Anunci de l'Ajuntament d'Algemesí sobre convocatoria i bases per cobrir en propietat una plaça de tècnic superior informàtic.
ANUNCI
Per el present es fa públic que per acord de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 15 de desembre de 2017, es van aprovar les bases i la convocatòria per a la cobertura en propietat d'una plaça de tècnic superior informàtic vacant en la plantilla pel procediment d'oposició lliure.
Es transcriu a continuació el text íntegre de les bases aprovades:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC SUPERIOR INFORMÀTIC.
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria
És objecte de les presents bases la provisió en propietat d'una plaça de tècnic superior informàtic inclosa en l'Oferta Pública d'Ocupació de l'ajuntament d'Algemesí corresponent a l'exercici 2017, aprovada per acord de la junta de govern local en sessió de data 5 de maig de 2017, i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8096 de data 1 d'agost de 2017, que les seues característiques són:
Grup: A; Subgrup: A1; Escala: Administració especial; Subescala: tècnics ; Classe: Superior; Denominació: Tècnic superior informàtic; Nombre de vacants: 1
La plaça referida està adscrita al departament d'informàtica i les funcions que té encomanades són les següents:
- Dirigir i gestionar els recursos materials i humans de què disposa el departament d'informàtica i fixar les directrius a seguir pel tal d'assegurar els seus objectius.
- Distribuir el treball entre els membres del departament canalitzant les demandes informàtiques dels diversos departaments.
- Coordinar les absències de personal del seu departament per vacances u altres circumstàncies.
- Detectar les necessitats dels usuaris dels sistemes informàtics de l'ajuntament valorant les necessitats detectades i elaborant informes sobre canvis i millores en els sistemes i aplicacions.
- Assistència als usuaris i equips informàtics resolent els problemes que es presenten en la utilització.
- Dissenyar o realitzar adaptacions d'aplicacions informàtiques específiques en funció de les necessitats dels usuaris.
- Estudiar i proposar projectes, metodologies i aplicacions noves així com les actuacions a seguir.
- Dirigir els projectes informàtics.
- Elaborar propostes de compra d'equips, dispositius, software i material informàtic i mantenir contacte amb els proveïdors per a l'adquisició de materials o la contractació de serveis de manteniment o programes informàtics específics.
- Coordinar l'adequada actualització, ampliació i/o manteniment dels sistemes i programes informàtics contractats assegurant que s'efectuen seguint els procediments i especificacions establertes.
- Instal·lar, configurar i verificar els equips informàtics d'acord amb les necessitats de l'usuari i de les especificacions tècniques.
- Diagnosticar les causes de disfuncionalitat dels sistemes i adoptar les mesures per al ràpid i fiable restabliment de la seva operativitat.
- Supervisar els servidors i comprovar el correcte funcionament dels mateixos i el seu estat.
- Dissenyar i planificar accessos i autoritzacions a les bases de dades i programes informàtics utilitzats pels diversos departaments de l'ajuntament.
- Mantenir reunions amb el regidor delegat de l'àrea per al seguiment de projectes, plantejament i resolució de conflictes.
- Dissenyar, planificar i programar l'execució e sistemes de seguretat: antivirus, antispam, etc. Comprovar la correcta execució de sistemes de seguretat municipals.
- Proposar, dirigir i planificar els objectius a aconseguir en matèria de modernització local establint terminis de consecució.
- Impulsar el creixement de l'administració electrònica.
- Promoure l'eficàcia i la qualitat dels serveis dels diferents departaments i l'administració electrònica coordinant i assessorant sobre els plans de treball necessaris.
- Impulsar i dirigir projectes de millora continua e innovació coordinant l'assignació de tasques necessàries per a la consecució dels objectius..
- Garantir el compliment de la legislació aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal de transparència i bon govern, de relació dels ciutadans i entitats amb el municipi, del ENS (Esquema nacional de seguretat) i del ENI (Esquema Nacional de Interoperabilitat).
- Avaluar les ferramentes en matèries TIC (Tecnologies de la informació i comunicacions) que permeten optimitzar la gestió en les diverses àrees municipals, facilitar l'accés del ciutadà a l'administració amb diferents canals de comunicació i millorar el seu accés a la societat d'informació.
- Dirigir i coordinar les actuacions necessàries per a la definitiva implantació d'una oficina virtual útil per al ciutadà en les seves relacions amb l'administració.
- Informar periòdicament al equip de govern dels objectius aconseguits en matèria de modernització local i de les incidències sorgides en el desenvolupament de les tasques necessàries
El sistema selectiu triat és d'oposició lliure.
SEGONA. Publicitat de la Convocatòria i les seues Bases
La convocatòria s'anunciarà en el Butlletí Oficial de la Província, la pàgina web de l'Ajuntament i,en el Tauler d'anuncis, inserint-se extracte de la mateixa en el Butlletí Oficial de l'Estat.
Els resultats de cadascun dels exercicis, les successives crides i convocatòries, i en definitiva qualsevol decisió que adopte el Tribunal de selecció i que haja de conèixer el personal aspirant fins a la finalització de les proves selectives, s'exposaran en la pàgina web bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general. També es publicarà en el tauler d'edictes.
TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants
Per a formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana:
a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b. Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.
c. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.
d. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. Posseir la titulació exigida.
f. Estar en possessió del certificat de grau elemental de la junta qualificadora de coneixements de valencià.
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies. Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves d'accés instàncies es dirigiran a l'alcaldia/presidència i es presentaran en el registre general d'entrada o en la forma que determina la llei 39/2015 de procediment administratiu comú, i en elles els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases i que es comprometen al jurament o promesa.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.
ANUNCI
Per el present es fa públic que per acord de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 15 de desembre de 2017, es van aprovar les bases i la convocatòria per a la cobertura en propietat d'una plaça de tècnic superior informàtic vacant en la plantilla pel procediment d'oposició lliure.
Es transcriu a continuació el text íntegre de les bases aprovades:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC SUPERIOR INFORMÀTIC.
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria
És objecte de les presents bases la provisió en propietat d'una plaça de tècnic superior informàtic inclosa en l'Oferta Pública d'Ocupació de l'ajuntament d'Algemesí corresponent a l'exercici 2017, aprovada per acord de la junta de govern local en sessió de data 5 de maig de 2017, i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8096 de data 1 d'agost de 2017, que les seues característiques són:
Grup: A; Subgrup: A1; Escala: Administració especial; Subescala: tècnics ; Classe: Superior; Denominació: Tècnic superior informàtic; Nombre de vacants: 1
La plaça referida està adscrita al departament d'informàtica i les funcions que té encomanades són les següents:
- Dirigir i gestionar els recursos materials i humans de què disposa el departament d'informàtica i fixar les directrius a seguir pel tal d'assegurar els seus objectius.
- Distribuir el treball entre els membres del departament canalitzant les demandes informàtiques dels diversos departaments.
- Coordinar les absències de personal del seu departament per vacances u altres circumstàncies.
- Detectar les necessitats dels usuaris dels sistemes informàtics de l'ajuntament valorant les necessitats detectades i elaborant informes sobre canvis i millores en els sistemes i aplicacions.
- Assistència als usuaris i equips informàtics resolent els problemes que es presenten en la utilització.
- Dissenyar o realitzar adaptacions d'aplicacions informàtiques específiques en funció de les necessitats dels usuaris.
- Estudiar i proposar projectes, metodologies i aplicacions noves així com les actuacions a seguir.
- Dirigir els projectes informàtics.
- Elaborar propostes de compra d'equips, dispositius, software i material informàtic i mantenir contacte amb els proveïdors per a l'adquisició de materials o la contractació de serveis de manteniment o programes informàtics específics.
- Coordinar l'adequada actualització, ampliació i/o manteniment dels sistemes i programes informàtics contractats assegurant que s'efectuen seguint els procediments i especificacions establertes.
- Instal·lar, configurar i verificar els equips informàtics d'acord amb les necessitats de l'usuari i de les especificacions tècniques.
- Diagnosticar les causes de disfuncionalitat dels sistemes i adoptar les mesures per al ràpid i fiable restabliment de la seva operativitat.
- Supervisar els servidors i comprovar el correcte funcionament dels mateixos i el seu estat.
- Dissenyar i planificar accessos i autoritzacions a les bases de dades i programes informàtics utilitzats pels diversos departaments de l'ajuntament.
- Mantenir reunions amb el regidor delegat de l'àrea per al seguiment de projectes, plantejament i resolució de conflictes.
- Dissenyar, planificar i programar l'execució e sistemes de seguretat: antivirus, antispam, etc. Comprovar la correcta execució de sistemes de seguretat municipals.
- Proposar, dirigir i planificar els objectius a aconseguir en matèria de modernització local establint terminis de consecució.
- Impulsar el creixement de l'administració electrònica.
- Promoure l'eficàcia i la qualitat dels serveis dels diferents departaments i l'administració electrònica coordinant i assessorant sobre els plans de treball necessaris.
- Impulsar i dirigir projectes de millora continua e innovació coordinant l'assignació de tasques necessàries per a la consecució dels objectius..
- Garantir el compliment de la legislació aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal de transparència i bon govern, de relació dels ciutadans i entitats amb el municipi, del ENS (Esquema nacional de seguretat) i del ENI (Esquema Nacional de Interoperabilitat).
- Avaluar les ferramentes en matèries TIC (Tecnologies de la informació i comunicacions) que permeten optimitzar la gestió en les diverses àrees municipals, facilitar l'accés del ciutadà a l'administració amb diferents canals de comunicació i millorar el seu accés a la societat d'informació.
- Dirigir i coordinar les actuacions necessàries per a la definitiva implantació d'una oficina virtual útil per al ciutadà en les seves relacions amb l'administració.
- Informar periòdicament al equip de govern dels objectius aconseguits en matèria de modernització local i de les incidències sorgides en el desenvolupament de les tasques necessàries
El sistema selectiu triat és d'oposició lliure.
SEGONA. Publicitat de la Convocatòria i les seues Bases
La convocatòria s'anunciarà en el Butlletí Oficial de la Província, la pàgina web de l'Ajuntament i,en el Tauler d'anuncis, inserint-se extracte de la mateixa en el Butlletí Oficial de l'Estat.
Els resultats de cadascun dels exercicis, les successives crides i convocatòries, i en definitiva qualsevol decisió que adopte el Tribunal de selecció i que haja de conèixer el personal aspirant fins a la finalització de les proves selectives, s'exposaran en la pàgina web bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general. També es publicarà en el tauler d'edictes.
TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants
Per a formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana:
a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b. Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.
c. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.
d. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. Posseir la titulació exigida.
f. Estar en possessió del certificat de grau elemental de la junta qualificadora de coneixements de valencià.
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies. Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves d'accés instàncies es dirigiran a l'alcaldia/presidència i es presentaran en el registre general d'entrada o en la forma que determina la llei 39/2015 de procediment administratiu comú, i en elles els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases i que es comprometen al jurament o promesa.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia