Edicte de l'Ajuntament d'Ador sobre resolució d'alcaldia núm. 246 per la qual es aproven les bases i la convocatòria per a la constitució d'una borsa d'ocupació per a cobrir les possibles vacants de per a la categoria d'auxiliar administratiu.
EDICTE
Havent-se aprovat per Resolució d'Alcaldia núm. de data 9 d'agost de 2019, les bases i la convocatòria per a la constitució d'una borsa d'ocupació, s'obri el termini de presentació de sol·licituds, que serà de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Província [València, 29 d' Agost de 2019 - BOP 166]. {del 30 d'agost al 18 de setembre de 2019, a.i.}
S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:
«CONVOCATÒRIA I BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA I EL PROCÉS DE SELECCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'AUXILIARS ADMINISTRATIUS
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria És objecte de les presents bases, seguint el que es disposa en l'article 34.5 del Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana aprovat per Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, la creació d'una borsa d'ocupació per a tenir preparat un mecanisme que done cobertura legal a necessitats essencials que puguen sorgir, derivades de la cobertura de baixes o de l'acumulació de tasques, amb professionals que desenvoluparen les seues funcions en la categoria professional enquadrada en:
Denominació del lloc de treball Auxiliar Administratiu C2
Règim Interí
Unitat /Àrea Administració General
Titulació exigible ESO o equivalent
Sistema selectiu Proves selectives. Mèrits
Les funcions a desenvolupar són:
Atenció al públic.
Registre d'entrada de documents
Registre d'eixida de documents
Seu electrònica
Classificar, arxivar i ordenar documents
Realitzar tasques de suport administratiu
SEGONA. Condicions d'Admissió d'Aspirants
Per a poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits, d'acord amb l' establert a l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, i en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
A) REQUISITS GENERALS:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir compliments setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per Llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'ocupació pública.
e) Posseir la titulació exigida.
B) REQUISITS ESPECÍFICS:
a) Posseir certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià en nivell de coneixements A2.
TERCERA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies Les sol·licituds (Annex II) requerint prendre part en les corresponents proves d'accés, en les quals els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases generals, es dirigiran al Sra. Alcaldessa -Presidenta de l'Ajuntament i es presentaran en el Registre General d'aquest Ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de vint dies hàbils comptats a partir de l'endemà al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província [València, 29 d' Agost de 2019 - BOP 166]. {del 30 d'agost al 18 de setembre de 2019, a.i.}
Les bases íntegres es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província, a la seu electrònica d'aquest Ajuntament https://ador.sedelectronica.es/info.0 i al tauler d'anuncis.
Els aspirants amb diversitat funcional hauran de fer-ho constar en la sol·licitud, amb la finalitat de fer les adaptacions de temps i mitjans necessaris, per a garantir la igualtat d'oportunitats amb la resta d'aspirants.
EDICTE
Havent-se aprovat per Resolució d'Alcaldia núm. de data 9 d'agost de 2019, les bases i la convocatòria per a la constitució d'una borsa d'ocupació, s'obri el termini de presentació de sol·licituds, que serà de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Província [València, 29 d' Agost de 2019 - BOP 166]. {del 30 d'agost al 18 de setembre de 2019, a.i.}
S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:
«CONVOCATÒRIA I BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA I EL PROCÉS DE SELECCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'AUXILIARS ADMINISTRATIUS
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria És objecte de les presents bases, seguint el que es disposa en l'article 34.5 del Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana aprovat per Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, la creació d'una borsa d'ocupació per a tenir preparat un mecanisme que done cobertura legal a necessitats essencials que puguen sorgir, derivades de la cobertura de baixes o de l'acumulació de tasques, amb professionals que desenvoluparen les seues funcions en la categoria professional enquadrada en:
Denominació del lloc de treball Auxiliar Administratiu C2
Règim Interí
Unitat /Àrea Administració General
Titulació exigible ESO o equivalent
Sistema selectiu Proves selectives. Mèrits
Les funcions a desenvolupar són:
Atenció al públic.
Registre d'entrada de documents
Registre d'eixida de documents
Seu electrònica
Classificar, arxivar i ordenar documents
Realitzar tasques de suport administratiu
SEGONA. Condicions d'Admissió d'Aspirants
Per a poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits, d'acord amb l' establert a l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, i en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
A) REQUISITS GENERALS:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir compliments setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per Llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'ocupació pública.
e) Posseir la titulació exigida.
B) REQUISITS ESPECÍFICS:
a) Posseir certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià en nivell de coneixements A2.
TERCERA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies Les sol·licituds (Annex II) requerint prendre part en les corresponents proves d'accés, en les quals els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases generals, es dirigiran al Sra. Alcaldessa -Presidenta de l'Ajuntament i es presentaran en el Registre General d'aquest Ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de vint dies hàbils comptats a partir de l'endemà al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província [València, 29 d' Agost de 2019 - BOP 166]. {del 30 d'agost al 18 de setembre de 2019, a.i.}
Les bases íntegres es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província, a la seu electrònica d'aquest Ajuntament https://ador.sedelectronica.es/info.0 i al tauler d'anuncis.
Els aspirants amb diversitat funcional hauran de fer-ho constar en la sol·licitud, amb la finalitat de fer les adaptacions de temps i mitjans necessaris, per a garantir la igualtat d'oportunitats amb la resta d'aspirants.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia