lunes, 6 de marzo de 2017

borsa de treball de Tècnic/a d’Iqualtat. Ajuntament de Xirivella. L'Horta-València)

Edicte de l’Ajuntament de Xirivella sobre bases de la borsa de treball de Tècnic/a d’Iqualtat. EDICTE 
Mitjançant el present edicte es fa públic l’extracte de la Resolució de la Regidoria delegada de Personal i Seguretat, núm. 334/2017, de 21 de febrer de 2017, en la que s’aproven les bases específiques de la convocatòria per borsa de treball de personal tècnic d’igualtat. “BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ DE BORSES DE REBALL PER A COBRIR VACANTS, PROGRAMES, SUBSTITUIR LLOCS DE TREBALL UE ES TROBEN EN SITUACIÓ D’IT, MATERNITAT, VACACIONS, PERMISOS, ETC. O PER ACUMULACIÓ DE TASQUES, COM A PERSONAL TÈCNIC D’IGUALTAT 
Primera.- Estes bases es regiran per les bases generals de borsa de treball aprovades per a Resolució 704, de 10 de maig de 2004, pu- blicades en el BOP núm. 128, de data 31 de maig de 2004, modifi - cades per les resolucions núms. 618/05 i 1731/2007, de data 27 d’abril i 5 de desembre i la resta de normativa aplicable. 
Segona.- Les borses que s’han de constituir seran, segons detall:
BORSA DE TREBALL DE PERSONAL TÈCNIC D’IGUALTAT AFECTA A DISCAPACITATS I SENSE DISCAPACITAT. 
CLASSIFICACIÓ: escala d’administració especial, subescala tècnica, classe mitjana. 
Tercera.- Requisits.- Les persones que opten hauran de reunir, a més dels requisits generals establits en les bases generals esmentades en la base primera d’aquest text, els requisits següents: 
a) Certificat de discapacitat, expedit per l’organisme competent, en el cas que es presenten a la borsa reservada a personal afectat per discapacitat. 
b) Certificat de compatibilitat funcional, expedit pel Centre de Valoració i Orientació de Discapacitats, c/ San José de Calasanz, 30, tel. 963867900, en el cas que es presenten a la borsa reservada a persones amb discapacitat.  
c) Perfil Lingüístic: Certificat de coneixement de nivell mitjà de valencià, expedit per la JQCV o equivalent
En el cas que les persones que opten no tinguen el certificat abans de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, hauran de realitzar la prova establida en la fase prèvia. 
d) Titulació: Títol de diplomatura/llicenciatura o grau o titulació equivalent, o en condicions d’obtindre`l abans de la data en què finalitze el termini de presentació d’instàncies.
En qualsevol cas, les persones que opten hauran d’aportar-hi les equivalències, mitjançant una certificació expedida a l’efecte per l’administració competent. 
Coneixements específics: (requisit de la Direcció General de l’Institut de les Dones i per a la Igualat de Gènere): Títol de doctorat i/o màster en gènere i/o polítiques d’igualtat, emés per la universitat, o una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d’Igualtat d’oportunitats realitzades en un mateix curs i certificada per un organisme públic.
Quarta.- Llista de persones admeses. a) Les instàncies per a optar als llocs de treball convocats s’ajustaran al model oficial, que s’adjunta com a annex a les presents bases, i que el Gabinet d’Informació podrà facilitar. S’haurà d’adjuntar a la instància: 
1. Certificat de discapacitat i certificat de compatibilitat funcional, en el cas que opten per la borsa de persones amb discapacitat. En les instàncies s’ha de fer constar que es reuneixen tots els requisits exigits. En cas que per causes justificades la persona que opte no puga adjuntar el certificat de compatibilitat funcional a la instància, haurà d’adjuntar en tot cas, el resguard d’haver-lo sol·licitat a l’organisme competent, i haurà d’aportar-lo abans d’iniciar-se el 1r exercici del procés selectiu corresponent.
2. Resguard d’haver abonat la taxa per drets d’examen que, d’acord amb l’ordenança aprovada per l’Ajuntament, serà de 30 € o la que resulte després d’aplicar les bonificacions acordades en l’ordenança:
a) Les persones que opten hauran de practicar l’autoliquidació en els impresos habilitats a este efecte per l’Ajuntament i realitzar-ne l’ingrés en qualsevol entitat bancària autoritzada o en la caixa municipal, si està operativa, abans de presentar la sol·licitud corresponent d’inscripció. 
No se n’admetrà el pagament fora d’aquest termini.
b) La falta de pagament de la taxa en el termini assenyalat en el paràgraf anterior determinarà la no-admissió de la persona que opte a les proves selectives.
c) La sol·licitud d’inscripció haurà d’acompanyar-se, en tot cas, amb l’original o la fotocòpia compulsada de l’autoliquidació degudament ingressada.
d) Serà procedent la devolució de la taxa per drets d’examen quan no se’n realitze el fet imposable (per la no-admissió al procés selectiu).
b) Les instàncies es dirigiran al president de la corporació i es presentaran en el termini de DEU (10) DIES NATURALS, comptadors a partir de l’endemà a la publicació en el BOP de les presents bases.{del 4 al 13 de març de 2017, a.i.} Les bases es publicaran, a més, en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i en la pàgina web,[www.xirivella.es/es] i en les oficines d’informació municipals, degudament coordinades pel Gabinet d’Informació. 
Després de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, s’aprovarà la llista de les persones que opten que siguen admesos i exclosos, mitjançant una resolució de l’Alcaldia o de la Regidoria delegada i que es farà pública a través del tauler d’anuncis de l’Ajuntament. 
S’estableix un termini de 5 dies naturals per a l’esmena d’errors. L’Alcaldia resoldrà les reclamacions presentades i, si transcorre el termini sense que s’hi formulen reclamacions, aquestes llistes s’entendran definitives. 
En el cas que no hi haja reclamacions no serà necessari tornar a publicar. La convocatòria del primer examen i els successius anuncis del tri- bunal de selecció es publicaran en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i en la pàgina Web.
c) El nomenament del personal funcionari de carrera d’aquest ajun - tament que forme part d’aquesta borsa, si pertoca, es realitzarà pel sistema de millora d’ocupació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia