jueves, 25 de enero de 2018

1 peó supervisor de la brigada municipal d'obres i serveis (AP*). Ajuntament de la Riba (Tarragona)

Mitjançant Decret d'Alcaldia número 008/2018 de data 2 de gener s'aproven les bases reguladores de la convocatòria per seleccionar una plaça de peó supervisor de la brigada municipal en règim laboral fix, mitjançant concurs oposició, d'acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:
BASES QUE REGIRAN EL PROCÉS SELECTIU DE LA CONVOCATÒRIA PER SELECCIONAR UNA PLAÇA DE PEÓ SUPERVISOR EN RÈGIM LABORAL FIX DE L'AJUNTAMENT DE LA RIBA
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L'objecte d'aquestes bases és per seleccionar una persona per a ocupar una plaça vacant de peó supervisor de la brigada municipal d'obres i serveis en règim laboral fix (equivalent al grup professional AP de personal funcionari).
El personal que formarà part d'aquesta convocatòria serà seleccionat mitjançant concurs oposició, torn lliure.
La relació jurídica del personal contractat serà per la modalitat de personal laboral fix, a jornada completa de 37,50 hores setmanals, i tindrà assignades les retribucions establertes a la relació de llocs de treball municipal segons el grup de classificació següent:

Codi identificació del lloc
Lloc de treball
Classificació professional
Complement de destinació
Sou base
Complement destinació
Complement específic
Retribució bruta anual
02.02.02
Peó supervisor
AP
12
7.755,00
3.678,00
5.886,02
17.319,02
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial Provincial i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. La resta de publicacions del procés selectiu es faran mitjançant anuncis al taulell electrònic municipal E-Tauler. [] [www.riba.altanet.org/]
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents a la brigada municipal d'obres i serveis per al grup professional de peó supervisor, que comprèn serveis diversos:
- Tasques de manteniment, reparació, conservació i modernització de l'enllumenat públic.
- Tasques de manteniment, reparació, conservació i modernització d'edificis municipals, en les instal·lacions elèctriques, d'aigua, gas, calefacció, climatització de les dependències municipals i mobiliari municipal.
- Servei municipal d'aigua: lectura de comptadors, control de cloració, instal·lació de comptadors, etc.
- Parcs i jardins: control de reg i fonts municipals, manteniment parcs públics, camins, etc.
- Cementiri: neteja i control nínxols, assistència enterraments etc.
- Assistència a Secretaria: notificació de documents, publicació als taulells d'anuncis, etc.
- Neteja viària.
- Actes públics: instal·lació, muntatge i desmuntatge d'esdeveniments municipals, preparació de festes i actes culturals, decoració nadalenca, etc.
- Tenir cura de les eines i vehicles al seu càrrec.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Qualsevol altra funció de la competència professional que els caps jeràrquics li puguin encomanar.
3. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per ser admès i prendre part en la convocatòria, els aspirants han de reunir, a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits:
1. Tenir la nacionalitat espanyola, d'acord amb les lleis vigents, o tenir la nacionalitat de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, de conformitat amb l'article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i amb el que estableixen la Llei 4/2000 d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya, i la Llei 14/2003, de 20 de novembre, sobre els drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, i disposicions concordants. Els aspirants estrangers han d'acreditar la seva nacionalitat.
Els estrangers amb residència legal a Espanya podran accedir com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols. Els estrangers han d'acreditar un coneixement de nivell intermedi o superior al nivell B2 o C2 de castellà.
2. Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
3. Haver complert 16 anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa fixada per la llei.
4. No patir cap malaltia ni disminució que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
5. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l'ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
6. Complir les condicions específiques per exercir les funcions que dins el cos i l'escala li poden ser encomanades.
7. Estar en possessió del carnet de conduir de la classe B.
8. Posseir el certificat de coneixements de nivell de bàsic de llengua catalana (certificat B1) de la Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l'Ordre 491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística.
En cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria (B1), que han de superar els aspirants.
4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS Les persones aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar al Registre General de l'Ajuntament de la Riba una instància normalitzada de sol·licitud d'admissió per prendre part en el procés de selecció a presentar dins el termini de 20 DIES NATURALS a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {del 25 de gener al 13 de febrer de 2018, a.i.}, juntament amb la documentació següent:
a) Currículum vitae.
b) Informe de vida laboral.
c) Fotocòpia DNI.
d) Fotocòpia degudament compulsada de tots els documents justificatius dels mèrits al·legats
e) Fotocòpia del carnet de conduir classe B.
f) Certificació acreditativa del nivell de català exigit B1, expedit pel centre oficial, en el cas de trobar-se exempt de realitzar la prova de català.
També poden presentar la documentació en qualsevol de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú. La presentació fora de termini produeix l'exclusió de la convocatòria.
Per a més informació els aspirants poden adreçar-se al telèfon de l'Ajuntament, al 977876087.
D'acord l'art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades pels aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l'Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l'Ajuntament. Per exercir els drets d'accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats han de dirigir-se al responsable del tractament, que és l'Ajuntament de la Riba.
5. ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS. Expirat el termini de presentació d'instàncies l'Ajuntament dictarà resolució en el termini màxim de 15 dies, declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos i assenyalant un termini de 10 dies hàbils per a esmenes i possibles reclamacions. La llista d'admesos i exclosos es podrà consultar al tauler d'anuncis i a la seu electrònica municipal http://www.riba.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia