Edicte de l'Ajuntament de Quatretonda sobre convocatoria bases mestre/a formació de persones adultes.
EDICTE
L'Alcaldessa ha dictat el següent decret, que literalment diu aixi; :
"DECRET Nº 26.07.006
Vist el decret de l'Alcaldia nº 80/2015.
Sent
que es precisa l'actualització de la borsa creada en aquell moment,
ja que han transcorregut ja 4 anys, per cobrir possibles baixes del
personal .
HE RESOLT:
PRIMER .- Aprovar les bases per a la formació d´una borsa de treball de mestre de l´escola municipal de formació d´adults.
"BASES
ESPECÍFIQUES PER A LA FORMACIÓ D´UNA BORSA DE TREBALL DE MESTRE/A DE
L´ESCOLA MUNICIPAL DE FORMACIÓ DE PERSONES ADULTES."
PRIMERA: OBJECTE
Aquestes
bases específiques tenen per objecte establir les normes per les quals
ha de regir-se el procés selectiu, mitjançant concurs de mèrits per a
construir una borsa de treball de mestre/a de l´escola de formació
d´adults.
Es podrà recórrer a aquesta borsa de treball per a la cobertura de places de personal laboral d´aquesta categoria.
La
contractació dels aspirants es realitzarà recorrent a les modalitats de
contractació previstes en el Text Refós de la Llei de l´estatut dels
Treballadors.
La jornada laboral del personal seleccionat serà jornada parcial de 22.5 hores.
Les
funcions per al desenvolupament de les tasques docents són les
inherents a mestre/a tenint en compte l´estructura i organització del
Centre de Formació de Persones Adultes, que es detallen a continuació:
1.
Progamar les unitats didàctiques de cada matèria, tenint present les
característiques especifiques de l´Escola de Persones Adultes.
2. Concretar i desenvolupar el disseny curricular de les matèries (Objectius, competències bàsiques i metodològiques).
3. Desenvolupar i executar l´acció tutorial.
4. Realitzar l´avaluació de l´alumnat segons el criteris establerts en el disseny curricular.
5. Realitzar la memòria acadèmica al final de curs.
6. Participar, si escau, en els actes acadèmics i les reunions de les escoles de persones adultes comarcals.
7. Visar les certificacions i els documents oficials del centre que depenen de les seves funcions docents.
8. Gestió de l´activitat administrativa del centre, vetllant per la seva ordenació, unitat i eficàcia.
9.
L´organització i el seguiment de les activitats docents d´acord amb les
instruccions de la regidoria d'educació i els criteris fixats.
10. Totes aquelles funcions relacionades amb la seva categoria que li siguin encomanades pel seu superior.
SEGONA: REQUISITS GENERALS I REQUISITS PARTICULARS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Per
a prendre part en el procés de selecció serà necessari que les persones
aspirants reunisquen, a la data de finalització del termini de
presentació d´instàncies, els següents requisits amb caràcter general:
a) Tindre la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l´article 57 del
TREBEP.
b) Tenir complits setze anys i no excedir, si és el cas, l´edat màxima de jubilació forçosa.
c)
Estar en possessió del títol del Grau o diplomat en mestre/a d´educació
primària o complir les condicions per a obtenir-lo abans de la
finalització del termini de presentació de sol·licituds.
d) Estar en possessió del Titol de Mestre en Valencià.
e) Estar en possessió del títol de nivell B1 de coneixements de l'anglès
f)
No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o
psíquica que siga incompatible amb el desenvolupament de les funcions
corresponents.
g) No trobar-se inmers en cap dels supòsits
d´incompatibilitat previstos en la Llei 53/84, de 26 de decembre,
d´incompatibilitats del personal al servei de les Administracions
Públiques.
h) No haver sigut separat, mitjançant expedient
disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques,
ni estar inhabilitat per al desenvolupament de funcions públiques.
i) Posseir capacitat funcional per a l´acompliment de les tasques objecte del treball per al qual es convoca aquesta borsa.
j)
No haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra
la llibertat i indemnitat sexual, d´acord amb l´art. 13.5 de la Llei
Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, en la
redacció de l´art. 1.8 de la Llei 26/2015, 28 de juliol, de modificació
del sistema de protecció a la infància i a l´adolescència.
TERCERA: PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ, ADMISSIÓ I BAREMACIÓ DE MÉRITS. El
model de sol·licitud, es facilitarà en les oficines municipals. Aquest
imprès també es pot obtenir al web municipal www.quatretonda.es.
La convocatòria i resta d´anuncis es publicarà en el mitjans indicats en la base dotzena.
La
presentació de les sol·licituds es farà en el registre de entrades de
l´ajuntament o en qualsevol dels registres enumerats en l´article 16.4
de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, de procediment administratiu comú de
les administracions públiques.
En cas de presentar la sol·licitud per
algun dels mitjans previstos en aquella llei, es demana a les persones
aspirants que avancen aquesta sol·licitud via e-mail a
registre@quatretonda.org, acompanyant una còpia de la instancia
presentada i segellada per l´organisme corresponent.
Juntament amb la
sol·licitud de participació, els aspirants hauran d´acompanyar la
següent documentació original i còpia per a compulsar-los:
a) DNI original: cal mostrar-lo en el moment de presentar la instància o adjuntar-lo en cas de presentar-lo per un altre mitjà.
b) Titulacions exigides en la base segona (Original i Copia).
c) Documentació acreditativa dels mèrits que vol fer valdre segons la base sisena i setena.
El
termini de la presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals que
conten a partir de l´endemà al de la publicació de la convocatòria en el
Butlletí Oficial de la Província de València [29 de Agosto de 2019 - BOP 166]. {del 30 d'agost al 9* de setembre de 2019, a.i.}
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia