- Anunci del Consorci Provincial de Bombers de València sobre bases de la convocatòria 2017/BT004 que regiran el procés selectiu per a la creació d'una Borsa de Treball Temporal de Tècnic Especialista en Informàtica d'Administració Especial del Consorci per al Servei de Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament de la província de València, pertanyent al subgrup de classificació C1.
ANUNCI
Per Decret de la Presidència Delegada del Consorci Provincial de Bombers de València número 833 de data 11 d'agost de 2017, s'ha disposat:
PRIMER- Convocar el procés selectiu per a la creació d'una Borsa de Treball Temporal de Tècnic Especialista en Informàtica del Consorci Provincial per al Servei de Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament de la província de València, Grup de Titulació C, Subgrup C1.
SEGON.- Aprovar les Bases que regiran la present convocatòria que s'adjunten I i remetre la convocatòria i Bases al Butlletí Oficial de la Província de València per a íntegra publicació. El terme de presentació d'instàncies començarà l'endemà de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província de València del present Decret.
València, 13 de setembre de 2017.-El president-delegat, Josep Bort Bono.
BASES QUE REGIRAN EL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC ESPECIALISTA EN INFORMÀTICA, SUBGRUP C1 DE TITULACIÓ.
PRIMERA. OBJECTE.
És objecte de les presents Bases regular el procés selectiu per a la constitució d'una Borsa de Treball Temporal de Tècnic Especialista en Informàtica, per a cobrir les necessitats de personal que es produïsquen per qualsevol dels supòsits previstos en l'article 16 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, en el lloc SG.17, de l'actual Relació de Llocs de Treball del Consorci Provincial de Bombers de València, o per a la realització per programa o per acumulació de tasques de les funcions assignades al mateix, per mitjà de nomenament com a funcionaris/as interins/as, Grup C, Subgrup C1.
SEGONA. RÈGIM JURÍDIC DEL NOMENAMENT.
El règim del nomenament serà l'establit en l'art. 10 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (EBEP) i 16 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, podent ser cessat/da per qualsevol de les causes previstes en els referits articles.
TERCERA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS.
Per a ser admés/a al present procés de selecció serà necessari complir els requisits següents:
a) Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjuí del que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP).
b) Tindre complits els 16 anys d'edat i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió, com a mínim, del Títol de Batxiller, Formació Professional de grau mitjà en la branca d'informàtica, o títols equivalents, o superiors d'Informàtica, o en condicions d'obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. En tot cas, l'equivalència haurà de ser aportada per la persona aspirant per mitjà de certificació expedida a este efecte per l'Administració competent en cada cas.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és procedent, l'homologació.
d) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions del lloc convocat.
e) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del Servei de qualsevol de les Administracions o Institucions Públiques, ni trobar-se inhabilitat/da per a l'exercici de funcions públiques.
f) Abonar la taxa establida en l'ordenança fiscal per a les proves selectives per a l'ingrés del personal en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de la Província de València. Esta taxa únicament podrà tornar-se als que que no siguen admesos/as al procés selectiu per falta d'algun dels requisits per a prendre part en el mateix.
g) Coneixement de la llengua castellana. Les persones aspirants nacionals d'estats la llengua oficial de les quals no siga la llengua castellana, als efectes de ser admeses a la convocatòria, hauran d'acreditar posseir els coneixements de la llengua castellana corresponents al diploma d'espanyol Nivell Intermedi (B2) o superior, o estar en condicions d'obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, o estar en possessió de certificat acreditatiu d'haver cursat la primària i la secundària o el batxillerat en l'Estat Espanyol.
ANUNCI
Per Decret de la Presidència Delegada del Consorci Provincial de Bombers de València número 833 de data 11 d'agost de 2017, s'ha disposat:
PRIMER- Convocar el procés selectiu per a la creació d'una Borsa de Treball Temporal de Tècnic Especialista en Informàtica del Consorci Provincial per al Servei de Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament de la província de València, Grup de Titulació C, Subgrup C1.
SEGON.- Aprovar les Bases que regiran la present convocatòria que s'adjunten I i remetre la convocatòria i Bases al Butlletí Oficial de la Província de València per a íntegra publicació. El terme de presentació d'instàncies començarà l'endemà de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província de València del present Decret.
València, 13 de setembre de 2017.-El president-delegat, Josep Bort Bono.
BASES QUE REGIRAN EL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC ESPECIALISTA EN INFORMÀTICA, SUBGRUP C1 DE TITULACIÓ.
PRIMERA. OBJECTE.
És objecte de les presents Bases regular el procés selectiu per a la constitució d'una Borsa de Treball Temporal de Tècnic Especialista en Informàtica, per a cobrir les necessitats de personal que es produïsquen per qualsevol dels supòsits previstos en l'article 16 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, en el lloc SG.17, de l'actual Relació de Llocs de Treball del Consorci Provincial de Bombers de València, o per a la realització per programa o per acumulació de tasques de les funcions assignades al mateix, per mitjà de nomenament com a funcionaris/as interins/as, Grup C, Subgrup C1.
SEGONA. RÈGIM JURÍDIC DEL NOMENAMENT.
El règim del nomenament serà l'establit en l'art. 10 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (EBEP) i 16 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, podent ser cessat/da per qualsevol de les causes previstes en els referits articles.
TERCERA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS.
Per a ser admés/a al present procés de selecció serà necessari complir els requisits següents:
a) Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjuí del que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP).
b) Tindre complits els 16 anys d'edat i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió, com a mínim, del Títol de Batxiller, Formació Professional de grau mitjà en la branca d'informàtica, o títols equivalents, o superiors d'Informàtica, o en condicions d'obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. En tot cas, l'equivalència haurà de ser aportada per la persona aspirant per mitjà de certificació expedida a este efecte per l'Administració competent en cada cas.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és procedent, l'homologació.
d) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions del lloc convocat.
e) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del Servei de qualsevol de les Administracions o Institucions Públiques, ni trobar-se inhabilitat/da per a l'exercici de funcions públiques.
f) Abonar la taxa establida en l'ordenança fiscal per a les proves selectives per a l'ingrés del personal en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de la Província de València. Esta taxa únicament podrà tornar-se als que que no siguen admesos/as al procés selectiu per falta d'algun dels requisits per a prendre part en el mateix.
g) Coneixement de la llengua castellana. Les persones aspirants nacionals d'estats la llengua oficial de les quals no siga la llengua castellana, als efectes de ser admeses a la convocatòria, hauran d'acreditar posseir els coneixements de la llengua castellana corresponents al diploma d'espanyol Nivell Intermedi (B2) o superior, o estar en condicions d'obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, o estar en possessió de certificat acreditatiu d'haver cursat la primària i la secundària o el batxillerat en l'Estat Espanyol.
SEXTA. SOL·LICITUDS DE PARTICIPACIÓ.
Les persones que, reunint els requisits exigits desitgen prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la sol·licitud, dirigida a la Presidència del Consorci, d'acord amb el model oficial que s'adjunta com a Annex III, dins del termini de VINT dies naturals que començaran a comptar l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. {del 23 de setembre al 13* d'octubre de 2017, a.i.}
Les sol·licituds per a participar en les proves selectives s'ajustaran al model oficial que figura com a Annex III de les presents Bases. El model d'instància normalitzada serà facilitat gratuïtament en el Registre General de Consorci (Camí de Moncada, 37. València), podent igualment, accedir a la mateixa a través de la pàgina web del Consorci (www.bombersdv.es/oposicions).
Les instàncies sol·licitant participar en el procés selectiu es dirigiran a la Presidència del Consorci, fent constar en elles que la persona aspirant reunix tots i cada un dels requisits exigits en les Bases.
La sol·licitud es presentarà en el Registre General (C/ Camí de Moncada 37, baix, 46009 València en horari de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00) o bé alternativament, en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú. Si l'últim dia de termini fóra inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
Les persones aspirants manifestaran en la sol·licitud que reunixen tots i cada un dels requisits exigits en la Base Tercera de la present convocatòria, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones que, reunint els requisits exigits desitgen prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la sol·licitud, dirigida a la Presidència del Consorci, d'acord amb el model oficial que s'adjunta com a Annex III, dins del termini de VINT dies naturals que començaran a comptar l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. {del 23 de setembre al 13* d'octubre de 2017, a.i.}
Les sol·licituds per a participar en les proves selectives s'ajustaran al model oficial que figura com a Annex III de les presents Bases. El model d'instància normalitzada serà facilitat gratuïtament en el Registre General de Consorci (Camí de Moncada, 37. València), podent igualment, accedir a la mateixa a través de la pàgina web del Consorci (www.bombersdv.es/oposicions).
Les instàncies sol·licitant participar en el procés selectiu es dirigiran a la Presidència del Consorci, fent constar en elles que la persona aspirant reunix tots i cada un dels requisits exigits en les Bases.
La sol·licitud es presentarà en el Registre General (C/ Camí de Moncada 37, baix, 46009 València en horari de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00) o bé alternativament, en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú. Si l'últim dia de termini fóra inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
Les persones aspirants manifestaran en la sol·licitud que reunixen tots i cada un dels requisits exigits en la Base Tercera de la present convocatòria, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia