martes, 26 de septiembre de 2017

borsa de treball de Tècnic/a activitats socio culturals i de participació, (A1), de l'ajuntament de Silla (Horta Sud-València)

Anunci de l'Ajuntament de Silla sobre les bases per a la selecció de personal no permanent (Tècnic d'activitats socio culturals i de participació).
ANUNCI
L'Ajuntament de Silla, per acord de la Junta de Govern Local, d'11d'agost de 2017, va aprovar les bases i la convocatòria per a la selecció d'una borsa de treball de personal no permanent (Tècnic/a d'activitats socio culturals i de participació); les quals es reprodueixen a continuació:
BASES SELECCIÓ PERSONAL NO PERMANENT (TÈCNIC/A DE PARTICIPACIÓ)
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
Aquesta convocatòria té per objecte la formació d'una borsa de treball de Tècnic/a activitats socio culturals i de participació, a través de convocatòria pública, mitjançant el sistema de concurs oposició, amb entrevista, equivalent a la classificació del grup professional A1.
Aquesta borsa de treball té com a objectiu cobrir de forma provisional el lloc de treball descrit, que es troba vacant en no haver-se pogut proveir de forma immediata per personal funcionari de carrera, per mitjà de nomenament personal interí, d'acord amb el que disposen els articles 10 RDL 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, 16 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
La borsa de treball que es constituïsca també servirà per a cobrir les necessitats de personal de tècnic/a activitats socio culturals i de participació de l'Ajuntament de Silla durant el temps en què estiga vigent; amb la finalitat especialment de reforçar el servei.
Els complements de destinació i específics són els següents:
 Complement de destinació, nivell 24: 594,64 € mensuals
 Complement específic: 620,23 € mensuals

SEGONA. Funcions
Les funcions principals d'aquest lloc de treball, sense perjudici de totes aquelles altres que puguen anar incorporant-se com a conseqüència de l'evolució de les noves tecnologies i les necessitats de l'organització, són les relacionades a la fitxa del lloc de treball de Tècnic/a activitats socio-culturals i de participació i, a més a més, les següents:
-Participar activament en la gestió de la Direcció de Participació Ciutadana.
-Impulsar una nova cultura de la participació entre la ciutadania i facilitar espais de relació i participació tant directament com en col·laboració amb ajuntaments i agents socials.
-Impulsar una nova manera de treballar dins de l'Ajuntament garantint la transversalitat de la participació ciutadana i assessorar en temes de participació a totes les àrees.
-Planificar i gestionar mecanismes participatius específics.
-Dissenyar, desenvolupar i avaluar iniciatives per al foment de la participació ciutadana i establir les relacions necessàries per posar-les en marxa amb els serveis de l'Ajuntament, amb els Ajuntament del territori i amb els distints agents.
-Assessorar als serveis de l'Ajuntament perquè tinguen en compte la participació ciutadana en les seues polítiques.
-Realitzar, en general, totes aquelles tasques no mencionades anteriorment que li siguen sol·licitades pels seus superior i es corresponguen amb la categoria del lloc de treball.
TERCERA. Normativa aplicable
La realització d'aquestes proves selectives es regirà, en tot allò que no preveuen aquestes bases, per les bases generals de proves selectives de l'Ajuntament de Silla (Butlletí Oficial de la Província de data 26 de juliol de 2010 i 3 d'abril, 9 d'agost de 2014 i 18 de desembre de 2015), i per la resta de normativa aplicable.
QUARTA. Requisits dels aspirants
Per a prendre part en les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a)
Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
a) Tenir la nacionalitat espanyola o al ser nacional d'altre Estat, complir l'establert en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
b) Estar en possessió d'un títol de grau en Educació Social, Sociologia, Psicologia, Ciències Polítiques i de l'Administració, Treball Social o equivalent, en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies.
c) Posseir capacitat funcional suficient per a l'exercici de les funcions encomanades.
d) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de les funcions públiques.
Les persones aspirants hauran de posseir tots els requisits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantenir-los fins a la incorporació efectiva al lloc de treball.
CINQUENA. Instàncies i esmenes
Les persones aspirants hauran de presentar una sol·licitud en què hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat, comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa, així com també la relativa als mèrits que pretenen al·legar per a la fase de concurs, quan siguen requerits a l'efecte pel Tribunal del procés. Els serveis municipals facilitaran model de sol·licitud. Hauran de presentar-la en el Registre General, en la plaça Mercat Vell, número 4 de Silla, o bé en la forma prevista en la la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En el cas d'enviar la sol·licitud i documentació a través d'alguna de les formes previstes a l'article 16.4 Llei 39/2015: serà NECESSARI enviar-les, igualment, abans que finalitze el termini de presentació, a l'atenció de l'Àrea de Recursos Humans, al número de fax: 961212223 o per correu electrònic a: rrhh@silla.es.
El termini de presentació de les instàncies serà de 20 hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOP.{del 27 de setembre al 26 d'octubre de 2017, a.i.} Les bases de la convocatòria també s'inseriran en el tauler d'edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal.  www.silla.es
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es dictarà una resolució que aprovarà la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos. Si no hi ha exclosos, la resolució tindrà caire definitiu.
Si en el termini de 5 dies hàbils no es formularen reclamacions, la resolució s'elevarà a definitiva automàticament sense necessitat de cap altra publicació.
Si en el termini de 5 dies hàbils es formularen reclamacions, aquestes seran resoltes en el mateix acte administratiu que aprove la llista definitiva que es publicarà en el tauler d'anuncis de la Corporació.
SISENA. Documentació que cal presentar
- Per a ser admès al procés: Sol·licitud acompanyada de còpia del DNI i de la titulació acadèmica exigida en la base 4.c d'aquesta convocatòria.
- Posteriorment, a requeriment del Tribunal, prèviament a la fase de concurs caldrà aportar la següent documentació:
 Currículum.
 Tots els documents que es pretenen fer valdre per al concurs de mèrits (*).
Els documents hauran de ser originals o compulsats amb l'original. En cas contrari els documents aportats no seran considerats.
Certificat de vida laboral emés per la Tresoreria General de la Seguretat Social que acredite l'experiència laboral, en el cas d'al·legar experiència laboral en funcions iguals o semblants, per a la fase de concurs.
(*) Quant a les titulacions, l'aportació de documentació acreditativa d'una titulació suposarà tindre per acreditades les diferents titulacions inferiors necessàries per a accedir a la titulació efectivament acreditada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia