitòria 4a d'aquesta llei,
La documentació a presentar és:
- Fotocòpia simple del DNI
- Fotocòpia simple de la titulació requerida
- Original o fotocòpia compulsada del nivell català requerit
- Currículum vitae
- Fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats
L'esmentada documentació ha de presentar-se dins el termini de presentació d'instàncies llevat de l'acreditació del nivell de llengua catalana que pot presentar-se fins el moment de la realització de la prova de català, si s'escau.
D'acord l'art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades per les persones aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l'Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l'Ajuntament. Per exercir els drets d'accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats/es han de dirigir-se a l'Ajuntament de Cabra del Camp. [www.cabra.altanet.org]

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia