PRIMERA. . Normes Generals. L'objecte de les presents bases és la provisió, mitjançant concurs-oposició d'una plaça d'administratiu, en règim funcionari interí a jornada complerta que es troba vacant a la plantilla de personal d'aquesta corporació.
Les característiques de la plaça són les següents:
Denominació: Informador/a-tramitador/a
Grup de titulació: C1
Complement de destí: 16
Complement específic: 491,78€
Jornada: 37,50 hores setmanals
Horari: de dilluns a divendres de 8.00h a 15h i els dijous de 16.00h a 18.00h
Funcions que té encomanades són les següents: És responsable d'acollir als ciutadans i orientar-los durant la seva presència en les dependències municipals; d'atendre als ciutadans i les demandes d'informació a través de qualsevol dels canals disponibles; de facilitar als ciutadans els impresos necessaris per a la realització dels tràmits interessats, així com oferir ajuda per complimentar-los; de recopilar i seguir les queixes, suggeriments i avisos presentats pels ciutadans; de tramitar els procediments que se li assignin seguint les lleis i els procediments establerts; del manteniment i actualització de bases de dades, censos, registres, etc.. així com de detectar les dades desactualitzades; de col·laborar en la simplificació administrativa; d'elaborar documentació i proposar models, estadístiques, llistats, etc.. ; dona suport al personal tècnic de la Institució, així com aquelles altres tasques de caràcter similar que li siguin assignades pels seus superiors.
SEGONA. Modalitat del Contracte. La modalitat del contracte és funcionari interí fins a la provisió definitiva de la plaça.
TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants . Per formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 de la Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 de la Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre 1.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir compliments setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'empleat públic.
e) Estar en possessió del títol de batxillerat elemental, formació professional de primer grau (LGE), tècnic/a de formació professional (LOE i LOGSE) o altres títols professionalment equivalents al primer dels esmentats d'acord amb el que preveu l'ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny.
- LOE: Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig d'Educació.
- LOGSE: Llei orgànica 1/1990, de 3 d'octubre, d'Ordenació General del sistema educatiu.
- LGE: Llei 14/1970, de 4 d'agost. General d'Educació i de finançament de la reforma educativa.
d) Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de coneixements de català nivell elemental C1 de la secretaria de política lingüística, o equivalent. Les persones aspirants que no acreditin documentalment aquest requisit, hauran de passar la prova de nivell corresponent
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives podran presentar la sol·licitud en model oficial que està disponible a la pàgina web municipal (www.lacelleradeter.cat), en el Registre Electrònic General d'aquest Ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de vint dies naturals a partir de l'endemà al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 9 al 28 de febrer de 2018, a.i.}
Les bases íntegres es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província de Girona i la web municipal.
La sol·licitud haurà d'anar acompanyada per:
a) Instància, degudament signada per la persona aspirant de sol·licitud que indiqui clarament el lloc de treball al qual s'opta i manifesti, si escau, el compliment de tots els requisits de participació.
b) Fotocòpia del DNI o, en cas de no tenir la nacionalitat espanyola, de la documentació oficial acreditativa del compliment del requisit de nacionalitat previst en la lletra a) de la base tercer.
c) Fotocòpia del títol acadèmic requerit per participar en el procés. La presentació per part de la persona interessada d'un títol diferent al previst explícitament en la base corresponent, però que es consideri equivalent, s'ha d'acompanyar de la corresponent justificació de l'equivalència. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, han d'estar acompanyat de l'ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
d) Documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell C de llengua catalana, superior o equivalent.
En cas de no presentar-se l'acreditació documental corresponent, caldrà realitzar l'exercici de coneixements de la llengua catalana previst a la base setena.
e) Curriculum vitae en el qual s'especifiqui, com a mínim, la informació següent:
- Dades personals i de contacte
- La formació acadèmica reglada
- La formació complementària, amb indicació del nombre d'hores lectives de cada curs. Seminari o jornada.
- L'experiència laboral, amb indicació dels diversos càrrecs ocupats, temps durant el qual s'ocuparen i detall de les funcions desenvolupades.
f) Fotocòpia dels documents acreditatius del mèrits al·legats.
Pel que fa a l'experiència laboral, s'ha d'aportar la història de vida laboral, emesa per la Tresoreria General de la Seguretat Social i fotocòpia de qualsevol document que acrediti el temps treballat i la categoria professional i/o les funcions desenvolupades en cada lloc de treball. Pel que fa a la formació, s'han d'aportar les titulacions o certificats formatius emesos pel centre corresponent. En relació a les experiències de voluntariat cal acreditar-ho mitjançant certificats. En el cas que s'al·legui una titulació emesa a l'estranger, la persona aspirant haurà d'aportar certificat oficial de reconeixement o convalidació a Espanya.
L'experiència laboral o la formació que s'al·leguin en el procés però que no resultin acreditades mitjançant la documentació adient no seran objecte de valoració.
No serà necessari compulsar la documentació presentada mitjançant fotocòpia. Però la persona seleccionada en finalitzar el procés se li requerirà la documentació original, en cas que la documentació presentada no coincideixi amb l'original, la persona aspirant quedarà exclosa del procés selectiu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia