Anunci de l’Excel·lentíssima Diputació Provincial de València sobre convocatòria núm. 20/16: bases de l’oposició lliure de set places de tècnic/a d’administració general de la Diputació.
BASES
Base primera. Objecte de la convocatòria És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat, pel procediment d’oposició lliure, de set places de tècnic/a d’Administració General, vacants en la plantilla d’aquesta corporació provincial i que figuren en l’Oferta d’Ocupació Pública per al 2016, enquadrades en l’escala d’Administració General, subescala Tècnica, subgrup A1, dotades amb les retribucions legalment establides i corresponents al seu subgrup de classificació segons l’article 76 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (TRLEBEP).
Base tercera. Condicions o requisits que han de reunir o complir els aspirants Per a prendre part en les proves selectives d’aquesta convocatòria serà necessari:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o la d’un dels restants Estats membres de la Unió Europea. Igualment serà aplicable, siga quina siga la seua nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret i als seus descendents i als del seu cònjuge sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.
b) Posseir la capacitat funcional per a l’exercici de les tasques.
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas que siga nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, l’accés a l’ocupació pú-blica en els mateixos termes.
e) Estar en possessió del títol de llicenciat en Dret, en Ciències Polítiques, Econòmiques o Empresarials, Intendent Mercantil o Actuari o les titulacions equivalents que corresponguen, d’acord amb el sistema vigent de titulacions, quan així quede acreditat per l’Administració Educativa competent, o en condicions d’obtindre’l en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds. Si és el cas, l’equivalència haurà de ser aportada pel personal aspirant mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l’Administració Educativa competent.
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o con-validació, si és el cas.
Base quarta. Igualtat de condicions L’òrgan de selecció establirà, per a les persones amb discapacitat que així ho manifesten en la seua sol·licitud de participació, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de les proves selectives. Per a això, hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social, o l’òrgan competent d’altres comunitats autònomes o de l’Administració de l’Estat, que acredite la seua condició de discapacitat, com també la compatibilitat amb l’exercici de les tasques i funcions de la plaça objecte de la present convocatòria. A aquests efectes, d’acord amb l’article 4.2 del Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General de Drets de les Persones amb Discapacitat i de la seua inclusió social, tindran la consideració de persones amb discapacitat aquelles a qui se’ls haja reconegut un grau de minusvalidesa igual o superior al 33 per cent. En tot cas, es consideraran afectats per una minusvalidesa en grau igual o superior al 33 per cent els pensionistes de la Seguretat Social que tinguen reconeguda una pensió d’incapacitat permanent en el grau de total, absoluta o gran invalidesa, i els pensionistes de classes passives que tinguen reconeguda una pensió de jubilació o de retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.
Base cinquena. Sol·licituds i admissió d’aspirants En les sol·licituds per a prendre part en la present oposició, que hauran d’estar omplides degudament, els aspirants manifestaran que reuneixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en la base tercera i, si és el cas, en la base quarta, referides a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, i seran diri-gides al Sr. president de la Diputació, s’hauran de presentar en el seu Registre General (Palau de la Batllia, carrer dels Serrans, núm. 2, València), o en els llocs que determina l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Adminis-tracions Públiques, degudament reintegrades, dins del termini de 20 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
La sol·licitud per a prendre part en el present procés haurà d’omplir-se preferentment per mitjans telemàtics, a través del tràmit que es troba en la pàgina web, www.dival.es/personal. Una vegada omplida, haurà de ser impresa, firmada i presentada en format paper en el termini fixat a este efecte i en els llocs descrits en el paràgraf anterior. Les sol·licituds generades telemàticament i que no siguen presentades en els llocs i maneres prevists, no conferiran cap dret per al sol·licitant.
Així mateix, el personal aspirant podrà utilitzar el model original de sol·licitud en paper que es troba en el Registre General de la Dipu-tació de València o en el Punt d’Atenció i Informació de Personal (carrer Hug de Montcada, núm. 9, València).
En el cas que s’opte per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, la presentació es farà en sobre obert perquè la instància siga datada i segellada pel personal funcionari abans de ser certificada.
Base primera. Objecte de la convocatòria És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat, pel procediment d’oposició lliure, de set places de tècnic/a d’Administració General, vacants en la plantilla d’aquesta corporació provincial i que figuren en l’Oferta d’Ocupació Pública per al 2016, enquadrades en l’escala d’Administració General, subescala Tècnica, subgrup A1, dotades amb les retribucions legalment establides i corresponents al seu subgrup de classificació segons l’article 76 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (TRLEBEP).
Base tercera. Condicions o requisits que han de reunir o complir els aspirants Per a prendre part en les proves selectives d’aquesta convocatòria serà necessari:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o la d’un dels restants Estats membres de la Unió Europea. Igualment serà aplicable, siga quina siga la seua nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret i als seus descendents i als del seu cònjuge sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.
b) Posseir la capacitat funcional per a l’exercici de les tasques.
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas que siga nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, l’accés a l’ocupació pú-blica en els mateixos termes.
e) Estar en possessió del títol de llicenciat en Dret, en Ciències Polítiques, Econòmiques o Empresarials, Intendent Mercantil o Actuari o les titulacions equivalents que corresponguen, d’acord amb el sistema vigent de titulacions, quan així quede acreditat per l’Administració Educativa competent, o en condicions d’obtindre’l en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds. Si és el cas, l’equivalència haurà de ser aportada pel personal aspirant mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l’Administració Educativa competent.
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o con-validació, si és el cas.
Base quarta. Igualtat de condicions L’òrgan de selecció establirà, per a les persones amb discapacitat que així ho manifesten en la seua sol·licitud de participació, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de les proves selectives. Per a això, hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social, o l’òrgan competent d’altres comunitats autònomes o de l’Administració de l’Estat, que acredite la seua condició de discapacitat, com també la compatibilitat amb l’exercici de les tasques i funcions de la plaça objecte de la present convocatòria. A aquests efectes, d’acord amb l’article 4.2 del Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General de Drets de les Persones amb Discapacitat i de la seua inclusió social, tindran la consideració de persones amb discapacitat aquelles a qui se’ls haja reconegut un grau de minusvalidesa igual o superior al 33 per cent. En tot cas, es consideraran afectats per una minusvalidesa en grau igual o superior al 33 per cent els pensionistes de la Seguretat Social que tinguen reconeguda una pensió d’incapacitat permanent en el grau de total, absoluta o gran invalidesa, i els pensionistes de classes passives que tinguen reconeguda una pensió de jubilació o de retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.
Base cinquena. Sol·licituds i admissió d’aspirants En les sol·licituds per a prendre part en la present oposició, que hauran d’estar omplides degudament, els aspirants manifestaran que reuneixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en la base tercera i, si és el cas, en la base quarta, referides a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, i seran diri-gides al Sr. president de la Diputació, s’hauran de presentar en el seu Registre General (Palau de la Batllia, carrer dels Serrans, núm. 2, València), o en els llocs que determina l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Adminis-tracions Públiques, degudament reintegrades, dins del termini de 20 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
La sol·licitud per a prendre part en el present procés haurà d’omplir-se preferentment per mitjans telemàtics, a través del tràmit que es troba en la pàgina web, www.dival.es/personal. Una vegada omplida, haurà de ser impresa, firmada i presentada en format paper en el termini fixat a este efecte i en els llocs descrits en el paràgraf anterior. Les sol·licituds generades telemàticament i que no siguen presentades en els llocs i maneres prevists, no conferiran cap dret per al sol·licitant.
Així mateix, el personal aspirant podrà utilitzar el model original de sol·licitud en paper que es troba en el Registre General de la Dipu-tació de València o en el Punt d’Atenció i Informació de Personal (carrer Hug de Montcada, núm. 9, València).
En el cas que s’opte per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, la presentació es farà en sobre obert perquè la instància siga datada i segellada pel personal funcionari abans de ser certificada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia