miércoles, 4 de abril de 2018

ajudes a l'estudi per als estudiants que cursen estudis oficials en centres propis de la Universitat de València, curs 2017-2018.

BDNS (identif.): 392094.
De conformitat amb el que disposen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, se'n publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual podeu consultar en la Base de dades Nacional de Subvencions
http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans
Primer. Beneficiaris. Les persones destinatàries són estudiants matriculats en el curs 2017/2018 en centres propis de la Universitat de València que tinguen els requisits econòmics i acadèmics indicats en aquesta convocatòria i que cursen qualsevol dels següents estudis:
a) Estudis conduents a l'obtenció dels títols oficials de graduat/da
b) Estudis conduents a l'obtenció del títol oficial de màster. En el cas de màsters interuniversitaris i per a accedir a aquestes ajudes, els/les estudiants han d'haver formalitzat la matrícula i pagat les taxes corresponents a la Universitat de València.
Segon. Objecte. Ajudes econòmiques per a estudiants que cursen estudis oficials de grau o màster en centres propis de la Universitat de València i que complisquen els requisits acadèmics, patrimonials i econòmics indicats en la convocatòria.
Tercer. Bases reguladores. Resolució de 14 de febrer de 2018, de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoquen les ajudes a l'estudi per als i les estudiants que cursen estudis oficials en centres propis de la Universitat de València, curs 2017-2018.
Quart. Quantia. El pressupost total d'aquesta convocatòria ascendeix a 562.000 euros. 
Cinqué. Termini de presentació de sol·licituds. El termini de presentació de les sol·licituds és de 30 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la resolució en el DOGV. {del 5 d'abril al 4 de maig de 2018, a.i.}
Sisé. Altres dades. Per a la concessió de l'ajuda, es requereix necessàriament la presentació de la documentació següent:
a) Certificat d'empadronament i convivència en el qual consten tots els membres de la unitat familiar. La data d'alta en el padró haurà de ser anterior a la data de finalització del termini de sol·licitud d'aquestes ajudes.
b) Fotocòpia de les dades bancàries del compte corrent o de la cartilla d'estalvi.
c) Si la persona sol·licitant no té la ciutadania espanyola, s'hauran de presentar els documents següents:
– Justificants d'ingressos oficials del país d'origen de tots els membres computables de la família corresponents a l'any 2016. Els membres computables de la família que no hagen percebut ingressos al llarg d'aquest any hauran d'acreditar-ho.
– Certificat i quantia de beques concedides durant l'any 2016.
d) En cas que la persona sol·licitant al·legue independència familiar econòmica referent a l'any 2016, siga quin siga el seu estat civil, haurà d'acreditar fefaentment aquesta circumstància i el seu domicili, així com la titularitat o lloguer de l'allotjament, si escau, i els mitjans econòmics amb què compta.
e) En el cas que els pares de l'alumne o el/la sol·licitant estiguen separats o divorciats, hauran de presentar fotocòpia de la sentència de separació i l'últim conveni regulador.
f) Els estudiants que hagen cursat l'últim curs d'estudis universitaris en una universitat diferent de la Universitat de València han d'aportar el certificat del seu expedient acadèmic amb indicació de la nota mitjana.
g) Si el sol·licitant al·lega alguna de les situacions indicades en el punt 7.1 d'aquesta convocatòria, haurà de lliurar la documentació especificada en cada cas.
h) Quan el sol·licitant tinga la condició de família nombrosa, n'haurà d'aportar el document acreditatiu.
i) Quan el sol·licitant o qualsevol membre de la unitat familiar té discapacitat, n'haurà d'aportar el document acreditatiu.
j) Si el sol·licitant no dóna l'autorització al fet a què es refereix el punt 10.6 d'aquesta convocatòria, o no ha fet la declaració de la renda corresponent a l'exercici 2015, haurà d'aportar els documents acreditatius dels ingressos de la unitat familiar (rendiments del treball, prestacions, subsidis, pensions no contributives, etc.). Així mateix, si no dóna l'autorització per a la consulta de les seues dades patrimonials, que es troben en el cadastre, haurà d'aportar fotocòpia dels documents acreditatius del patrimoni (fotocòpia dels rebuts de l'impost sobre béns immobles corresponents a l'exercici 2016, exclòs l'habitatge habitual, i certificat bancari d'interessos i dividends). 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia