RESOLUCIÓ de 26 de juliol de 2019, del Rectorat, per la qual es convoca l'ampliació d'una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A2, de l'escala tècnica mitjana d'informàtica, sector d'administració especial, d'aquesta universitat. [2019/7729] (DOGV núm. 8622 de 28.08.2019) Ref. Base de dades 007812/2019
Essent necessari procedir a l'ampliació d'una borsa de treball temporal
amb caràcter urgent, per a poder realitzar nomenaments o contractes de
caràcter temporal, aquest Rectorat, fent ús de les facultats que té
conferides, obri un procés de selecció d'acord amb les següents bases:
Bases de la convocatòria
Primera. Normes generals. 1.1.
Aquesta convocatòria té per objecte l'ampliació d'una borsa de treball
temporal del grup A, subgrup A2, de l'escala tècnica mitjana
d'informàtica, sector d'administració especial.
1.2. Es
realitzarà un procés selectiu amb valoració d'una prova, les
característiques de la qual seran les que figuren a l'annex I.
1.3. El temari que ha de regir aquesta prova figura a l'annex III.
1.4.
Aquesta convocatòria es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat
Valenciana (DOGV). La resta de resolucions administratives derivades
d'aquesta convocatòria es publicaran únicament al tauler oficial
d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a
l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament
informatiu, a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS), l'adreça de la
qual és: https://www.uv.es/pas.
Segona. Requisits de les persones aspirants. 2.1. Per a ser admeses en aquestes proves, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits:
2.1.1
Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun altre estat membre de la
Unió Europea, o ésser nacional d'algun estat en el qual s'aplique la
lliure circulació de treballadors o treballadores en virtut de tractats
internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya,
en els termes com es troba definida al Tractat constitutiu de la Unió
Europea, d'acord amb allò que disposa l'article 57 del Reial decret
legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de
la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i la Llei 10/2010,
d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
Igualment
podran participar els familiars (cònjuges, ascendents o descendents)
dels esmentats treballadors o treballadores que complisquen els
requisits establerts a la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada
per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial decret 800/1995, de
19 de maig.
2.1.2 Haver complit 16 anys i no haver assolit l'edat de jubilació.
2.1.3
Posseir els requisits exigits per accedir als llocs de treball de
l'escala que es convoca, que es troben relacionats a l'annex II.
ANNEX II
Requisits de les persones aspirants. Les persones que desitgen formar part de la borsa, hauran de complir els següents requisits:
Titulació acadèmica*: Títol de diplomatura universitària, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o titulació equivalent.
Coneixement de valencià: nivell mitjà (C1).
*
En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona haurà
d'estar en possessió de la credencial que acredita la seua homologació.
2.1.4
Posseir la capacitat física i psíquica, necessària per a exercir les
funcions corresponents als llocs als quals es pot accedir a través de la
borsa convocada.
2.1.5 No trobar-se inhabilitat o inhabilitada penalment per a l'exercici de funcions públiques.
2.1.6 No haver sigut separat o separada, mitjançant expedient disciplinari,
d'alguna administració o ocupació pública. En cas de tenir la
nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no es troba
inhabilitada o en una situació equivalent, ni sotmesa a sanció
disciplinària o equivalent que li impedisca l'accés a la funció pública
al seu estat.
2.2. Els requisits per a l'admissió a
aquestes proves recollits a l'apartat 2.1, s'hauran de posseir en el
moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.
2.3.
En el moment de presentar la sol·licitud, sols s'exigirà una declaració
expressa i formal indicant que es reuneixen els requisits establerts a
l'annex II. Els requisits s'hauran d'acreditar en el cas d'aprovar el
procés selectiu, quan es constituïsca la borsa provisional.
Tercera. Sol·licituds. 3.1. Qui desitge prendre part en aquestes proves selectives ho haurà de fer
constar en la sol·licitud que es troba en aquesta convocatòria com annex
VI. També es podrà accedir a una còpia de la sol·licitud esmentada a
través de la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de
la qual és https://www.uv.es/pas.
3.2. Les sol·licituds es
presentaran per duplicat: una per a la Universitat de València i una per
a la persona interessada. Han d'anar dirigides al Rectorat de la
Universitat de València.
3.3. El termini de presentació de
sol·licituds serà de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de
la publicació d'aquesta convocatòria al DOGV. {del 29 d'agost a l' 11 de setembre de 2019, a.i.}
3.4. Presentació de sol·licituds. 3.4.1 Les sol·licituds es podran presentar a:
a)
El registre d'entrada de la Universitat de València (avinguda Blasco
Ibáñez, 13, 46010 València), que es troba obert al públic de dilluns a
divendres en horari: de 09.00 a 14.00 h. i de 16.00 a 18.00 h. (no
obstant això, durant els mesos de juny i juliol i fins al 15 de
setembre, el Registre General només romandrà obert de 09.00 a 14.00 h.).
b)
El registre de qualsevol altra administració pública, o a les oficines
de Correus, en la forma que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/199,
de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i
del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació
del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei
39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les
administracions públiques).
Si es presenta la sol·licitud a una
oficina de Correus se farà en sobre obert per a que la sol·licitud siga
datada i segellada pel personal de Correus abans de ser certificada. Hi
haurà de figurar clarament el nom de l'oficina i la data. De no procedir
d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada al
registre general d'aquesta universitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia