Edicte de l’Ajuntament de Xirivella sobre bases de la
borsa de treball de Tècnic/a d’Iqualtat.
EDICTE
Mitjançant el present edicte es fa públic l’extracte de la Resolució
de la Regidoria delegada de Personal i Seguretat, núm. 334/2017, de
21 de febrer de 2017, en la que s’aproven les bases específiques de
la convocatòria per borsa de treball de personal tècnic d’igualtat.
“BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA
CREACIÓ DE BORSES DE REBALL PER A COBRIR VACANTS,
PROGRAMES, SUBSTITUIR LLOCS DE TREBALL UE ES
TROBEN EN SITUACIÓ D’IT, MATERNITAT, VACACIONS,
PERMISOS, ETC. O PER ACUMULACIÓ DE TASQUES, COM
A PERSONAL TÈCNIC D’IGUALTAT
Primera.- Estes bases es regiran per les bases generals de borsa de
treball aprovades per a Resolució 704, de 10 de maig de 2004, pu-
blicades en el BOP núm. 128, de data 31 de maig de 2004, modifi
-
cades per les resolucions núms. 618/05 i 1731/2007, de data 27 d’abril
i 5 de desembre i la resta de normativa aplicable.
Segona.- Les borses que s’han de constituir seran, segons detall:
BORSA DE TREBALL DE PERSONAL TÈCNIC D’IGUALTAT
AFECTA A DISCAPACITATS
I SENSE DISCAPACITAT.
CLASSIFICACIÓ: escala d’administració especial, subescala tècnica, classe mitjana.
Tercera.- Requisits.- Les persones que opten hauran de reunir, a més
dels requisits generals establits en les bases generals esmentades en
la base primera d’aquest text, els requisits següents:
a) Certificat de discapacitat, expedit per l’organisme competent, en
el cas que es presenten a la borsa reservada a personal afectat per
discapacitat.
b) Certificat de compatibilitat funcional, expedit pel Centre de Valoració i Orientació de Discapacitats, c/ San José de Calasanz, 30,
tel. 963867900, en el cas que es presenten a la borsa reservada a
persones amb discapacitat.
c) Perfil Lingüístic:
Certificat de coneixement de nivell mitjà de valencià, expedit per la
JQCV o equivalent.
En el cas que les persones que opten no tinguen
el certificat abans de finalitzar el termini de presentació d’instàncies,
hauran de realitzar la prova establida en la fase prèvia.
d) Titulació:
Títol de diplomatura/llicenciatura o grau o titulació equivalent, o en
condicions d’obtindre`l abans de la data en què finalitze el termini
de presentació d’instàncies.
En qualsevol cas, les persones que opten
hauran d’aportar-hi les equivalències, mitjançant una certificació
expedida a l’efecte per l’administració competent.
Coneixements específics: (requisit de la Direcció General de l’Institut
de les Dones i per a la Igualat de Gènere): Títol de doctorat i/o
màster en gènere i/o polítiques d’igualtat, emés per la universitat, o
una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d’Igualtat d’oportunitats realitzades en un mateix curs i certificada per un organisme públic.
Quarta.- Llista de persones admeses.
a) Les instàncies per a optar als llocs de treball convocats s’ajustaran
al model oficial, que s’adjunta com a annex a les presents bases, i
que el Gabinet d’Informació podrà facilitar. S’haurà d’adjuntar a la
instància:
1. Certificat de discapacitat i certificat de compatibilitat funcional,
en el cas que opten per la borsa de persones amb discapacitat. En les
instàncies s’ha de fer constar que es reuneixen tots els requisits
exigits. En cas que per causes justificades la persona que opte no
puga adjuntar el certificat de compatibilitat funcional a la instància,
haurà d’adjuntar en tot cas, el resguard d’haver-lo sol·licitat a
l’organisme competent, i haurà d’aportar-lo abans d’iniciar-se el 1r
exercici del procés selectiu corresponent.
2. Resguard d’haver abonat la taxa per drets d’examen que, d’acord
amb l’ordenança aprovada per l’Ajuntament, serà de 30 € o la que
resulte després d’aplicar les bonificacions acordades en l’ordenança:
a) Les persones que opten hauran de practicar l’autoliquidació en els
impresos habilitats a este efecte per l’Ajuntament i realitzar-ne l’ingrés
en qualsevol entitat bancària autoritzada o en la caixa municipal, si
està operativa, abans de presentar la sol·licitud corresponent d’inscripció.
No se n’admetrà el pagament fora d’aquest termini.
b) La falta de pagament de la taxa en el termini assenyalat en el
paràgraf anterior determinarà la no-admissió de la persona que opte
a les proves selectives.
c) La sol·licitud d’inscripció haurà d’acompanyar-se, en tot cas, amb
l’original o la fotocòpia compulsada de l’autoliquidació degudament
ingressada.
d) Serà procedent la devolució de la taxa per drets d’examen quan no
se’n realitze el fet imposable (per la no-admissió al procés selectiu).
b) Les instàncies es dirigiran al president de la corporació i es presentaran en el termini de DEU (10) DIES NATURALS, comptadors
a partir de l’endemà a la publicació en el BOP de les presents bases.{del 4 al 13 de març de 2017, a.i.}
Les bases es publicaran, a més, en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament
i en la pàgina web,[www.xirivella.es/es] i en les oficines d’informació municipals, degudament coordinades pel Gabinet d’Informació.
Després de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, s’aprovarà
la llista de les persones que opten que siguen admesos i exclosos,
mitjançant una resolució de l’Alcaldia o de la Regidoria delegada i
que es farà pública a través del tauler d’anuncis de l’Ajuntament.
S’estableix un termini de 5 dies naturals per a l’esmena d’errors.
L’Alcaldia resoldrà les reclamacions presentades i, si transcorre el
termini sense que s’hi formulen reclamacions, aquestes llistes
s’entendran definitives.
En el cas que no hi haja reclamacions no serà
necessari tornar a publicar.
La convocatòria del primer examen i els successius anuncis del tri-
bunal de selecció es publicaran en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament
i en la pàgina Web.
c) El nomenament del personal funcionari de carrera d’aquest ajun
-
tament que forme part d’aquesta borsa, si pertoca, es realitzarà pel
sistema de millora d’ocupació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia