Edicte de l'Ajuntament de Xirivella sobre l'extracte de la resolució de la regidoria delegada de personal i seguretat , núm. 219/2019 per la qual s'aproven les bases específiques que regiran en el procés selectiu d'una borsa de treball de tècnic d'igualtat.
Edicto del Ayuntamiento de Xirivella sobre el extracto de la resolución de la concejalía delegada de personal y seguridad, núm. 219/2019 por la cual se aprueban las bases específicas que regirán en el proceso selectivo de una bolsa de trabajo de técnico de igualdad.
EDICTE
«BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ DE BORSES DE TREBALL PER COBRIR PROGRAMES COM A PERSONAL TÈCNIC D'IGUALTAT
Primera.- Estes bases es regiran per les bases generals de borsa de treball aprovades per la Resolució 704, de 10 de maig de 2004, publicades en el BOP núm. 128, de data 31 de maig de 2004, modificades per les resolucions núm. 618/05 i 1731/2007, de data 27 d'abril i 5 de desembre i la resta de normativa aplicable.
Segona.- Les borses que s'han de constituir seran, segons detall:
BORSA DE TREBALL DE PERSONAL TÈCNIC D'IGUALTAT AFECTA A DIVERSITAT FUNCIONAL I SENSE DIVERSITAT FUNCIONAL.
CLASSIFICACIÓ: Escala administració especial, subescala tècnica, classe mitja.
Tercera.- Requisits.- Les persones aspirants hauran de reunir, a més dels requisits generals establits en les bases generals esmentades en la base primera d'este text, els requisits següents:a) Certificat de discapacitat, expedit per l'organisme competent, en el cas que es presenten a la borsa reservada a personal afectat per discapacitat.
b) Certificat de compatibilitat funcional, expedit pel Centre de Valoració i Orientació de Discapacitats, c/ San José de Calasanz, 30, tl. 963867900, en el cas que es presenten a la borsa reservada a persones amb discapacitat.
c) Perfil Lingüístic:
Certificat de coneixement de nivell mitjà de valencià, expedit per la JQCV o equivalent. En el cas que les persones aspirants no tinguen el certificat abans de finalitzar el termini de presentació d'instàncies, hauran de realitzar la prova establida en la fase prèvia.
d) Titulació:
Títol de diplomatura/llicenciatura o grau o titulació equivalent, o en condicions d'obtindre`l abans de la data en que finalitze el termini de presentació d'instàncies. En tot cas les equivalències hauran de ser aportades per la persona aspirant, mitjançant certificació expedida a l'efecte per la Administració competent.
Coneixements específics: (Requisit de la direcció General del Institut de les dones i per a l'igualat de gènere):Títol de doctorat i/o màster en gènere i/o polítiques d'igualtat emès per la Universitat o una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d'Igualtat d'oportunitats realitzades en un mateix curs i certificada per organisme públic.
Edicto del Ayuntamiento de Xirivella sobre el extracto de la resolución de la concejalía delegada de personal y seguridad, núm. 219/2019 por la cual se aprueban las bases específicas que regirán en el proceso selectivo de una bolsa de trabajo de técnico de igualdad.
EDICTE
«BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ DE BORSES DE TREBALL PER COBRIR PROGRAMES COM A PERSONAL TÈCNIC D'IGUALTAT
Primera.- Estes bases es regiran per les bases generals de borsa de treball aprovades per la Resolució 704, de 10 de maig de 2004, publicades en el BOP núm. 128, de data 31 de maig de 2004, modificades per les resolucions núm. 618/05 i 1731/2007, de data 27 d'abril i 5 de desembre i la resta de normativa aplicable.
Segona.- Les borses que s'han de constituir seran, segons detall:
BORSA DE TREBALL DE PERSONAL TÈCNIC D'IGUALTAT AFECTA A DIVERSITAT FUNCIONAL I SENSE DIVERSITAT FUNCIONAL.
CLASSIFICACIÓ: Escala administració especial, subescala tècnica, classe mitja.
Tercera.- Requisits.- Les persones aspirants hauran de reunir, a més dels requisits generals establits en les bases generals esmentades en la base primera d'este text, els requisits següents:a) Certificat de discapacitat, expedit per l'organisme competent, en el cas que es presenten a la borsa reservada a personal afectat per discapacitat.
b) Certificat de compatibilitat funcional, expedit pel Centre de Valoració i Orientació de Discapacitats, c/ San José de Calasanz, 30, tl. 963867900, en el cas que es presenten a la borsa reservada a persones amb discapacitat.
c) Perfil Lingüístic:
Certificat de coneixement de nivell mitjà de valencià, expedit per la JQCV o equivalent. En el cas que les persones aspirants no tinguen el certificat abans de finalitzar el termini de presentació d'instàncies, hauran de realitzar la prova establida en la fase prèvia.
d) Titulació:
Títol de diplomatura/llicenciatura o grau o titulació equivalent, o en condicions d'obtindre`l abans de la data en que finalitze el termini de presentació d'instàncies. En tot cas les equivalències hauran de ser aportades per la persona aspirant, mitjançant certificació expedida a l'efecte per la Administració competent.
Coneixements específics: (Requisit de la direcció General del Institut de les dones i per a l'igualat de gènere):Títol de doctorat i/o màster en gènere i/o polítiques d'igualtat emès per la Universitat o una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d'Igualtat d'oportunitats realitzades en un mateix curs i certificada per organisme públic.
Quarta.- Llistat de persones admesesa) Les instàncies per a optar als llocs de treball convocats s'ajustaran al model oficial, que s'adjunta com a annex a les presents bases i que el Gabinet d'Informació podrà facilitar. S'haurà d'adjuntar a la instància:
1. Certificat de discapacitat i certificat de compatibilitat funcional, en el cas que opten per la borsa de persones amb discapacitat. En les instàncies s'ha de fer constar que es reunixen tots els requisits exigits.
En cas que per causes justificades l'aspirant no puga adjuntar el certificat de compatibilitat funcional a la instància, haurà d'adjuntar en tot cas, el resguard d'haver-ho sol·licitat a l'organisme competent, havent d'aportar-lo abans d'iniciar-se l'1er exercici del procés selectiu corresponent.
2. Resguard d'haver abonat la taxa per drets d'examen que, d'acord amb l'ordenança aprovada per l'Ajuntament, serà de 30€, o la que resulte després d'aplicar les bonificacions acordades en l'ordenança.
a) Les persones aspirants hauran de practicar l'autoliquidació en els impresos habilitats a este efecte per l'Ajuntament i realitzar-ne l'ingrés en qualsevol entitat bancària autoritzada o en la caixa municipal, si està operativa, abans de presentar la sol·licitud corresponent d'inscripció. No se n'admetrà el pagament fora d'este termini.
b) La falta de pagament de la taxa en el termini assenyalat en el paràgraf anterior determinarà la no admissió de la persona aspirant a les proves selectives.
c) La sol·licitud d'inscripció haurà d'acompanyar-se, en tot cas, de l'original o fotocòpia compulsada de l'autoliquidació degudament ingressada.
d) Procedirà la devolució de la taxa per drets d'examen quan no es realitze el fet imposable d'esta (per la no admissió al procés selectiu).
b) Les instàncies es dirigiran al president de la corporació i es presentaran en el termini de DEU (10) DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà a la publicació en el BOP de les presents bases. {del 27 de febrero al 12 de marzo de 2019, a.i.} Les bases es publicaran, a més, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina web. https://xirivella.sede.gva.es www.xirivella.es
Després de finalitzar el termini de presentació d'instàncies, s'aprovarà la llista de les persones aspirants admeses i excloses, mitjançant una resolució de l'Alcaldia o de la Regidoria delegada i que es farà pública mitjançant publicació al DOGV i també es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i pagina WEB. S'establix un termini de 5 dies hàbils per a l'esmena d'errors a partir de l'endemà de la publicació al DOGV. L'Alcaldia resoldrà les reclamacions presentades i si transcorre el termini sense que s'hi formulen reclamacions, aquestes llistes s'entendran definitives. En el cas que no hi haja reclamacions no serà necessari tornar a publicar.
La convocatòria del primer examen i els successius anuncis del tribunal de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina Web.
1. Certificat de discapacitat i certificat de compatibilitat funcional, en el cas que opten per la borsa de persones amb discapacitat. En les instàncies s'ha de fer constar que es reunixen tots els requisits exigits.
En cas que per causes justificades l'aspirant no puga adjuntar el certificat de compatibilitat funcional a la instància, haurà d'adjuntar en tot cas, el resguard d'haver-ho sol·licitat a l'organisme competent, havent d'aportar-lo abans d'iniciar-se l'1er exercici del procés selectiu corresponent.
2. Resguard d'haver abonat la taxa per drets d'examen que, d'acord amb l'ordenança aprovada per l'Ajuntament, serà de 30€, o la que resulte després d'aplicar les bonificacions acordades en l'ordenança.
a) Les persones aspirants hauran de practicar l'autoliquidació en els impresos habilitats a este efecte per l'Ajuntament i realitzar-ne l'ingrés en qualsevol entitat bancària autoritzada o en la caixa municipal, si està operativa, abans de presentar la sol·licitud corresponent d'inscripció. No se n'admetrà el pagament fora d'este termini.
b) La falta de pagament de la taxa en el termini assenyalat en el paràgraf anterior determinarà la no admissió de la persona aspirant a les proves selectives.
c) La sol·licitud d'inscripció haurà d'acompanyar-se, en tot cas, de l'original o fotocòpia compulsada de l'autoliquidació degudament ingressada.
d) Procedirà la devolució de la taxa per drets d'examen quan no es realitze el fet imposable d'esta (per la no admissió al procés selectiu).
b) Les instàncies es dirigiran al president de la corporació i es presentaran en el termini de DEU (10) DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà a la publicació en el BOP de les presents bases. {del 27 de febrero al 12 de marzo de 2019, a.i.} Les bases es publicaran, a més, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina web. https://xirivella.sede.gva.es www.xirivella.es
Després de finalitzar el termini de presentació d'instàncies, s'aprovarà la llista de les persones aspirants admeses i excloses, mitjançant una resolució de l'Alcaldia o de la Regidoria delegada i que es farà pública mitjançant publicació al DOGV i també es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i pagina WEB. S'establix un termini de 5 dies hàbils per a l'esmena d'errors a partir de l'endemà de la publicació al DOGV. L'Alcaldia resoldrà les reclamacions presentades i si transcorre el termini sense que s'hi formulen reclamacions, aquestes llistes s'entendran definitives. En el cas que no hi haja reclamacions no serà necessari tornar a publicar.
La convocatòria del primer examen i els successius anuncis del tribunal de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina Web.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia