lunes, 22 de mayo de 2017

ajudes per a finançar el foment d'activitats de la participació, associació i formació d'alumnat de formació de persones adultes (FPA), realitzades per les associacions d'alumnes d'FPA de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics.

Extracte de la Resolució de 17 de maig de 2017, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen ajudes per a finançar el foment d'activitats de la participació, associació i formació d'alumnat de formació de persones adultes (FPA), realitzades per les associacions d'alumnes d'FPA de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics. [2017/4332]

(DOGV núm. 8045 de 22.05.2017) Ref. Base de dades 2017/4332
BDNS (identif.): 347213.
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de Dades Nacional de Subvencions:
http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
Primer. Persones beneficiàries, Les associacions d'alumnes d'FPA de centres docents no universitaris públics i concertats, que tinguen establida la seu i àmbit d'activitat a la Comunitat Valenciana i que estiguen inscrites, en la data en què es publique la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el corresponent cens d'associacions d'alumnes, d'acord amb l'Orde de 2 d'agost de 1988, de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència, per la qual es desplega l'article 10 del Decret 127/1986, de 20 d'octubre, del Consell.
Segon. Objecte. Convocar en règim de concurrència competitiva, per a l'exercici pressupostari 2017, ajudes destinades al finançament de les despeses de funcionament i el foment d'activitats de participació, associació i formació executades per aquestes entitats.
Queden compreses les activitats realitzades durant l'últim trimestre de l'any 2016 fins al termini concedit per a la justificació de les despeses de les activitats executades, sempre que estiguen incloses en el projecte presentat per a sol·licitar la subvenció i no hagen servit per a justificar altres ajudes rebudes. El termini de justificació es fixarà en la resolució de concessió de les subvencions.
No seran objecte d'ajuda les despeses que es referisquen a material inventariable.
Tercer. Bases reguladores. Ordre 29/2016, de 17 de juny, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions dirigides a les associacions de mares i pares d'alumnes, associacions d'alumnes, les seues federacions i confederacions, publicada en el DOCV 7809 de 20.06.2016, el text complet de la qual es troba disponible en la següent adreça web:
http://www.ceice.gva.es/web/madres-padres-alumnos/subvenciones
Quart. Quantia. L'import global màxim d'aquesta convocatòria és de 60.000 euros, amb càrrec als pressupostos de la Generalitat per a l'any 2017, línia de subvenció S8259000, de l'aplicació pressupostària 09.02.02.421.50, capítol IV.
Cinqué. Termini de presentació de sol·licituds. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 15 dies a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Així mateix, aquest procediment estarà publicat en la seu electrònica de la Generalitat, https://sede.gva.es.
Sisé. Documentació.
La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la documentació següent:
1.
Projecte d'activitats de l'entitat sol·licitant.
2. Pressupost desglossat del projecte d'activitats.
3. Declaració responsable de no concórrer en l'entitat sol·licitant les circumstàncies assenyalades en l'article 13 de la LGS (inclosa en el formulari de sol·licitud).
4. Domiciliació bancària. El model que cal remetre està disponible en la pàgina web http://www.ceice.gva.es/web/mares-pares-alumnes/subvencions.
Aquest imprés, en el qual ha de figurar el compte i el titular, una vegada degudament omplit, s'ha de firmar i segellar, i sempre s'ha de presentar l'original amb la sol·licitud de subvenció.
5. Certificat del secretari o secretària de l'entitat on conste el nom i DNI de les persones que representen l'associació. Aquest certificat es pot substituir per la còpia de l'acta de l'última assemblea en què consten els noms amb DNI de les persones de la junta directiva amb el càrrec que ocupen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia