jueves, 22 de marzo de 2012

subvencions destinades a finançar els gastos de funcionament de les mancomunitats de municipis de la Comunitat Valenciana.

ORDE 7/2012, de 21 de març, de la Conselleria de Presidència, per la qual es convoquen subvencions per a l’exercici 2012, dirigides a finançar els gastos de funcionament de mancomunitats de municipis de la Comunitat Valenciana, i s’aproven les bases reguladores. [2012/2898]
ORDEN 7/2012, de 21 de marzo, de la Conselleria de Presidencia, por la que se convocan subvenciones para el ejercicio 2012, dirigidas a financiar los gastos de funcionamiento de mancomunidades de municipios de la Comunitat Valenciana, y se aprueban sus bases reguladoras. [2012/2898]
Convocar per a l’exercici 2012 subvencions destinades a finançar gastos de funcionament de les mancomunitats de municipis de la Comunitat Valenciana. L’import global màxim del present programa és de 216.800,00 euros.
ANNEX I
Bases de la convocatòria
Objecte. L’objecte d’estes bases és l’establiment i la regulació d’un programa de subvencions destinades a finançar els gastos de funcionament de les mancomunitats de municipis de la Comunitat Valenciana.
Beneficiaris. Podran sol·licitar les subvencions i ser beneficiaris d’estes les mancomunitats
integrades per municipis de la Comunitat Valenciana.
Els beneficiaris de les subvencions hauran de disposar dels requisits establits en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Actuacions subvencionables. Seran subvencionables, a través del programa de subvencions que estes bases regulen, els gastos de funcionament de les mancomunitats de municipis de la Comunitat Valenciana corresponents al període comprés entre l’1 de gener i 31 de maig de 2012, relatius al capítol I (gastos de personal), així com els gastos derivats de la realització de les actuacions següents:
a) Reparació, manteniment i conservació:
– D’infraestructures, edificis i locals, excloses aquelles actuacions subsumibles en el capítol de transferències de capital.
– De maquinària, instal·lacions tècniques i utillatge.
– D’elements de transport.
– De mobiliari, material i equips d’oficina.
– D’equips per a processos d’informació,
– D’un altre immobilitzat material.
b) Adquisició de material i subministraments consistent en:
– Material d’oficina.
– Subministraments d’aigua, gas, electricitat, combustible i altres subministraments.
Formalització de sol·licituds i termini de presentació. 1. El termini per a la presentació de sol·licituds serà d’un mes des de l’endemà de la publicació de la present orde en el DOCV. { del 23 de març al 23* d'abril de 2012,a.i.} L’incompliment d’este termini determinarà la inadmissió de la sol·licitud.
2. Las sol·licituds de subvenció, tant la sol·licitud general de subvenció com l’específica d’esta ajuda, acompanyades de la documentació requerida, es dirigiran a la Direcció General d’Administració Local (Registre General de la Conselleria de Presidència, c/ Juristes, 10, 46001 València).
3. Las sol·licituds podran presentar-se per qualsevol dels mitjans establits en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques. Igualment també podran presentar-se per via telemàtica en el Portal de la Generalitat (www.gva.es) accedint als apartats Administracions/Ajudes i subvencions/Administracions locals.
Per a poder tramitar electrònicament la sol·licitud, haurà de disposar de certificat digital ja siga de l’entitat, del president de l’entitat o del representant davant de la Conselleria. Tot això de conformitat amb les instruccions previstes en la pàgina web de l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) (www.accv.es).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia