Ajuntament de Tarragona ANUNCI sobre convocatòria i aprovació de les bases que regiran el procés selectiu lliure per disposar d'una borsa de personal tècnic amb coneixements específics en Dret Urbanístic.
La consellera delegada en Recursos Humans, en data 25 d'abril de 2017, ha acordat la convocatòria i ha aprovat les bases que regiran el procés selectiu lliure per a disposar d'una borsa de personal tècnic amb coneixements específics en Dret Urbanístic (grup A, subgrup A1), pel sistema de concurs, per tal de cobrir les necessitats temporals del servei de Gestió Urbanística de l'Ajuntament de Tarragona, per a donar cobertura a programes de caràcter temporal, les incidències i baixes de la plantilla, per a cobrir places vacants o substitucions en règim d'interinitat.
CONDICIONS QUE HAURAN DE REUNIR ELS ASPIRANTS
Per prendre part en el concurs oposició són requisits necessaris, entre d'altres:
a) Tenir complerts 16 anys d'edat.
b) Tenir coneixements de nivell de suficiència C1 de llengua catalana (nivell C). Aquests coneixements s'acreditaran documentalment.
c) Estar en possessió de la titulació grau universitari o llicenciatura en: Dret, Ciències Polítiques i de l'Administració, Gestió i Administració Pública. En cas que la titulació esmentada hagi estat obtinguda a l'estranger, caldrà que prèviament hagi estat concedida la corresponent homologació pel Ministeri d'Educació.
TERMINI PRESENTACIÓ INSTÀNCIES
El termini de presentació d'instàncies s'obrirà al dia següent de la publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tarragona, i finalitzarà transcorreguts 10 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 24 de maig al 2 de juny de 2017, a.i.}
Les bases complertes de la referida convocatòria es troben exposades íntegrament a la seu electrònica de la Corporació.
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia